نکات سلامت هوشمند برای “سلامت قلب خانم ها”


نکات بهداشتی هوشمند برای سلامت قلب خانم‌ها متخصصان راه‌های ساده‌ای را برای خانم‌ها پیشنهاد می‌کنند تا سلامت قلب خود را حفظ کنند.


متخصصان روش‌های ساده‌ای را برای نظارت بر فشار و مسائل مرتبط کشف می‌کنند که می‌تواند سلامت قلب را کنترل کند.

بازی بانوان نقش های بسیاری را ایفا کرد، از حمایت و نگهبانی خانواده تا انجام وظایف متعدد و هدایت جبهه تخصصی. آنها با وقف به تعهدات خود، اغلب درگیر خواسته های زندگی روزمره می شوند که می تواند به طرق مختلف ناراحت کننده باشد.

این فشار به طور مرتب ناشناخته می شود و می تواند اثر حیله گری بر سلامت آنها، به ویژه سلامت قلب آنها تأثیر می گذارد. موارد معمولی فشار بدیهی است –

زمان های مشکل ساز در محل کار، الف تغییر قابل توجه زندگی، رفتن یکی از دوستان یا اعضای خانواده و غیره چه چیزی بیشتر ما در کل با آن آشنایی داریم.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن: آیا ورزش مهمتر از رژیم غذایی است؟

با وجود این، نمونه‌های زیادی از استرس در زندگی روزمره خانم‌ها وجود دارد که ناشناخته می‌مانند. تکالیف ساده مانند تضمین شام خانواده یا رفتن بچه ها به موقع به کلاس می تواند باعث فشار شود.

این می تواند علاوه بر بهبود با تکمیل زمان محدودیت در همکاری یا در هر صورت، به پایان رساندن وظایف روزانه.

این فعالیت ها به طور منظم اجتناب ناپذیر هستند و بنابراین فشاری که با آنها همراه است اجتناب ناپذیر است. در هر صورت، تأثیر آن بر سلامت فرد باید درک شود.

خانم های متعدد الفمبارزه مجدد در هر رویدادی، در بازه زمانی بیماری همه گیر، و همچنین دورکاری و انجام وظایف خانوادگی به طور همزمان.

به عنوان مثال، مدارسی که سالن‌های مطالعه پیشرفته، مادرانی با پروژه‌های مدرسه و عناصر مختلف را برای بررسی موارد از دستور کار روزانه خود در نظر می‌گیرند.

چنین فرضیات اجتناب ناپذیری احساس اضطراب را گسترش داده و آن را برای خانمها چالش برانگیز کرده است تا در رفاه خود به صفر برسند و بر رفاه آنها تأثیر بگذارند.

استرس شناخته شده است بر سلامت قلب تاثیر می گذارد. در یک مطالعه جدید، در جوامع شهری، به عنوان مثال، بمبئی و دهلی، مشاهده شد که ۷۶ درصد و ۵۹ درصد از افرادی که بر روی جمعیت زنان متمرکز شده‌اند، به طور جداگانه در معرض خطر مشکلات قلبی عروقی هستند.

قابل توجه است که ۵۸ درصد از بانوانی که به دلیل استرس در پایه ای ترین سطح قمار هستند، فشار را به عنوان یکی از سه عامل اصلی قمار در بهترین سه منطقه شهری شهری نمی دانند.

این واقعیت های ترسناک اطلاعاتی را در مورد فشار پنهان و تأثیر آن بر سلامت قلب آشکار می کند، در حالی که علاوه بر این، این توجه را به خانم های زندگی ما گسترش می دهد.

برای افزودن به سعادت خانم ها، باید آنها را تشویق و تشویق کنیم که به اندازه کافی استراحت کنند که کمتر از هفت تا هشت ساعت نباشد.

مدت کوتاهی از کارهای واقعی عادی که دوست دارند پیاده روی پر جنب و جوش، زومبا، آمادگی قدرتی، تفکر و یوگا انجام دهند، هیدراته بمانند و شامی یکنواخت، جامد و ایده آل بخورند، افراط کنند.

این وسایل برای مراقبت پیشگیرانه قلب بسیار مهم هستند و به عنوان همدستان، خویشاوندان یا همراهان، ما باید از زنان در زندگی خود حمایت کرده و توانمند سازیم تا بر سلامتی خود تمرکز کنند، آزمایش‌های بالینی معمولی را انجام دهند و تا حد توان دفاعی عمل کنند. باید انجام داد.

اجازه دهید این سال آغازی باشد برای یک زندگی محکم.

بیشتر بخوانید: شستشوی طبیعی صورت

نکات سلامت هوشمند برای “سلامت قلب خانم ها”

برچسب‌ها: نکاتی در مورد سبک زندگی سالمنکات بهداشتی براینکات سبک زندگی،نکاتی برای زندگی سالم،۱۰ نکته برای سبک زندگی سالم



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/