معادله جدید چربی سوزی: زمان تمرین خود را به نصف کاهش دهید و دو برابر نتایج کاهش چربی دریافت کنید.

اگر همه چیزهایی که در مورد کاهش وزن و تغییر بدن به شما گفته شده است در دراز مدت باعث افزایش وزن شما شود، چه؟ تحقیقات جدید کاهش چربی بسیار واضح است. برای کاهش وزن و ایجاد دگرگونی پایدار در بدن، باید دو مورد مهم را تغییر دهید که بر نحوه چربی سوزی بدن شما تأثیر می گذارد.

بنابراین در اینجا چند مورد از مهم ترین مفاهیمی که باید هنگام کار بر روی بدن تابستانی خود در نظر داشته باشید، آورده شده است. بله درست خواندید تابستان زودتر از آنچه که فکرش را می کنید فرا می رسد.

شدت، شدت، شدت

درست است. دلیل اصلی اینکه بیشتر افرادی که وزن کم می‌کنند در نهایت دوباره وزن خود را به دست می‌آورند این است که تغییرات کافی در سطح سلولی در سیستم‌های مختلف ایجاد نکرده‌اند که بر چربی سوزی تأثیر می‌گذارند. من این را «سازگاری های فیزیولوژیکی» می نامم.

برای بهبود کارایی سیستم های چربی سوزی بدن شما باید کارایی سیستم اکسیژن رسانی، استخراج اکسیژن از خون توسط سلول ها، سیگنال دهی هورمونی و البته کارایی کبد در تبدیل چربی ذخیره شده بدن به چربی را تغییر دهید. اسیدها و تامین آن برای عضلات در حال کار شما.

پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ خب، این یک فرآیند بسیار پیچیده است. با این حال، مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای تأثیرگذاری بر این روند انجام دهید این است که با شدت بسیار بالا تمرین کنید. این بدان معنی است که تمرینات هوازی با شدت بالا و همچنین تمرینات سنگین وزنه.

اکنون می‌دانم که برخی از مردم در هضم این موضوع با مشکل مواجه خواهند شد، زیرا هنوز در طرز فکر قدیمی گیر کرده‌اند. “منطقه چربی سوزی” را که هنوز در اکثر تردمیل ها و دستگاه های کاردیو مشاهده می کنید، به خاطر دارید؟ فراموشش کن. تئوری قدیمی “مسافت طولانی و آهسته” برای کاهش وزن را به خاطر دارید؟ فراموشش کن. تمام این ایده های قدیمی در مورد چگونگی سوزاندن چربی یا ورزش برای کاهش وزن را دور بریزید. تنها کلمه ای که باید به خاطر بسپارید «شدت» است. هر چه سخت‌تر تمرین کنید، «انطباق‌های فیزیولوژیکی» بیشتری ایجاد می‌کنید. این همان چیزی است که کارایی سیستم های چربی سوز شما را بهبود می بخشد.

بنابراین بیایید کاهش وزن را به عنوان مثال در نظر بگیریم. تئوری رایج کاهش وزن «کالری در مقابل کالری خارج شده» است. شما همیشه آن را می شنوید. برای ایجاد کسری کالری، میزان کالری دریافتی خود را کاهش دهید و در نهایت وزن خود را کاهش دهید. در حالی که این استراتژی می تواند منجر به کاهش وزن شود، اکثر افراد در نهایت وزن خود را در دقیقه ای که بیشتر از کالری مصرفی خود می خورند، به دست می آورند. این شما را در چرخه بی پایان کاهش وزن قرار می دهد – افزایش وزن، که در نهایت کاهش وزن را سخت تر می کند.

با این حال، با پیروی از رویکرد جدید، که با انبوهی از تحقیقات منتشر شده، که برخی از آنها را در کتابم ذکر کردم، پشتیبانی می‌شود، می‌توانید کاهش وزن را با هم فراموش کنید. بر اساس تعدادی از این مطالعات، دو موردی که بیشترین تاثیر را بر چربی سوزی بدن دارند ترکیب بدن و سطح تناسب اندام شماست.

کاهش چربی در مقابل کاهش وزن

هنگامی که بیشتر افراد برای کاهش وزن رژیم می گیرند، مقدار زیادی آب، مقداری بافت عضلانی و کمی چربی از دست خواهند داد. از سوی دیگر، هنگامی که برای تغییر ترکیب بدن و سطح تناسب اندام خود با انجام تمرینات سنگین وزنه و تمرینات هوازی با شدت بالا تمرین می کنید، در نهایت کارایی سیستم های چربی سوزی خود را بهبود می بخشید. منظور من از کارایی سیستم اکسیژن رسانی بدن، استخراج اکسیژن از خون توسط سلول های شما، سیگنال دهی هورمونی و البته کارایی کبد شما در تبدیل چربی های ذخیره شده بدن به اسیدهای چرب و تامین آن به عضلات در حال کار شماست.

اینها نوعی تغییرات درونی هستند که به شما کمک می کنند بدون نگرانی در مورد کالری شماری لاغر شوید و لاغر بمانید زیرا بدن شما در زمان استراحت و همچنین در حین و بعد از تمرین کالری بیشتری می سوزاند.

آیا این مکان بهتر از این نیست که دائماً در مورد شمارش کالری یا امتیاز روزانه نگران باشید؟

بنابراین در اینجا معادله جدید چربی سوزی است. این موضوع چه در تلاش برای کاهش وزن باشید یا نه صدق می کند. وزنه های سنگین به همراه تمرینات هوازی شدید ترکیب بدن و سطح تناسب اندام شما را تغییر می دهد که به نوبه خود “انطباق های فیزیولوژیکی” قابل توجهی را در سطح سلولی ایجاد می کند. این باعث ایجاد یک محیط کارآمدتر برای چربی سوزی می شود که در نهایت منجر به دگرگونی بدن می شود.

وقتی برای کاهش وزن رژیم می گیرید، فقط به طور موقت وزن بدن خود را تغییر می دهید، نه ترکیب آن (نسبت چربی به عضله). با این حال، وقتی تغییرات قابل توجهی در سیستم های داخلی خود ایجاد می کنید، این شما را در لیگ متفاوتی قرار می دهد. و تحقیقات بسیار واضح است که ورزشکاران آموزش دیده به طور موثرتری چربی می سوزانند و بیشتر از افراد تمرین نکرده می سوزانند.

علاوه بر لاغر به نظر رسیدن، مزیت دیگر تمرین سخت این است که می توانید در نیمی از زمان نتایج بهتری بگیرید. آیا این ارزش چیزی را ندارد؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر