چگونه در سال ۲۰۱۵ وزن کم کنیم و آن را حفظ کنیم!

اگر از ناکامی در حل آن شب سال نوی بسیار آشنا یعنی کاهش و مدیریت وزن خسته شده اید، به کمک نیاز دارید. کاهش وزن بودن است دشوار است و کسانی که آن را مدیریت کردند (حتی اگر فقط برای مدتی) باید با الف پاداش داده شود ذره بالا پنج بزرگ! خوب انجام شد!

اگر قبلاً توانسته‌اید وزن کم کنید، واقعاً به این معنی نیست که بتوانید وزن کم کنید آنقدر که به نظر می‌رسد مشکلی دارید – این کاهش وزن است که نمی‌توانید کنترل کنید، و معمولاً یک دلیل بزرگ وجود دارد. پشت آن اتفاق خواهد افتاد…

دلیلش اینه که برگشتی به”معمولیالگوهای غذا خوردن!

همه چیز بسیار خوب است و بی‌وقفه در اینترنت به‌دنبال آخرین تکنیک‌ها و رژیم‌های لاغری می‌گردید که به شما کمک می‌کند تنها در چند هفته چندین پوند وزن کم کنید، اما واقعیت این است که این رژیم‌ها اینطور نیستند. واقعاً همانطور که از آنها انتظار دارید.

بله، احتمالاً با روزه گرفتن پنج روز از هفت روز در عرض دو هفته ۱۵ پوند وزن کم خواهید کرد، اما آیا این روزه را برای همیشه ادامه خواهید داد؟ آیا قصد دارید بگیریدمعمولی“رژیم غذایی با”معمولی“دوباره غذاها؟ وقتی به آن برگردید، بدن شما تمام کالری‌هایی را که می‌تواند با خیال راحت به ذخایر در حال رشد چربی‌تان ذخیره کند، مصرف می‌کند، اول به این دلیل که آن را گیج کرده‌اید و هرگز نمی‌داند که به زودی چه زمانی دوباره به آن غذا می‌دهید، و ثانیاً چون به تمام کمکی که می تواند دریافت کند نیاز دارد.

مشاهده کاهش وزن به معنای خلاص شدن از شر آن در سریع ترین زمان ممکن نیست و این چیزی است که اکثر مردم فراموش می کنند. شما یک شبه صد پوند جمع نکردید، پس چگونه انتظار دارید یک شبه آنها را از دست بدهید؟ اگر به یک شروع واقعی از پشت نیاز دارید، یک باشگاه تناسب اندام به سبک بوت کمپ شما را به مسیر درست هدایت می کند، اما کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید از راحتی خانه خود بدون نیاز به پرداخت یک پنی انجام دهید.

از تلفن همراه استفاده کن!

شما این روزها از ابزارهای دیجیتالی اطراف خود برای چیزهای زیادی استفاده می کنید. می‌توانید با لپ‌تاپ خود خرید کنید، با دوست خود در آن سوی دنیا در گوشی هوشمند خود بازی کنید، کتابی را دانلود کنید و در قطار در مسیر کار با iPad خود بخوانید…

چرا از ابزارهای اطراف خود برای کمک به کاهش وزن استفاده نمی کنید؟ در اینجا چند نکته فوق العاده هوشمند وجود دارد که باید از آنها برای کاهش وزن در سال ۲۰۱۵ استفاده کنید و از آن دوری کنید:

  1. از برنامه ای مانند “۷ دقیقه تمرین” استفاده کنید. انجام تمرینات روزانه را به شما یادآوری می کند، می توانید از بین ترکیبات مختلف تمرینات (شکم، پا، پشت، شانه، بازو، بدن کلی، کاردیو و غیره) انتخاب کنید و به معنای واقعی کلمه فقط هفت دقیقه طول می کشد. خواندن نظرات – تعداد زیادی برنامه مختلف وجود دارد و اکثر آنها نظرات واقعاً عالی دارند.
  2. از یک برنامه کالری شماری استفاده کنید. برخی از آنها واقعاً خوب هستند و برخی از آنها حتی می توانید بارکد غذای خود را اسکن کنید و ارزش غذایی را برای شما مشخص کند. این یک راه عالی برای محاسبه میزان کالری است که در روز مصرف می کنید. هر بار که میان وعده شکلاتی خود را در اواسط بعد از ظهر فراموش می کنید، ممکن است حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ کالری در روز را فراموش کنید. وقتی در نظر بگیرید که برای از دست دادن تنها یک پوند چربی به ۳۵۰۰ کالری نیاز دارید، هر کالری کوچک مطمئناً است!
  3. از برنامه ردیابی پیاده روی استفاده کنید. با نادیده گرفتن وسایل حمل و نقل عمومی و پیاده روی ۲۰ دقیقه ای تا رسیدن به محل کار، تعجب خواهید کرد که چقدر وزن کم می کنید. یکی از بچه های تیم ما یک سال این کار را انجام داد و توانست بیش از ۸۰ پوند وزن کم کند. او به این نتیجه رسید که این سفر ۲۰ دقیقه ای حدود یک مایل و نیم در هر مسیر است که باعث صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل، اقتصادی تر شدن او و سوزاندن نزدیک به ۲۰۰ کالری در روز شد. شما واقعا نمی دانید چقدر راه می روید تا زمانی که همه چیز را روی صفحه نمایش جلوی خود ببینید!
  4. از دستور العمل های سالم آنلاین استفاده کنید! چند سال پیش را به یاد دارید که برای یافتن آخرین دستور العمل های ۱۰۰ کالری نیاز به خرید کتاب داشتید؟ این روزها نیازی به انجام این کار نیست و حتی اگر فقط چند ماده در آشپزخانه خود داشته باشید، دستور یاب های مختلف نه تنها به شما این امکان را می دهند که آنچه را که دارید وارد کنید، بلکه دستور العمل ها و ارزش های غذایی فراوانی را نیز در اختیار شما قرار می دهند. برای هر کدام به زودی متوجه خواهید شد که این کالری های خالی از کجا می آیند. باز هم، حتی چیزی مانند تعویض سس مایونز پرچرب با یک جایگزین کم‌چرب می‌تواند محتوای کالری را تا ۱۵۰ کالری در یک وعده کاهش دهد.

فناوری چیز قدرتمندی است و منابع زیادی را در اختیار افراد زیادی قرار می دهد. با کمک رسانه‌های اجتماعی، نشان دادن کاهش وزن جدیدتان باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود، به‌ویژه زمانی که مردم شروع می‌کنند به شما می‌گویند که بدن جدید و اصلاح‌شده‌تان چقدر شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. آنها می گویند ۴ هفته طول می کشد تا شما متوجه تغییرات در بدن خود شوید، ۸ هفته برای دوستان و خانواده و ۱۲ هفته برای کسانی که به طور منظم نمی بینید. چرا یک چالش ۱۲ هفته ای به خود نمی دهید تا ببینید چگونه می توانید وزن کم کنید؟

بنابراین، اگر می خواهید در سال ۲۰۱۵ وزن کم کنید و آن را حفظ کنید، چرا از تلفن همراه خود استفاده نکنید؟ با منابعی بیشتر از آنچه که می توانید دور بریزید، این ممکن است تنها چیزی باشد که برای به دست آوردن آن اندام عالی نیاز دارید. به علاوه، هنگامی که آن وزن را کم کردید، برای همه دوستان و دوستان شما در شبکه های اجتماعی بسیار خجالت آور خواهد بود که ببینند دوباره آن را دوباره به وزن خود اضافه می کنید… درست است؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر