مهندسی معکوس کشتی سومو برای کاهش وزن

رژیم غذایی کشتی سومو – بسیاری از مردم قبلاً در مورد این ورزش و محل پیدایش آن شنیده اند. اگر با این موضوع آشنایی دارید، از قبل می دانید که شرکت کنندگان در این ورزش عمداً به نفع خود وزن اضافه می کنند. کشتی سنتی که از سرزمین طلوع خورشید یعنی کشتی سومو سرچشمه می گیرد. در این ورزش، بزرگتر و سنگین تر، کلید پیروزی است.

در زیر برخی از اصول رژیم غذایی برای کشتی گیران سومو آمده است:

* بدون صبحانه – پس از یک شب استراحت، بدن برای متابولیسم مناسب به مواد غذایی نیاز دارد، اما کشتی گیران سومو عمدا صبحانه را حذف می کنند.

* با معده خالی تمرین کنید – بدن انسان تمایل دارد ترموستات متابولیک را برای حفظ انرژی پایین بیاورد. این معمولاً “حالت گرسنگی” نامیده می شود، ما بعداً به آن می پردازیم، فقط می خواهم که شما دامنه کامل این فرآیند را دریافت کنید.

* به خواب رفتن بعد از غذا – بزرگترین راز کشتی گیران سومو برای افزایش وزن در کمترین زمان این است که بلافاصله بعد از یک وعده غذایی سنگین بخوابند.

* دره – خوردن یک وعده غذایی بزرگ دو تا سه بار در روز.

* رژیم غذایی تکراری – تنوع غذایی یکسان با تاکید بر چربی ها و پروتئین ها.

* خوردن یک وعده غذایی درست قبل از استراحت – خوابیدن با شکم پر برابر است با افزایش شدید کربوهیدرات و انسولین که بدن تمایل دارد به جای کمک به ساخت عضلات، آنها را به چربی تبدیل کند.

تمایل به غذا خوردن با کسی. طبق مطالعات اخیر، افراد تمایل دارند در حالی که با دیگران غذا می خورند، بیشتر از وعده غذایی معمول خود بخورند. توجه داشته باشید که افراد بیشتر به معنای دهان بیشتر برای تغذیه است. حالا اگر دوستانی دارید که رژیم های غذایی ناسالم می خورند، مطمئن شوید که روی هدف خود تمرکز کنید. مطمئناً آنها بیشتر از اینکه سودی داشته باشند به شما آسیب خواهند رساند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر