مرکز خود را در Freedom Fitness پیدا کنید


یوگا یک تمرین عالی با تاثیر کم است که به تعادل ذهن و بدن کمک می کند. شکی نیست که حرکات و تنفس عمیق که در هر کلاس انجام می شود برای سلامت کلی عالی است.

اما آیا می دانستید که یوگا سلامت و قدرت بدنی را نیز بهبود می بخشد؟

کلاسهای تمرین گروهی یوگا فراتر از تمرینات کششی و آرامش است. هیچ حرکت بی هدفی وجود ندارد و هر حالت (یا ژست) تحت هدایت مربی بر تنفس و موقعیت بدن تمرکز می کند تا مزایای سلامتی خاصی را ارتقا دهد.

یوگا به آگاهی بدن ، کنترل تنفس و کاهش استرس و همچنین تن ماهیچه ، انعطاف پذیری ، حالت بدن و تعادل کمک می کند.

فواید یوگا

یوگا ورزشی است که تقریباً همه می توانند از آن لذت ببرند. مربیان برای راهنمایی و تغییر حالت ها آماده هستند تا بدون آسیب و فشار انجام شوند.

این یک تمرین ملایم و در عین حال قدرتمند است که همه سنین می توانند از آن لذت ببرند و مخصوصاً برای مادران جدید احساس خوبی داشته باشند. بهبود بیماران پس از جراحی ، تصادف یا آسیب ؛ افراد مسن با سفتی و درد آرتروز سازگار می شوند. و کسانی که مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس مزمن (MS) ، فیبرومیالژیا و درد لوپوس هستند.

افرادی که اضطراب و افسردگی را تجربه می کنند ممکن است با تمرکز بر تنفس ، مراقبت از خود و ذهنی آرام و روشن ، تسکین پیدا کنند.

یوگا با افزایش قدرت و انعطاف پذیری ، نقش مهمی در مدیریت درد ، رفع تنش عضلانی و احساس کلی رفاه دارد.

آیا باید یوگا را امتحان کنم؟

یوگا ممکن است برای همه مناسب نباشد ، اما همچنین یک تجربه تناسب اندام گروهی است که انگیزه و پشتیبانی را ارائه می دهد. تنفس عمیق ، کشش و توانمندسازی با دیگران می تواند یک تجربه آرامش بخش و مفید باشد.

آیا ارزش امتحان کردن را ندارد؟ به ویژه در میان همه استرس های بهداشتی ، کاری و مالی که امروز با آن روبرو هستیم. یک ساعت حضور آرام می تواند ذهن شما را برای تمرکز مجدد و سلامتی بهتر پاک کند.

نگران ژست های غیرقابل دسترسی و ناراحت کننده هستید؟ گرفتیم. مربیان برای راهنمایی و ارائه یک تجربه راحت و لذت بخش آنجا هستند.

خجالتی نباشید ، یوگا را امتحان کنید! اگر می خواهید در مورد این تمرین باورنکردنی بیشتر بدانید ، با Freedom Fitness با ما تماس بگیرید. دوست داریم بیشتر از شما بشنویم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *