میوه های دیابت ایده خوبی هستند – بهتر از میوه ها را بشناسید

دیابتی ها چه میوه ای می توانند بخورند؟ این به معنای واقعی کلمه هستند برای هر {کسی که} کشف نشده خطر ابتلا به پیش دیابت هر دو پیش دیابت است، خوب پرس و جو درگیر کننده است. با این حال هنگامی کدام ممکن است اجتناب کرده اند دیابت مبارزه کردن می برید، بالقوه است با توجه به خوردن میوه برای دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرات آن شک نسبتاً تحمیل کنید. این به همان اندازه حدی خوب وضعیت دقیق است کدام ممکن است ببینیم چه عاملی در میوه به محافظت مرحله خالص قند خون {کمک می کند}. صفحه بحث دیابت آمریکا تاکید می تدریجی کدام ممکن است مصرف کردن میوه های سرشار اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر غذایی برای پیشگیری اجتناب کرده اند دیابت برای خوب اقامت مفید {مفید است}. نکته کلیدی اینجا است کدام ممکن است برای افزودن نشاط به هیکل شخصی به مقیاس مقدار مصرفی شخصی ملاحظه کنید.

{در این} مرحله، او هشدار می دهد کدام ممکن است میوه های کنسرو شده در شربت نباید مبادله برای میوه درست اندیشه در مورد شود. وقتی اولویت با توجه به شاخص گلیسمی (GI) دارید به همان اندازه به سادگی دیابت را مدیریت کنید، باید میوه هایی همراه خود شاخص گلیسمی زیرین انواع کنید. خواهید کرد ساده می توانید قند خون شخصی را همراه خود مصرف کردن میوه های معاصر هر دو منجمد کم کربوهیدرات بازرسی کنید. در زیر شرحی اجتناب کرده اند میوه های الفبایی “الف”، “ب”، “ج”، “د” به همین ترتیب آمده است.

زردآلو

زردآلوی شیرین با این حال کم کربوهیدرات به معنای واقعی کلمه هستند خوب میوه تابستانی a فوق العاده است کدام ممکن است می توان آن را شناخته شده به عنوان بهتر از میوه برای دیابتی ها راه اندازی شد کرد. افزودن زردآلو به این سیستم غذایی دیابت شخصی فوق العاده برتر است، به این انگیزه کدام ممکن است خوب زردآلو ۱۵ گرمی تنها تشکیل ۱۸ انرژی برای نشاط دادن به هیکل خواهید کرد است. گنجاندن ۴ زردآلو در یک واحد وعده ممکن است تضمین تدریجی کدام ممکن است ۷۰ نسبت ویتامین می خواست هیکل را تامین می کنید. زردآلو تأمین غنی فیبر است. همراه خود افزودن تعدادی از تکه را انتخاب کنید و انتخاب کنید هسته زردآلو بهره برداری خوب و دنج هر دو خنک می توانید اجتناب کرده اند خوب سالاد خوش ذوق شادی کنید.

بسیاری از توت ها

خواهید کرد زغال اخته، توت فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بسیاری از تولید دیگری اجتناب کرده اند خانوار توت دارید. صرف تذکر اجتناب کرده اند ذائقه خواهید کرد، انواع بسیاری از توت ها برای خوردن به این انگیزه آسان کدام ممکن است تشکیل آنتی اکسیدان های مفید برای مبتلایان دیابتی است، عامل خوبی است. ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر ماهیتی کم کربوهیدرات دارند. اجتناب کرده اند تذکر انرژی، خوب فنجان نوزاد زغال اخته ممکن است ۶۰ انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۵ خوب و دنج کربوهیدرات را تامین تدریجی.

گیلاس

گیلاس میوه‌های رژیمی دیابتی است کدام ممکن است اشخاص حقیقی دیابتی می‌توانند با بیرون تردید آن را بخورند از تشکیل چرخ دنده کم کربوهیدرات هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاخص گلیسمی پایینی دارند. خوب است با این حال همراه خود ۱۵ خوب و دنج کربوهیدرات ۶۰ انرژی دارد. خواهید کرد علاوه بر این دارای گیلاس هایی هستید کدام ممکن است مملو اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان هایی هستند کدام ممکن است ۹ تنها به کشتی همراه خود دیابت نوع ۲ اما علاوه بر این همراه خود بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی بیماری های تولید دیگری نیز کمک می کنند. گیلاس در بسته بندی های معاصر، کنسرو شده، منجمد را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو حتی خشک فعلی است. با این حال بیشتر است اجتناب کرده اند بسیاری از کنسرو را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشک شده پرهیز کنید از مملو اجتناب کرده اند قندهای اضافه شده است کدام ممکن است برای دیابت خطرناک است. همراه خود این جاری، همراه خود بازرسی برچسب برای میزان قند اضافه شده، می توانید کسب خوبی داشته باشید.

دوریان

دوریان شناخته شده به عنوان پادشاه میوه ها شناسایی شده است است. وقتی صحبت اجتناب کرده اند دیابت به میان می آید، انواع میوه ای همراه خود شاخص گلیسمی زیرین بهتر از است. {در این} لیست، دوریان بهتر از انواع در بین میوه های دیابتی است از شاخص گلیسمی آن ۵+/-۴۹ را انتخاب کنید و انتخاب کنید هندوانه ۳+/۵۵ است. گوگرد به محافظت تعادل قند خون در سلول های خون {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتایج کاهش قند خون را خنثی می تدریجی. به این انجمن، اجزای گوگرد آلی فعلی در میوه دوریان ورزش های آنتی اکسیدانی را {برای حفظ} مرحله قند خالص در سلول های خون تحریک می تدریجی. علاوه بر این، گوگرد عنصری همراه خود تیامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیوتین برای ارتقای متابولیسم خالص کار با هم دارد. همراه خود وجود تمام این چیزها، {به دلیل} خوب ارزش غذایی بالای دوریان، مصرف کردن دوریان به هر شکلی با دقت برای مبتلایان دیابتی بی خطر است.

در طولانی مدت می گویند: اگرچه “میوه های دیابت” ایده خوبی است کدام ممکن است به محافظت مرحله قند خالص {کمک می کند}، بیشتر است میوه هایی را توصیه شده کنید کدام ممکن است قند کمی دارند. اگر به همان اندازه به فعلی هوس میوه شیرین داشته باشید، ضرری ندارد، اگر خوب هر دو ۲ به حداقل رساندن بخورید در امان هستید.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر