نکاتی عالی برای کاهش وزن و حفظ آن

سعی کنید هر آخر هفته یک دسته بزرگ از غذا تهیه کنید، سپس آن را به قسمت های سالم تقسیم کنید و هر کدام را فریز کنید. یک فریزر مملو از مواد غذایی خوب به شما کمک می کند از خوردن مواد غذایی ناسالم خودداری کنید. پختن مواد به صورت عمده باعث صرفه جویی در هزینه می شود زیرا به شما امکان می دهد مواد خود را بخرید و از همه آنها استفاده کنید. این کار از پوسیدگی غذا جلوگیری می کند.

پس از کاهش وزن به لباس های چاق خود آویزان نکنید. با نداشتن آنها در اطراف، انگیزه بیشتری برای جا شدن در کمد لباس فعلی خود خواهید داشت. وقتی لباس‌هایتان تنگ‌تر می‌شوند، می‌توانید برای جلوگیری از افزایش وزن، اقدامات مناسب را انجام دهید، به‌خصوص زمانی که لباس بزرگ‌تری برای افتادن وجود ندارد.

بسیار مهم است که کالری دریافتی هر روز را ثبت کنید. شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید. برنامه هایی برای تلفن های هوشمند وجود دارد یا می توانید به سادگی هر چیزی را که می خورید در یک دفترچه یادداشت بنویسید. این یک راه عالی برای مشاهده میزان مصرف یا مقدار کمی است.

هر لقمه ای که می خورید و تمام برنامه های ورزشی خود را یادداشت کنید. اگر این موارد را دنبال کنید، احتمال کاهش وزن شما بیشتر است. بسیاری از افرادی که در مورد رژیم غذایی خود با وجدان هستند، دو برابر افرادی که به آن توجه نمی کنند، وزن کم می کنند.

یک نکته عالی برای کاهش وزن نوشیدن یک لیوان بزرگ آب قبل از هر وعده غذایی است. هیدراته ماندن گاهی اوقات می تواند گرسنگی را از بین ببرد. برای جلوگیری از این امر، زمانی که احساس «گرسنگی» دارید، مقداری آب بنوشید و ممکن است وقتی این احساس از بین برود، شگفت زده شوید.

زمانی که اهداف کاهش وزن هفتگی خود را تعیین می کنید واقع بین باشید. کاهش وزن بیشتر از آن در هفته می تواند ناسالم باشد. اگر می خواهید سالم و کارآمد بمانید، مطمئن شوید که وزن خود را به طور متوسط ​​کاهش دهید.

سعی کنید عادات کاهش وزن جدید را در مقابل تلاش برای جلوگیری از عادات مضر کاهش وزن ایجاد کنید. روی تغییرات مثبت تمرکز کنید تا بتوانید در رژیم غذایی خود باقی بمانید. اگر سخت است که دونات فروشی را از برنامه صبحگاهی خود حذف کنید، یک روال جدید ایجاد کنید، مانند توقف در یک فروشگاه با میوه های تازه. ایجاد عادات جدید بسیار ساده تر از ترک عادت های بد است.

اطمینان حاصل کنید که در طول برنامه روزانه خود مقدار کافی آب بنوشید. تقریباً همه باید سعی کنند هر روز هشت لیوان مصرف کنند تا بتوانند هیدراته شوند. در هوای گرم، می خواهید بیشتر بنوشید. نوشیدن آب زیاد باعث می شود دستگاه گوارش شما به خوبی کار کند و به شما کمک می کند از پرخوری جلوگیری کنید.

مقداری سس فلفل چیلی را در اطراف آشپزخانه نگه دارید. فلفل می تواند متابولیسم شما را بالا ببرد و انرژی شما را تامین کند و در عین حال به بدن شما کمک کند کالری بیشتری بسوزاند. برای طعم بیشتر، این سس را به انواع گوشت و مرغ اضافه کنید. معرفی سس فلفل چیلی رژیم غذایی شما را جدید و هیجان انگیز می کند.

اگر کودک شما با وزن دست و پنجه نرم می کند، مطمئن شوید که در طول شب به اندازه کافی بخوابد. بدن کودک بیشتر در هنگام خواب رشد می کند و در این فرآیند کالری زیادی می سوزاند. کودکان هر شب به هشت تا ده ساعت خواب نیاز دارند. برای اطمینان از اینکه فرزندانتان درک می کنند که چرا خواب مهم است، با خیال راحت به آنها توضیح دهید که چگونه خواب بر رشد آنها تأثیر می گذارد.

سالاد سه لوبیا یک غذای عالی برای کاهش وزن است. شما می توانید یک نسخه کم کالری را به سرعت و به راحتی در خانه درست کنید. سه قوطی لوبیای مختلف را باز کنید، سپس آنها را در یک سس سبک ایتالیایی مخلوط کنید. این دستور یک میان وعده با فیبر بالا درست می کند که می توانید در تمام هفته آن را بخورید.

یکی از راه‌هایی که کسی می‌تواند بیشتر با تناسب اندام ارتباط برقرار کند، نشانه‌گذاری چند سایت بدنسازی یا حتی وبلاگ‌های کاهش وزن است. اگر نیاز دارید که در چارچوب ذهنی درستی قرار بگیرید، مقالات یا وبلاگ هایی را بخوانید که می توانند انگیزه ایجاد کنند. وبلاگ یا ورزشکاری حرفه ای را پیدا کنید که احساس می کنید با آن ارتباط دارید زیرا منبع الهام بسیار خوبی است و به شما کمک می کند برنامه کاهش وزن خود را ادامه دهید.

فقط این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید و قطعا به اهداف کاهش وزن خود خواهید رسید. همه افراد دچار لغزش می شوند و بهتر است پیشرفت مداوم داشته باشید تا اینکه نگران هر روز باشید. اگر از رژیم غذایی خود دور می شوید، روی آن وسواس نداشته باشید. به یاد داشته باشید که همه سزاوار یک فرصت دیگر هستند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر