نکاتی برای تمرین در زمانی که وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، می فهمید که یک تمرین چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. همانطور که عرق می کنید و عضلات خود را با تمرینات اندک افزایش می دهید ، از حضور همه لذت خواهید برد ، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA® وقت ندارید چه؟

همه گاهی مشغول می شوند و به نظر می رسد که جهان هر روز بیشتر شلوغ می شود ، اما این بدان معنا نیست که تعلل در طولانی مدت به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن تمرینات برای دیرتر می تواند بهره وری را کاهش داده ، روحیه شما را خراب کند و حتی بعداً به مشکلات سلامتی کمک کند.

هرچند شما نیازی به زمان زیادی برای ورزش ندارید. در اینجا برخی از بهترین روش های ورزش زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود ادغام کنید

تمرینات خوب نه به خاطر وسایلی که برای انجام آنها استفاده می کنید ، بلکه به دلیل میزان تلاش شما مثر است.

کمی سریعتر پیاده روی یا حتی دویدن تا هدف خود می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام شما باشد. اگر دویدن مورد علاقه شما نیست ، می توانید به جای رفت و آمد به محل کار دوچرخه سواری کنید ، یا حتی در حالی که منتظر قطار هستید ، گوساله پرورش دهید. اگر سوار ماشین شدید ، حتی کشیدن شکم تا حد امکان به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات به طرز باورنکردنی شلوغ می شود و شما را برای لحظه ای برای بلند کردن وزنه یا دویدن باز می دارد. با این حال ، مهم است که بین این لحظات و آنهایی که زمان تمرین شما مملو از مشغله های غیر ضروری است تمایز قائل شوید.

بر برنامه خود برای چند هفته نظارت داشته باشید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته زمانی را برای شروع تمرینات 30 دقیقه ای برای شروع اختصاص دهید. حتی اگر برای انجام 30 دقیقه ورزش وقت بگذارید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود می بخشد.

ورزش میکرو را بپذیرید

اگر فکر می کنید وقت ندارید یا به کلاس های آموزش متقابل موجود در ساوت جرسی علاقه دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید تا درباره ورزش بیشتر بدانید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *