چه انواع کربوهیدرات در روز باید بخورم؟

خاص شده است کدام ممکن است تجویز مقدار کربوهیدرات هایی کدام ممکن است می خوریم درست است. همراه خود این جاری، تصمیم گیری اینکه کربوهیدرات های خطرناک در برابر این کربوهیدرات های خوشایند چیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه مقدار کربوهیدرات باید روزانه خوردن کنیم دردسر است. در این متن دانش مهمی با اشاره به کربوهیدرات های رژیمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونگی تحقق بخشیدن انواع کربوهیدرات های حال در رژیم غذایی حاضر تبدیل می شود.

همراه خود کتاب هایی شبیه رژیم کتو، ذهن دانه، رژیم پارینه سنگی، رژیم مدیترانه ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم غذایی ساحل جنوبی، خاص شده است کدام ممکن است رژیم غذایی پر کربوهیدرات ممکن است برای بهزیستی ما خطرناک باشد. آرم داده شده است کدام ممکن است “هرم غذایی” باستانی کدام ممکن است شناخته شده به عنوان منصفانه اصرار غذایی اجتناب کرده اند چربی فوق العاده کم، پروتئین فوق العاده کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات بیش اجتناب کرده اند حد تشکیل شده بود، تشکیل ضعیف شواهد آموزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شواهد حکایتی ضعیفی است کدام ممکن است هر کسی را راضی می تدریجی کدام ممکن است از اجتناب کرده اند این ماده غذایی دارد. بهزیستی. به معنای واقعی کلمه هستند، متنوع اجتناب کرده اند پزشکان پزشکی مراقبت های بهداشتی معتقدند کدام ممکن است این انگیزه بی نظیر سلامت ضعیف ما در آمریکا است. بیماری‌های سبک اقامت شبیه مشکلات وزنی، دیابت، بیماری‌های قلبی، تخریب ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر بیماری‌ها می‌توانند مستقیماً همراه خود کربوهیدرات‌های بیش از حد در رژیم غذایی مرتبط باشند.

دستورالعمل های جدید استانداردهایی را تصمیم گیری می تدریجی کدام ممکن است با اشاره به خوردن بخشها بیش از حد کربوهیدرات های “نشاسته ای” شبیه غلات، نان، ماکارونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات هشدار می دهد. اینها غذاهایی هستند کدام ممکن است می توانند بهزیستی را اجتناب کرده اند بین ببرند. اجتناب کرده اند بین همه غلات، گندم مضرترین آنها محسوب تبدیل می شود. تشکیل بخشها بالایی اجتناب کرده اند پروتئینی به تماس گرفتن گلوتن است. {برای بسیاری} اجتناب کرده اند ما، گلوتن منصفانه آلرژن است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان منصفانه واکنش آلرژیک غذایی طبقه بندی تبدیل می شود. حساسیت به گلوتن هر دو حساسیت به گلوتن {در میان} باند آمریکا فوق العاده غیرمعمول نیست. جای سوال کردن نیست کدام ممکن است بسیاری از بی‌شماری اجتناب کرده اند غذاهای با بیرون گلوتن را در کابینت‌های اکثر فروشگاه‌های داروها غذایی شخصی پیدا می‌کنیم.

اگر کسی بخواهد اجتناب کرده اند غلات مثبت تری استفاده تدریجی، جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنج بهتر از طرفدار {خواهد بود}. برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید جو ۲ اوج تشکیل گلوتن یک زمان کوتاه هر دو با بیرون گلوتن هستند. همراه خود این جاری، ادامه دارد هم منصفانه ضرر است از تشکیل کربوهیدرات های نشاسته ای است.

باید اظهار داشت کدام ممکن است سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها نیز کربوهیدرات محسوب می شوند. با این حال می توان آن را اجتناب کرده اند بحث محدودیت کربوهیدرات خارج کرد. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات ۲ نوع کربوهیدرات انصافاً مشخص اجتناب کرده اند کربوهیدرات های غلات هستند. همراه خود این جاری، بیشتر است مقدار محدودی میوه بخورید از برخی اجتناب کرده اند آنها تشکیل بخشها زیادی کربوهیدرات به تماس گرفتن فروکتوز هستند. اصرار می‌شود کدام ممکن است به ازای هر سهم میوه، ۳ وعده سبزیجات بخورد.

روزانه تعدادی از کربوهیدرات نشاسته ای باید خوردن کرد؟ متنوع اجتناب کرده اند مشاوران حدود ۱۰۰-۲۰۰ خوب و دنج در روز را اصرار می کنند. این مقدار قطعاًً نسبتاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل بدست آوردن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید رضایت شغلی کافی را برای اکثر اشخاص حقیقی لوازم.

چیزی کدام ممکن است گاهی دردسر است، ابعاد گیری هر دو شمارش خوب و دنج کربوهیدرات ها در غذاهای مختلف است. همراه خود این جاری، برچسب‌های مصرف شده‌ای روی بسته‌های غذایی ما اطلاعات می خواست برای ایجاد میزان خوردن ما را فراهم می‌تدریجی. ۲ عملکرد روی برچسب داروها غذایی موجود است کدام ممکن است باید جستجو در آنها باشید. اولین مورد ابعاد سهم است. دوم کربوهیدرات کل است. شناخته شده به عنوان مثال، اعتقاد کنید می خواستید منصفانه تخته وعده های غذایی بخورید. اعتقاد کنید روی برچسب نوشته شده است کدام ممکن است نوار وعده های غذایی منصفانه وعده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل کربوهیدرات های حال در منو ۲۰ خوب و دنج است. کدام ممکن است همراه خود مصرف کردن منصفانه تکه اجتناب کرده اند بعضی از اینها داروها غذایی، می توان ۲۰ خوب و دنج کربوهیدرات نشاسته ای خوردن کرد. مثال تولید دیگری بالقوه است برای ادغام کردن مصرف کردن بلغور جو دوسر باشد. اعتقاد کنید برچسب وعده های غذایی می گوید کدام ممکن است منصفانه وعده برابر نصف فنجان است را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه وعده ۱۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات کل ساخت می تدریجی. اکنون دقیقاً می دانیم کدام ممکن است چه انواع کربوهیدرات خوردن تبدیل می شود. اگر ابعاد وعده به ۱/۴ فنجان کاهش یابد، ۵۰ خوب و دنج کربوهیدرات کل خورده تبدیل می شود.

همراه خود استفاده اجتناب کرده اند برچسب های داروها غذایی، تصمیم گیری میزان کربوهیدرات در یک واحد روز کدام ممکن است شخص می خورد فوق العاده ساده است.

اگر برچسب غذایی به راحتی در دسترس است نباشد، خیلی دستی می‌توانید تحت وب شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فقط اطلاعاتی با اشاره به نوع کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابعاد سرو به مرورگر حاضر دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بپرسید کل کربوهیدرات شماره‌گذاری شده چقدر است. همراه خود استفاده اجتناب کرده اند این مد، تصمیم گیری میزان کربوهیدرات هایی کدام ممکن است روزانه خوردن می کنیم فوق العاده ساده است.

همه چیز دوباره، ۱۰۰-۲۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات نشاسته ای در روز هدف خوبی برای بدست آوردن است. متنوع اجتناب کرده اند ما کدام ممکن است در ابتدا اجتناب کرده اند این مد استفاده کردیم متوجه شدیم کدام ممکن است در عرض منصفانه سال به وزن دلخواه شخصی رسیده ایم، درد مزمن را اجتناب کرده اند بین برده ایم، قدرت را افزایش داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر می خوابیم.

این رژیم نباید خیلی روی حیله و تزویر باشد. اکثر اشخاص حقیقی با بیرون بیماری‌های متابولیک قابل توجه می‌توانند منصفانه هر دو ۲ روز در هفته داشته باشند کدام ممکن است در آن می‌توانند ۱۰۰ به همان اندازه ۲۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات نشاسته‌ای را بردن کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری شیرینی بخورند.

تجویز میزان کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای، خوردن بخشها صحیح پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی‌های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تامین از سبزیجات طبیعی در رژیم غذایی، به اکثر اشخاص حقیقی این امکان را می‌دهد کدام ممکن است رژیم غذایی سالمی داشته باشند. متنوع اجتناب کرده اند متخصصان مراقبت های بهداشتی، متخصصان مصرف شده، را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصصان مصرف شده بر این باورند کدام ممکن است بعضی از اینها رژیم غذایی به تقریباً همه باند آمریکا این امکان را می دهد کدام ممکن است بیماری های سبک اقامت مفید را به همان اندازه حد اهمیت سراسری کاهش دهند.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر