چگونه در تعطیلات تناسب اندام داشته باشیم

چگونه در تعطیلات تناسب اندام داشته باشیم


همه ما می دانیم که رعایت یک سبک زندگی سالم در تعطیلات سخت است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ کار در پس زمینه را آسان می کند. با این حال ، نکاتی برای سالم ماندن تا حد ممکن در فصل تعطیلات وجود دارد ، و همه اینها به نظم و انصاف برمی گردد. نگران نباشید ، می توانید از تعطیلات خود لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه می دارید و آگاهانه در مورد خوردن و آشامیدن انتخاب می کنید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های قندی خودداری کنید

در این زمان از سال نوشیدنی هایی مانند الکل و تخم مرغ مرسوم هستند. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “موکی” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با نوشابه یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید تا نوشیدنی خود را بنوشید! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ تخم مرغ وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان دارید تا تعطیلات را پشت سر بگذارید ، کنار گذاشتن در حین ورزش آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و ورزش خود را انجام دهید تا از بقیه روز لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، به احتمال زیاد بهانه هایی برای کنار گذاشتن تمرین خود پیدا خواهید کرد.

شریک مسئول پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات مناسب بماند؟ از آنها بخواهید که شریک مسئول شما باشند! این یک نکته عالی است زیرا می توانید با هم ورزش کنید ، یکدیگر را در مورد خوردن و آشامیدن سالم پاسخگو بدانید و این راهی عالی برای ایجاد تعامل در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای ردیابی عملکرد شریک پاسخگو در تمرینات خود وجود دارد و همچنین می توانند فعالیت شما را ردیابی کنند!

غذای خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم برای تعطیلات دور هم جمع می شوند ، تن غذا به آن می رسد. اگر از شما می خواهند وعده غذایی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کاوش در پای کنند ، شما احساس نمی کنید که کنار گذاشته اید و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد یک شام بیاورید ، می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، پوره سیب زمینی یا یک سالاد را نیز امتحان کنید!

از تعطیلاتت لذت ببر!

بسیار مهم است که در طول تعطیلات به سلامتی خود توجه کنید ، اما در این مواقع از آرامش و تفریح ​​نترسید. تا زمانی که از سلامت و تندرستی خود راضی هستید ، این روال را رعایت کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو شروع به کار کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *