چگونه در سفر کاهش وزن خود موفق شوید

اضافه وزن مشکل اصلی قرن حاضر است. این قرن سریع ترین قرن است و ما همه چیز را در زمان کوتاه به دست می آوریم. این چیزها زندگی ما را آسان می کند اما با این حال اتفاقات غیرعادی مانند بیماری های جدید رخ می دهد. در این لیست از بیماری ها، افزایش وزن به چشم می خورد. (اضافه وزن بیماری های زیادی را می طلبد)

دلایل زیادی برای افزایش وزن وجود دارد.

برخی از دلایل عبارتند از:

۱. فست فود بخورید

۲. عدم ورزش

۳. غذاهای پرکالری بخورید

۴. مواد مخدر

۵. بیماری (برخی بیماری ها مسئول افزایش وزن هستند)

شش مرحله زیر برای رسیدن به وزن کم انجام شد. ۳ مورد اول برای کاهش وزن واقعی و ۳ مورد پایین برای ایجاد ذهنیت مثبت.

رژیم غذایی

مشکل افزایش وزن به دلیل عادات غذایی نادرست رخ می دهد. زمانی که احساس گرسنگی می کنید، خود را کنترل نمی کنید و بیش از حد کافی غذا می خورید تا گرسنگی خود را برطرف کنید. همیشه خوب است که کمی کمتر از مقداری که گرسنه هستید غذا بخورید.

من به شما توصیه می کنم از رژیم گیاهخواری پیروی کنید. اگر از طرفداران گوشت هستید، مصرف گوشت خود را کاهش دهید و رژیم غذایی گیاهخواری بیشتری داشته باشید.

چه غذایی باید بخورید:

۱. اسفناج

۲. کلم بروکلی

۳. کلم

۴. گل کلم

۵. سیب زمینی

۶. سرکه سیب

۷. آجیل

۸. غلات کامل

۹. میوه ها

۱۰. ماهی هایی مانند ماهی تن و سالمون

۱۱. لوبیا

ورزش کردن

ورزش برای کاهش وزن بسیار مهم است.

شما از یک رژیم غذایی صحیح پیروی می کنید که برای کاهش وزن مفید است و نادیده گرفتن ورزش کارساز نخواهد بود.

شما باید هر روز حداقل ۲۰ دقیقه ورزش کنید.

کدام ورزش به کاهش وزن کمک می کند:

۱. پرش

۲. پیاده روی

۳. دویدن

۴. رقص شکم

۵. یوگا

محصولات کاهش وزن

رژیم + ورزش + محصولات کاهش وزن = کاهش وزن

هنگام انتخاب محصولات کاهش وزن موارد زیادی وجود دارد. مثلاً کدام محصول بهتر عمل می کند؟

محصولات کاهش وزن زیادی در بازار موجود است. برخی از محصولات دیجیتال و برخی از محصولات فیزیکی هستند. یک چیز را به خاطر بسپارید و آن این است که همیشه محصولات طبیعی را انتخاب کنید.

اگر محصولات دیجیتال می خواهید، باید دستورالعمل های موجود در محصولات دیجیتال را به شدت دنبال کنید.

اصرار

سه مرحله بالا همه در مورد کاهش وزن هستند، اما این سه مرحله برای ایجاد طرز فکر شما در مورد کاهش وزن است.

اگر پشتکار نداشته باشید، تمام زحمات شما به هدر می رود.

یک شبه وزن کم نمی کنید. شما باید به کسب امتیاز خود ادامه دهید. مهمترین چیز این است که اگر فوراً نتیجه را نبینید هرگز تسلیم نشوید.

انضباط

برای رسیدن به هر چیزی، شما باید منضبط باشید.

برنامه روزانه رژیم غذایی و ورزش خود را تنظیم کنید.

تمرین را از دست ندهید اگر در حرفه خود بیش از حد شلوغ هستید، زمانی را به ورزش اختصاص دهید. کافی است ۲۰ دقیقه در روز ورزش کنید.

قدرت اراده

اینها مهمترین مراحل در تمام مراحل هستند.

برای کاهش وزن باید اراده قوی داشته باشید.

کتاب هایی در مورد کاهش وزن بخوانید. محصولات کاهش وزنی را که به آنها اعتقاد دارید بخرید. همیشه یک ذهنیت مثبت داشته باشید که در مسیر کاهش وزن خود موفق خواهید شد.

نتیجه:

امروزه، مانند یک بیماری دیگر، اضافه وزن مشکل اصلی است. ۷۳ درصد از مردان و ۶۶ درصد از زنان دارای اضافه وزن در ایالات متحده هستند.

شما قرار است در سفر کاهش وزن خود مثبت باشید. از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید. اگر در سفر کاهش وزن هستید، همیشه یک رژیم غذایی گیاهی انتخاب کنید. دلیل این امر این است که رژیم گیاهخواری چربی کمتر و فیبر بالایی دارد که به شما کمک می کند در زمان کمتری به نتیجه دلخواه برسید. روزانه ورزش کنید. یوگا انجام دهید یا به باشگاه بروید. هر کدام را که دوست دارید، قرار است انجام دهید اما حداقل ۲۰ دقیقه به ورزش اختصاص دهید.

محصولات کاهش وزن که به شما کمک می کند به نتیجه دلخواه برسید. محصولات کاهش وزن را با دستورالعمل های مناسب مصرف کنید.

مهمترین چیز برای دستیابی به کاهش وزن، ایجاد یک ذهنیت مناسب است. پشتکار، انضباط و اراده، این سه چیز هستند که باید یک ذهنیت مناسب ایجاد کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر