یک کاسه میوه برای کاهش وزن سالم

نکات موفقیت آمیز کاهش وزن | سالن های بدنسازی آزادی


یک کاسه میوه برای کاهش وزن سالم

وزن کم کنید. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و اگرچه ما می خواهیم (بلافاصله) بهتر به نظر برسیم و احساس کنیم – سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن وزن ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند سلامت شما را از جهات مختلف بهبود بخشد:

  • این فشار را از زانو ، مچ پا و پاهای شما دور می کند.
  • باعث کاهش فشار پشت می شود.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس قدرتمندتر ، مطمئن تر و تحت کنترل خواهید کرد.

دستور العمل برای نتایج

  • تعیین اهداف.وقتی تصمیم را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا مسیر خود را مشخص کنید. آهسته شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود به موفقیت دست یافته اید – این امر به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و آرام باشید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • به رژیم غذایی خود توجه کنید.کاهش وزن بیشتر از تمرین کردن است. آنچه مصرف می کنید با ورزش کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها در هنگام خرید مواد غذایی را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. میوه و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر تهیه کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! تغذیه بدن با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا بسیار مهم است.
  • حرکت را شروع کنید.با فعالیت هایی که از آنها لذت می برید ، آهسته شروع کنید و روال عادی را ایجاد کنید که به آن پایبند خواهید بود. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به این نوع تمرینات عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری داشته باشید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید تا ضربان قلب شما افزایش یابد و کالری بسوزانید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. وقتی عضلات خود را تمرین می دهید ، خواهید دید که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi بزرگ ، آماده همکاری با شما در سفر شما است. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و کمپ بوت را ارائه می دهند.

با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین مکان Freedom Fitness خود را بیابید – ما به شما ایمان داریم و آماده اقدام هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *