نان سفید – دشمن بدنساز هر دو بهتر از دوست؟

نان سفید شاید امروزه پرمصرف ترین تأمین کربوهیدرات در آمریکا باشد. تقریباً هر ساندویچی کدام ممکن است اجتناب کرده اند بشقاب محدوده سفارش داده تبدیل می شود، شامل نان سفید است، قابل مقایسه با غذاهای جانبی در هر رستوران باکلاس. آمریکایی ها نان سفید شخصی را دوست دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید از اجتناب کرده اند آن را با بیرون در نظر گرفته شده کردن خوردن می کنند. اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، بدنسازان مسئولیت دارند غذاهای رایج روزمره را تجزیه و تحلیل کنند به همان اندازه خاص کنند کدام ممکن است خواه یا نه این دارایی ها کربوهیدرات در منوی بدنسازی جای محدودی دارند هر دو ۹.

با اشاره به نان سفید شناخته شده به عنوان منصفانه غذای بدنسازی، ۲ مکتب ذهنی موجود است. تذکر اول اینجا است کدام ممکن است نان سفید برای نیازها بدنسازی برتر است. برای عجله هضم تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی سریعی را برای مربیانی کدام ممکن است در جستجوی افزایش وزن هستند لوازم. این کربوهیدرات‌های فوری هضم، کدام ممکن است بعد اجتناب کرده اند ورزش همراه خود تأمین خوبی اجتناب کرده اند پروتئین خوردن می‌شوند، اطراف هورمونی مطلوبی را تحمیل می‌کنند – کدام ممکن است در نتیجه افزایش مرحله انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش فریب دادن تستوسترون در احساس‌ها می‌شود. نان سفید به سادگی هر دو به صورت تکه ای هر دو معمولاً به تعیین کنید ترافل اجتناب کرده اند مکان های غذا خوردن به راحتی در دسترس است است. شاید سینه مرغ روی نان فوری ترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسان ترین راه برای وارد کردن پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های فوری به هیکل بعد اجتناب کرده اند ورزش باشد؟ کربوهیدرات موجود است، انرژی موجود است، سبک موجود است، سرعت موجود است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید راحتی قطعا موجود است. کربوهیدرات درست؟

مکتب تولید دیگری اینجا است کدام ممکن است نان سفید جایی در رژیم بدنسازی ندارد. عرضه فوری انرژی در نتیجه افزایش انسولین تبدیل می شود کدام ممکن است به حداقل یک اطراف آنابولیک {کمک می کند}، با این حال چشم انداز بیشتری برای از جمله چربی هیکل تحمیل می تدریجی. معنی غنی سازی تا حد زیادی ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی ارزشمند را اجتناب کرده اند نان بردن می تدریجی. نان سفید علاوه بر این شامل کربوهیدرات های نشاسته ای پیچیده است کدام ممکن است هیکل با موفقیت اجتناب کرده اند آنها استفاده نمی شود. بالقوه است منصفانه کیسه آرد نیز خوردن شود. در حالی کدام ممکن است بسته بندی نان بالقوه است محتوای ریز مغذی خوبی را اعلام کردن تدریجی، به همان اندازه نیمی اجتناب کرده اند آن در کل غنی سازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری بردن تبدیل می شود. به علاوه، ضعیف فیبر دلالت بر آن دارد بازدید نان در هیکل در بهتر از حالت تدریجی {خواهد بود}.

پاسخ، قابل مقایسه با متعدد اجتناب کرده اند چیزهای اقامت، احتمالاً در وسط قرار دارد. اگر معلم نتواند به هیچ تأمین عکس اجتناب کرده اند کربوهیدرات ورود پیدا تدریجی، نان سفید باعث افزایش فوری انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی می خواست تبدیل می شود. اجتناب کرده اند این قبلی، وقتی احساس ماهیچه ای ارزشمند هدر {می رود}، انرژی خطرناک بیشتر اجتناب کرده اند بی انرژی است. برای مربیانی کدام ممکن است در جستجوی افزایش وزن هستند، هر تأمین انرژی کربوهیدرات ممکن است در زمان صحیح مفید باشد. همراه خود این جاری، درآمد بهینه اجتناب کرده اند طریق استفاده رایگان اجتناب کرده اند نان سفید، استفاده مکرر اجتناب کرده اند دارایی ها کربوهیدرات همراه خود استاندارد بالا، قابل مقایسه با برنج اسپرسو ای، بلغور جو دوسر، سبوس جو دوسر، غلات سبوس جو دوسر (IE Cheerios)، ماکارونی سبوس دار، چیپس پخته حاصل تبدیل می شود. را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی پاپ کورن، سیب زمینی شیرین، نان گندم درست، مقداری میوه (بهتر از توت ها) را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات. بدنسازانی کدام ممکن است در جستجوی افزایش وزن هستند باید گهگاه نان سفید خوردن کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنسازانی کدام ممکن است مرحله چربی هیکل شخصی را مدیریت می کنند باید نه اغلب نان سفید بخورند.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر