چگونه بدون ورزش هفته ای ۱۰ پوند وزن کم کنیم! شوخی نکن!

کاهش وزن ۱۰ پوند در هفته بدون ورزش امکان پذیر است! تنها یک رژیم غذایی وجود دارد که به طور خودکار متابولیسم را افزایش می دهد، چربی می سوزاند و تقریباً بلافاصله منجر به کاهش وزن می شود! به این میگن تبدیل کالری! این یک تکنیک ویژه است که تمام قوانین رژیم غذایی سنتی را که تا به حال وضع شده است را زیر پا می گذارد و در عین حال می تواند باعث شود هفته ای ۱۰ پوند بدون ورزش وزن کم کنید، بدون شوخی!

بنابراین، تبدیل کالری دقیقا چگونه کار می کند؟ اساساً شما ۴ تا ۶ وعده غذایی در روز می خورید، یک وعده غذایی پر حجم با مقادیر کالری متفاوت می خورید و تا ۱۰ لیوان آب در روز می نوشید. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید بخورید به شرط اینکه معیارهای بالا را رعایت کنید.

حالا بعدش چی میشه؟ اگر به درستی انجام شود، اثر تبدیل کالری رخ می دهد! متابولیسم شما افزایش می یابد، چربی سوزی بهبود می یابد و کاهش وزن به سرعت اتفاق می افتد! چرا این اتفاق می افتد؟ به دو دلیل:

۱. شما وعده های غذایی بیشتری در روز خواهید خورد که باعث می شود بدن انرژی بیشتری برای سوزاندن غذا صرف کند.

۲. وعده‌های غذایی با مقادیر کالری متفاوتی می‌خورید که عادات بدن شما را فریب می‌دهد (بدن معمولاً بر اساس نحوه غذا خوردن کالری می‌سوزاند. وقتی وعده‌های غذایی با کالری متفاوت می‌خورید، هیچ روتینی وجود ندارد)، و باعث واکنش می‌شود. چون با هر بار خوردن کالری که باید بسوزانید اشتباه گرفته می شود و برای حفظ نظم حتی اگر کمتر بخورید انرژی بیشتری می دهد و کالری بیشتری می سوزاند!

این یعنی افزایش متابولیسم، چربی سوزی بیشتر و کاهش وزن سریع! و همه اینها بدون تمرین انجام می شود! بدون بلند کردن انگشت وزن کم خواهید کرد (ورزش همچنان برای شما مفید است). شما به معنای واقعی کلمه می توانید تا ۱۰ پوند در هفته بدون ورزش با تغییر کالری کم کنید، یک رژیم غذایی ایده آل برای افرادی که زندگی پرمشغله ای دارند و به نتایج سریع، ایمن و طولانی مدت نیاز دارند!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر