نکات کاهش وزن سالم – ۷ نکته برای کاهش وزن ایمن و طولانی مدت

نکته ۱ از رژیم گرفتن اجتناب کنید

برای کاهش وزن سریع از رژیم های کوتاه مدت دوری کنید. در بیشتر موارد، این رژیم باعث می شود که شما غذای خود را آنقدر کم کنید که حتی یک روز هم نمی تواند به یک کودک ده ساله غذا بدهد.

یک برنامه غذایی کم کالری قصد دارد مجموعه ای از رویدادهای فیزیولوژیکی ایجاد کند که باعث از دست دادن ماهیچه، آب و چربی شما می شود.

عضله همراه شماره یک شما در نبرد برای کنترل وزن است. شما نمی خواهید هیچ یک از آن را از دست بدهید!

از دست دادن عضله در نهایت متابولیسم شما را کند می کند، که اولین جنبه رژیم های کم کالری است که برای حفظ وزن متوقف می شود.

نکته ۲: رژیم غذایی متعادل داشته باشید

یک رژیم غذایی متعادل یک «برنامه رژیم غذایی» نیست، بلکه صرفاً یک روش تشویقی برای مصرف است.

وعده های غذایی شما باید شامل …

پروتئین بدون چربی

کربوهیدرات های پیچیده

– سبزیجات

– چربی های سالم

هر روز از قسمت هایی از میوه تازه تشکیل شده و آن را با آب فراوان تمیز کنید.

بسیاری از برنامه های رژیم غذایی باعث می شود شما را در میان محصولات پرمصرف حذف کنید. استراتژی های رژیم کم کربوهیدرات مستلزم این است که در درجه اول پروتئین و چربی مصرف کنید.

کاهش کوتاه مدت مصرف کربوهیدرات یا چرخه کربوهیدرات می تواند برای کاهش وزن سریع مفید باشد. بسیاری از استراتژی های برنامه غذایی به شما می گویند که کربوهیدرات ها را برای مدت طولانی به سطوح بسیار پایین کاهش دهید.

کربوهیدرات ها انرژی لازم برای مغز، ورزش و سایر فعالیت ها را فراهم می کنند.

کربوهیدرات ها نقش مهمی در حفظ عضلات دارند. عضله کاملاً جدید باید برای کاهش وزن ایمن و طولانی مدت حفظ یا ساخته شود.

کاهش وزن سالم واقعی در برنامه های رژیم غذایی وجود دارد. جلو نیا. من گشتم!

نکته ۳ روی وزنه ها کلیک کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای کاهش چربی باید ورزش های قلبی عروقی را انجام دهید و سپس برای “جا افتادن” وزنه بردارید.

اتفاقی که می افتد این است که افراد در نهایت ورزش هوازی بیش از حد انجام می دهند و به ندرت تمرینات مقاومتی انجام می دهند.

ورزش شدید منجر به از دست دادن عضلات می شود که متابولیسم را کند می کند.

من به حذف ورزش اشاره نمی کنم – این فقط بخشی از کاری است که باید انجام دهید. شما باید عضلات خود را از طریق مقاومت یا وزنه برداری به چالش بکشید.

نکته ۴ درس بگیرید

برای اینکه در هنگام ورزش مکمل آسیب باقی بمانید، باید وضعیت بدنی صحیح، راه‌های صحیح بلند کردن وزنه، تنفس کارآمد و بهترین راه‌های کشش ایمن را بدانید.

از طریق کتاب‌ها، فیلم‌ها یا یک متخصص تناسب اندام، راهنمایی درست را دریافت کنید.

چند درس بگیرید این نکته مهم سلامتی را برای کاهش وزن از دست ندهید.

نکته شماره ۵ فقط ۲ پوند در هفته کم کنید

۲ پوند زیاد نیست، اما مسئله اینجاست…

دو پوند مقدار زیادی است که در هفته کم می کنید. اگر بیش از ۲ پوند در هفته وزن کم کنید، احتمال اینکه با چربی عضله از دست بدهید.

استثنا در صورتی است که چاق هستید. هنگامی که برای اولین بار شروع به ورزش و تنظیم رژیم غذایی خود می کنید، احتمالاً بیش از دو پوند در هفته از دست خواهید داد. شما مقدار قابل توجهی از وزن آب و چربی خود را از دست خواهید داد.

هر چه به وزن مناسب نسبت به قد خود نزدیکتر می شوید، پوندهایی که در هفته از دست می دهید مستلزم این است که هر هفته یک و نیم پوند یا بیشتر برسید.

اگر خوب غذا بخورید و از یک برنامه ورزشی متعادل پیروی کنید، هر هفته ۲ پوند چربی از دست خواهید داد در حالی که عضله را حفظ کرده یا حاوی آن هستید.

نکته شماره ۶ زیاده روی نکنید

برای کاهش وزن نیازی به دو ساعت ورزش در روز ندارید!

ورزش بیش از حد می تواند منجر به تمرین بیش از حد شود.

تمرین بیش از حد می تواند باعث …

صدمات جزئی یا عمده

درد و درد عضلانی و مفاصل

– احساس خستگی

از دست دادن عضلات

تمرینات باید بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد و به سختی شمارش شود.

هر بار که ورزش می کنید این کار را انجام ندهید. ورزش سخت هر روز منجر به تمرین بیش از حد می شود.

اگر تازه وارد ورزش شده اید، ۴ تا ۵ روز به مدت ۲ هفته تمرین کنید تا در فعالیت کاملا جدید به بدن خود استراحت دهید.

به من فکر کن با ۵ یا ۶ روز ورزش در هفته به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می توانید به نتایج دلخواه برسید.

نکته ۷: از قرص های ضد بارداری دوری کنید

آن تبلیغات قرص های کاهش وزن منزجر کننده است! آنها معمولاً موفق می شوند مردم را به این باور برسانند که یک بسته قرص کافئین دلیل پشت آن عکس های دروغین قبل و بعد از افرادی است که وزن کم کرده اند.

معامله اینجاست…

برخی از مطالعات تحقیقاتی نشان داده اند که کافئین ممکن است متابولیسم را افزایش داده و ترشح مقادیر زیادی را تحریک کند. استفاده از کافئین ۳۰ دقیقه قبل از تمرین ممکن است به شما کمک کند چربی بیشتری بسوزانید. کافئین قبل از تمرین احتمالاً برای افرادی که در حال حاضر یک مشت قهوه در روز مصرف نمی کنند بسیار مفید است.

فراموش نکنید که مصرف قرص های کافئین را قطع کنید. اگر به هر حال می خواهید برخی از آنها را امتحان کنید، از این لیست استفاده کنید:

– مواد تشکیل دهنده را بشناسید،

– همه جهات را دنبال کنید،

– استقامت خود را با دوز کوچک بررسی کنید،

– آنها را هفت روز در هفته مصرف نکنید،

– زیاده روی نکنید!

بیش از ۳ یا ۴ هفته از قرص های کافئین استفاده نکنید. قرص ها را به مدت ۲ تا ۴ هفته به حال خود رها کنید تا سیستم های انرژی طبیعی بدن خود را به طور منظم به خاطر بسپارید.

در نهایت، تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از خرید هر مکمل کاهش وزن، تحقیق کنید.

در اینجا شما آن را دارید – ۷ نکته کاهش وزن سالم که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند و آن را برای همیشه حفظ کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر