چرا به منوی برنامه رژیم کم کربوهیدرات نیاز دارید؟

هر زمان که فردی سبک زندگی کم کربوهیدرات را در نظر گرفت، حتی اگر اطلاعات زیادی در این زمینه وجود دارد، همیشه راحت‌ترین کار این است که از نظر ذهنی خود را آماده کنید، اگر چیزی مانند برنامه رژیم غذایی پیش روی خود دارید. حتی با وجود برنامه های رژیم غذایی بسیار زیاد برای تقریباً هر رژیمی که تاکنون ایجاد شده است، واقعاً آنقدرها که فکر می کنید راهنماهای رژیم کم کربوهیدرات وجود ندارد. مطمئناً، موارد پولی وجود دارد، که خوب است، اما تا زمانی که ۱۰۰٪ متعهد هستید، همیشه بهترین کار این است که اگر این گزینه در دسترس شما باشد، یک رایگان دریافت کنید.

به طور معمول، یک برنامه غذایی خوب حاوی اطلاعات زیر است:

۱. مقدمه ای که به شما انگیزه ذهنی می دهد و برای شروع یا ادامه روش جدید غذا خوردن خود را تقویت می کند.

۲. به طور معمول، حاوی لیستی از دستور العمل ها است. معمولاً دستور پخت صبحانه، ناهار و شام یک هفته کامل عالی است. هر چیزی بیش از این زیاده روی نیست، اما ممکن است با اضافه بار اطلاعات محدود شود.

۳. پس از فهرست دستور العمل ها، یک برنامه غذایی خوب شما را با انگیزه نگه می دارد و شاید نکات و ترفندهایی را در مورد نحوه صرفه جویی در هزینه غذا، ایده های میان وعده و سایر پاداش ها ارائه دهد تا به شما در سفر کمک کند.

۴. باید با محتوای انگیزشی بیشتر، کلمات و اطلاعات واقعی، حتی داستان های واقعی زندگی که واقعاً شما را برای شروع سفر هیجان زده می کند، به پایان برسد.

رژیم کم کربوهیدرات لزوماً سخت نیست، با این حال، بدون انگیزه مناسب، شما را آزمایش خواهد کرد. مطمئناً، خوردن گوشت، پنیر، تخم‌مرغ و همه این چیزهای خوب در ابتدا باعث علاقه یک رژیم کم کربوهیدرات می‌شود، و باید، اما فقط بعد از چند هفته اول (یا حتی زودتر اگر کم کربوهیدرات مصرف کرده‌اید) به خاطر داشته باشید. گذشته)، تا حدودی خسته کننده خواهد بود. اگر به خوردن سیصد کربوهیدرات در روز عادت دارید و آن را به بیست یا بیشتر کاهش می دهید، هوس خواهید کرد و اینجاست که یک برنامه غذایی خوب با کربوهیدرات کم مفید خواهد بود.

اگر در نهایت یک کتاب فیزیکی با برنامه رژیم غذایی کم کربوهیدرات خریداری می‌کنید، عالی است، زیرا می‌توانید آن را برای خواندن هر زمان که به آن نیاز داشتید آماده کنید. راحت‌تر، اگر یک برنامه رژیم غذایی کم کربوهیدرات را در قالب یک کتاب الکترونیکی (معمولاً pdf) دریافت کنید، آن را برای دسترسی سریع در رایانه خود خواهید داشت، اما بهتر از آن، می‌توانید چندین نسخه از آن را چاپ کنید. که می توانید آن را روی میز خواب خود قرار دهید، یکی را در ماشین خود بگذارید، یکی را در خانه والدین خود و غیره بگذارید.

در پایان، اگر می‌خواهید سبک زندگی کم کربوهیدرات را انتخاب کنید، بهترین کاری که می‌توانید برای خود انجام دهید این است که کمی تحقیق کنید، یک برنامه غذایی خوب پیدا کنید و به آن پایبند باشید. انگیزه خود را حفظ کنید، زیرا وزن از بین می رود، اما شما باید متعهد باشید، و بدون راهنمایی، گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر