# نکات بهداشتی هوشمند در سال ۲۰۲۱، “چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم”


# نکات بهداشتی هوشمند در سال ۲۰۲۱، چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم.

چگونه زندگی سالمی دارید؟نکات بهداشتی هوشمند در سال ۲۰۲۱

نکات بهداشتی هوشمند در سال ۲۰۲۱، نحوه زندگی سالم، با کیفیت تکنولوژی مدرن پزشکی،

هرگز نمی تواند شما را از شر مشکلات ناشی از سبک زندگی ناسالم خلاص کند.

به جای داشتن راه حل های پزشکی به روز برای هر مشکلی، بهتر است طوری زندگی کنید که به ندرت بیمار شوید.(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

یک اونس پیشگیری قطعا بهتر از یک پوند درمان است. در اینجا هفت نکته برای داشتن یک زندگی طولانی و سالم آورده شده است.

جدای از این، همان سبک زندگی که به شما کمک می کند از بیماری جلوگیری کنید، به کاهش وزن نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید: نکات طبیعی مراقبت از پوست در سال ۲۰۲۱ برای فصل تابستان

هر روز زود بیدار شو،

(چگونه یک سبک زندگی سالم داشته باشیم)و دوباره، ضرب المثل قدیمی: “زود بیدار شدن در رختخواب، مرد را سالم، ثروتمند و باهوش می کند.”

نمی‌دانم این کار شما را ثروتمند می‌کند یا خیر، اما قطعاً شما را سالم‌تر می‌کند. بدن شما به خواب کافی نیاز دارد، نه زیاد و نه کم. (نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

ورزش کافی داشته باشید،

افراد قبلی مجبور بودند از بدن خود در طول کار عادی خود استفاده کنند. اما امروز می توان بلند شد، با ماشین برود سر کار، سپس بنشیند، با ماشین به خانه برود و وقتی به خانه رسیدید،

بیشتر بخوانید: فواید جوز هندی برای سلامتی

(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

بقیه روزها را بنشینید. در چنین زندگی هیچ کار فیزیکی وجود ندارد. این کم تحرکی یکی از علل اصلی بسیاری از بیماری ها است. بازی ادامه دارد.

اگر نیازی به انجام فیزیکی کار طبیعی خود نداریم، باید پیاده روی و چیزهای دیگر به زندگی ما اضافه شود. من

مدیتیشن منظم،

بدن شما به ذهن شما متصل است. بسیاری از بیماری های این سن روانی هستند. استرس و اضطراب بر سلامت جسمانی ما تأثیر می گذارد.

مدیتیشن یک تمرین ذهنی است که به شما امکان می‌دهد، از جمله چیزهای دیگر، خود را از نگرانی‌های زندگی جدا کنید. یک تکنیک ساده را یاد بگیرید و آن را به طور منظم انجام دهید (نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

بیشتر بخوانید: روال روزانه مراقبت از پوست در خانه در سال ۲۰۲۱

زمانی که احساس خواب آلودگی می کنید بخوابید

(چگونه یک سبک زندگی سالم داشته باشیم) این ممکن است آسان به نظر برسد، اما بسیاری از مردم تا دیروقت بیدار می مانند وقتی بدنشان به آنها می گوید زمان خواب است.

پزشکان یوگا و آیورودا نیز می گویند که بهتر است شب بخوابید و در روز فعال باشید.

(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

با این حال، افرادی مانند دانش آموزان برای مطالعه در اواخر شب قهوه و مواد محرک مصرف می کنند. برخی دیگر عادت به فعال ماندن در شب و خوابیدن در روز دارند.

در حالی که ما می توانیم این کار را انجام دهیم، در نهایت به سلامت آسیب می زند. پزشکان جایگزین سلامت می گویند این نوع زندگی غیرطبیعی یک عامل کمک کننده به سرطان و سایر بیماری ها است.

قبل از رفتن به رختخواب با آب سرد دوش بگیرید، همانطور که در بالا ذکر کردیم، خواب مناسب برای حفظ سلامت ضروری است.

اگر قبل از خواب اندام های حرکتی و حسی خود (دست ها، بازوها، چشم ها، پاها، دهان و اندام تناسلی) خود را با آب سرد بشویید، باعث آرامش شما می شود و برای خواب عمیق آماده می شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت محصولات مراقبت از پوست خانگی در سال ۲۰۲۱

وقتی احساس گرسنگی کردید غذا بخورید

این نیز یک ایده ساده است، اما دوباره ما اغلب با پیام های فیزیکی در تضاد هستیم. اگر از روی عادت یا به دلیل فشار اجتماعی در ساعات خاصی از روز غذا می خورید، حتی زمانی که گرسنگی واقعی ندارید،

شما نمی توانید غذای خود را به درستی هضم کنید.(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

اسیدیته و سوء هاضمه شروع می شود و این به ظهور احتمالی سایر بیماری های پیچیده کمک می کند. احساس گرسنگی واقعاً نشانه سلامتی است، اما اگر اشتها ندارید، باید کمی صبر کنید و بعد غذا بخورید.

(اگر حتی پس از مدت زمان معقولی اشتها ندارید، به پزشک مراجعه کنید زیرا مشکلی وجود دارد.(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

بیشتر بخوانید: نکات تغذیه برای غذا خوردن ۲۰۲۱

به صورت منظم و منظم

اگر از کسی بخواهید ۳۶۵ روز در سال کار کند، شکایت می کند و می گوید باید کمی استراحت کند وگرنه خراب می شود.

اما ما هرگز به خود زحمت ندادیم که اندام های گوارشی خود را زیر سوال ببریم یا درباره آن فکر کنیم، که پس از یک روز بدون استراحت خود را مجبور می کنیم روی آن کار کنیم.(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

آنها نمی توانند در مقابل رفتار یک فرد با رئیس خود مقاومت کنند، اما به ما علامت می دهند که نمی توانند بی وقفه کار کنند.

وقتی آن سیگنال ها را نادیده می گیریم و همچنان آنها را مجبور به کار می کنیم، آن اندام ها می شکند. به همین دلیل است که روزه داری دوره ای ضروری است. برای تمام روز از خوردن غذا خودداری کنید.

دستگاه گوارش را آرام می کند و همچنین به دفع مواد زائد از بدن کمک می کند. روزه داری منظم به فرد این امکان را می دهد که زمان بیشتری برای فعالیت های فکری یا معنوی به دست آورد.

روزه برای اهل غار نیست، بلکه عمل معقولی است که هرکسی می تواند آن را انجام دهد.(نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

بیشتر بخوانید: (نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم)

# نکات بهداشتی هوشمند در سال ۲۰۲۱، چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم

برچسب ها:# چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم،#چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم،#چگونه سبک زندگی سالم تری داشته باشیم،#چگونه یک سبک زندگی سالم داشته باشیم،چگونه یک زندگی سالم داشته باشیم،#چگونه زندگی سالم تری داشته باشیم،#چگونه یک زندگی سالم و شاد داشته باشیم،نکاتی در مورد نحوه زندگی سالم،

بیشتر بخوانید: –



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/