قلب های سالم شهرهای مناسب را تقویت می کند


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

فوریه ماه قلب آمریکاست و هیچ وقت زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی عروقی و داشتن قلبی قوی نبوده است! بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود.یکیبه تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه در کاهش خطر بیماری عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی نیز نقش دارد.دومبه

در حالی که به تناسب اندام قلبی فکر می کردم ، شباهت قابل توجهی با تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، سیستم تهویه مطبوع و به روز رسانی عمده عایق نیاز داشت. در حالی که این سیستم ها خوب کار می کنند ، اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من ممکن است بر لذت بردن از کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و سیستم عروقی شما در رساندن اکسیژن به بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و آن را دست کم بگیریم ، درست مانند آبگرمکن یا سیستم تهویه مطبوع ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. شفا یا حفظ سیستم قلبی عروقی شما ممکن است کمی تلاش کند ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی ما مفید است. در سطح روزانه ، آمادگی قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری بدهد تا با نوه های خود گشتی بزنیم ، یا ما را مجبور به پیاده روی نیم مایلی بیشتر برای رسیدن به اسکله شهر کند.

10٪ برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را به حداقل شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش داده اند که محدودیت زمانی پیشنهادی 150 دقیقه ای هفتگی را رعایت کرده اند. مدیسون ، WI شهر پیشرو در رتبه بندی شاخص آمادگی جسمانی آمریکا 2020 است ، با تخمین 65٪ ، و Laredo ، TX پایین ترین است ، تنها 34٪ از افراد سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت تمرین خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با هر فرد است. با این حال ، منابع و سیاست های زیست محیطی جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. امکان دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها همه چيز فرصت های بیشتری را برای ساکنان برای فعالیت بدنی فراهم می کند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100٪ از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از یک پارک قرار دارند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی خاصی را دنبال می کند ، از زمین های بازی پارک (رهبر مدیسون با 6.9 در هر 10 هزار نفر) تا استخرهای عمومی (با رهبری کلیولند ، 11 نفر در 100000 نفر). مقیاس بزرگتر سیاست های کامل خیابان که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی فعال و دوچرخه سواری فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شامل نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، St. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

سرانجام تصمیم گرفتم که در خانه پیشرفت کنم ، اما از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی در طول مسیر که تصمیم من را آسان کرد ، حمایت کردم. ارتقاء تناسب قلب و عروق مناسب برای هر یک از اعضای جامعه ، باید مانند اولویت داشتن خانه های ما ، اولویت فردی و جامعه تلقی شود. در زیر سطح یک شهر پرجنب و جوش ، قلب هر ساکنی نهفته است تا شهر را زنده نگه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را کاوش کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارشی از نماد بیرونی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش تناسب اندام قلبی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. دیس قلب و عروق پروگ 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.05. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *