نظرسنجی های عمومی کیفیت خدمات را در سیستم اداری بهبود می بخشد


غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تاکید بر لزوم جویای افکار عمومی نسبت به ارائه خدمات در نظام اداری، گفت: مردم حافظ ما هستند و باید به آنها احترام بگذاریم. ” او گفت.

وی افزود: هدف دولت جلب رضایت مردم و ارائه خدمات به آنان است و رایزنی با مردم در خصوص کیفیت این خدمات در نظام اداری به ارتقا و ارتقای کیفیت در این زمینه کمک خواهد کرد. حوزه. “

نماینده مردم گرگان در جرگه شورای اسلامی تصریح کرد: مدیر عاقل کسی است که نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم را مد نظر قرار دهد و در نتیجه کیفیت کار خود را بالا ببرد.

منتظری توضیح داد: رای مردم باعث کیفیت بیشتر خدمات سازمان ها می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما هرگز نمی‌توانیم از انتقاد رهایی پیدا کنیم و نقد همیشه به ما کمک می‌کند تا جلو برویم.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید