قطعنامه شماره یک آمریکا در سال نو چیست؟

بله، شما آن را حدس زدید. آمریکایی ها مصمم به کاهش وزن هستند. بنابراین اصلاً دور از ذهن نیست که فرض کنیم این تصمیم ممکن است در لیست شما نیز باشد.

اگر چنین است، به خاطر داشته باشید که دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب اندام شما فقط یک رابطه روزانه، هفته به هفته یا ماه به ماه نیست. کلید حفظ تصمیم خود در سال نو، تغییر کامل سبک زندگی است.

اگرچه عبارت “کاهش وزن” واقعاً دکمه داغ است، از دست دادن چربی مشکل واقعی است. برای از دست دادن چربی اضافی بدن، باید از بدن خود مراقبت کنید و وضعیت عاطفی خود را نیز پرورش دهید. بنابراین بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که برای از دست دادن چربی، باید به خود کمک کنید تا عزت نفس کسب کنید.

اعتماد به نفس خود را نیز در برنامه کاهش وزن قرار ندهید.

در اینجا چند نکته عملی برای کاهش موثر چربی و تخمین بهبود یافته وجود دارد:

ابتدا کمی وقت بگذارید تا یاد بگیرید. “رژیم های سنگین” نباشید. توصیه می شود یکی از رژیم های اصلی برای سبک زندگی، برنامه منطقه غذایی باشد. دکتر بری سیرز به عنوان خالق این شیوه زندگی و غذا خوردن یازده کتاب در رابطه با رژیم غذایی زون نوشته است که بسیاری از آنها شامل دستور العمل های آسان برای نگه داشتن شما در منطقه می باشد.

ممکن است بخواهید کتاب Zone Diet را بخرید و سپس دستور العمل ها را با خانواده خود امتحان کنید. خود را وارد وضعیت تغذیه ای ذهنی کنید. برای آشنا شدن

این به شما کمک می کند سبک زندگی سالمی را درک کنید که می توانید با درک صادقانه و اعتماد به نفس دنبال کنید.

دوم، توجه داشته باشید که اگرچه وزن شما واقعاً مهم است، اما در واقع بسیار مهم‌تر است که اجازه دهید لباس‌هایتان خودشان صحبت کنند. مراقب تناسب لباس هایتان باشید. این رضایت بخش تر و کمتر شکست دهنده است.

سوم، اگر در سال‌های اولیه زندگی‌تان لاغرتر هستید، عکس‌های لاغر خود را روی آینه‌هایتان نگه دارید و یکی را در کیف خود حمل کنید. هر ماه از خود عکس بگیرید و در یک دفترچه یادداشت قرار دهید. بسیار مهم است که دیدگاهی واقع بینانه از خود آینده خود داشته باشید.

آن شلوار جین قدیمی که کمی تنگ است را دور نریزید. از روزی آن را نگه دارید، در آن خواهید لغزید. دیگر از کشیدن و فشردن خبری نیست. یک تاریخ واقعی را برای امتحان کردن شلوار جین قدیمی خود تعیین کنید تا ناامید نشوید.

پنجم، از شکم خواری وحشتناک برحذر باشید. خودتان را در معرض شکست قرار ندهید، که می تواند به تصویر خود آسیب برساند. در بین وعده های غذایی یک میان وعده سالم بخورید که شما را سیر نگه می دارد، بنابراین کمتر احتمال دارد در وعده غذایی کامل بعدی خود پرخوری کنید. شاید ۱/۲ از

نوار جایگزین غذا. کمتر در “رستوران” فست فود مورد علاقه خود برای یک چیزبرگر دوبل و یک تن سیب زمینی سرخ کرده توقف خواهید داشت.

همچنین یک برنامه ورزشی را انتخاب کنید که قبلاً از آن لذت می برید. این ممکن است به معنای شرکت در کلاس رقص شکم، دویدن با توله سگ خود یا شرکت در برخی رویدادهای ورزشی گروهی باشد.

و در آخر، «ابر غذاها» را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، مانند آجیل، دانه ها، لوبیاها، جوانه ها و سایر غذاهای سبز. به خرید آنها عادت کنید و رژیم غذایی و مشخصات غذایی خود را نیز در دستور العمل های خود بهبود بخشید.

این به شما کمک می کند تا برای همیشه در منطقه بمانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زون، از Zone Diet Nutrition دیدن کنید و بیشتر بدانید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر