نکاتی برای مرطوب کردن در تابستان


لحظه ای که از در خارج می شوید ، آنجاست. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان ها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در همه فصول مهم است ، اما به خصوص در تابستان که تعریق زیاد طول نمی کشد. بنابراین بهترین کار چیست؟ مرطوب کنید ، مرطوب کنید ، مرطوب کنید!

همه ما در مورد اهمیت هیدراته ماندن ، تابستان یا نه ، بسیار می دانیم ، اما ارزش تکرار این اصل را دارد. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آب رسانی به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه از خشکی های خشک حمایت می کند ، آب نیز به بدن ما مواد مغذی ضروری را می رساند ، چیزها را در سیستم ما حرکت می دهد و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا فکر کنید وقتی فعالیت بدنی دارید و عرق می کنید چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. مقدار زیادی آب بنوشید.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر ساده است که فقط به روز خود بپردازید و به آن فکر نکنید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند شما را دچار کم آبی کند. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز آهسته تر بنوشید.از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم بسیار خوبی داشته باشند ، اما نمی توانند مایعات از دست رفته را دوباره پر کنند. در واقع شکر و نمک برخی نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ گرفتیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، آهک ، توت فرنگی یا خیار افزایش دهید – طعم های تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهایی با آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک روش ارگانیک برای کمک به بدن شما برای هیدراته ماندن است و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایعات را پر کنید.
    چه در فضای باز کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدن شروع کرده و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا ورزش می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها تخلیه کند بدون اینکه شما حتی متوجه شوید.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی اگر در کولر گازی هستید. و این فقط یک محصول جانبی از گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به اندازه کافی مایع حیاتی برای عملکرد مناسب ندارد. علائم را بشناسید تا بتوانید بلافاصله کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع و پی در پی
  • ادرار نکردن

اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به تدریج آب بدن خود را دوباره تامین کنید. اگر آنها جدی هستند ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، در امان باشید – شما را در سالن های ورزشی ما در Corpus Christi می بینیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *