چه غذاهایی می توانند باعث قد بلند شدن من می خواهم شوند – چه چیزی می توانید بخورید به همان اندازه البته است حتی بعد اجتناب کرده اند بلوغ قد بلند شوید؟

انبساط خالص همه وقت موضوعی است کدام ممکن است در دوران نوجوانی متولد تبدیل می شود. همه را می‌بینید کدام ممکن است به ارتفاعات شخصی می‌رسند، در حالی کدام ممکن است همراه خود هیبت آنجا ایستاده‌اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوال کردن می‌کنید کدام ممکن است چرا ادامه دارد در ایستگاه آغاز هستید. روزی کدام ممکن است {افرادی که} می‌شناسید (کدام ممکن است قبلاً مختصر‌تر اجتناب کرده اند ممکن است بودند) قدشان اجتناب کرده اند الان بلندتر باشد، بالقوه است ناخوشایند باشد. گاه موضوع تمسخر جوانان است. با این حال، ممکن است به معنای واقعی کلمه هستند ۲ امکان دارید – روی بدست آوردن به بعضی اینچ کار کنید هر دو همراه خود سرزنش ژنتیک شخصی برای بلندتر نبودن روح را انصافاًً رها کنید. وراثت ژنتیکی چیزی است کدام ممکن است ما هیچ اختیاری با اشاره به آن نداریم، با این حال می‌توانیم ژن‌های شخصی را همراه خود حرکت اجتناب کرده اند مرزها به کمتر از برسانیم به همان اندازه بتوانیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. اگر برای شما ممکن است ضرر بزرگی است، هدف کافی برای امتحان شده برای آن {خواهد بود}.

افزایش قد دلالت بر آن دارد ممکن است باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید، کدام ممکن است به “ژن” ممکن است {کمک می کند} به همان اندازه برای بلندتر شدن ممکن است اصولاً امتحان شده تنبل. این بدان معناست کدام ممکن است ممکن است باید مناسب وعده های غذایی بخورید!

به همین دلیل، چه چیزی باید بخورم؟

۱ – غذاهای غنی اجتناب کرده اند ویتامین D

ویتامین D همه وقت ویتامین آفتاب نامیده تبدیل می شود از این ویتامین عمدتاً اجتناب کرده اند خورشید به بازو می آید با این حال انصافاًً مناسب نیست. به این دلیل است که هدف است کدام ممکن است ممکن است ۹ تنها می توانید آن را اجتناب کرده اند آفتاب خورشید، اما علاوه بر این اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است می توانید در فروشگاه مواد غذایی ها پیدا کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای بلعیدن به راحتی در دسترس است هستند نیز اکتسابی کنید. قرار تکل کشف نشده آفتاب خورشید تحت هیچ شرایطی حیاتی نیست، با این حال همچنان {مفید است}، ویژه به ویژه روزی کدام ممکن است خورشید ادامه دارد می تابد.

به همین دلیل، در همین جا تعدادی از وعده های غذایی برای مصرف کردن شناخته شده به عنوان مبادله برای خورشید موجود است:

* قیمه

* روغن کبد ماهی کاد

* ماهی نمک درآمد

* کنسرو ماهی قزل آلا

* کره غنی شده

* نگهبانان

* ماهی خال مخالی

اکتسابی ویتامین D برای بلعیدن ممکن است کمک زیادی به افزایش قد ممکن است می تنبل، با این حال نباید اجتناب کرده اند دوز طرفدار شده روزانه تجاوز کنید. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است زیاده‌روی اجتناب کرده اند هر چیزی همه چیز دوباره برای بهزیستی خطرناک است، حتی وقتی به معنای مشخص شده مفید باشد.

ضعیف هر دو عدم وجود ویتامین D در هیکل ممکن است در نتیجه شکنندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نرمی استخوان‌ها می‌شود کدام ممکن است بر هیکل عمومی ممکن است تأثیر گذاشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام توسعه انبساط را مختل می‌تنبل. به همین دلیل مسیر افزایش قد برای شما ممکن است به معنای ویتامین D بیش از حد است.

۲- غذاهای غنی اجتناب کرده اند پروتئین

بهترین تأمین پروتئین، گوشت با بیرون چربی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل باید اصولاً اجتناب کرده اند بیشتر اینها وعده های غذایی بخورید به همان اندازه بر سرعت انبساط ممکن است تأثیر بگذارد. همراه خود این جاری، باید مشخص باشید کدام ممکن است آن پروتئین ها را به قدرت می خواست شخصی تغییر خواهید کرد.

متابولیسم ممکن است به همان اندازه حد زیادی بر سرعت انبساط ممکن است تاثیر می گذارد. به این هدف کدام ممکن است متابولیسم ممکن است ساخت هورمون های انبساط را تسهیل می تنبل. این می تواند ارائه می دهیم کمک تنبل در مختصر ترین زمان به انبساط برسید.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر