قبل از تمرین گرم کنید

قبل از تمرین گرم کنید


گرم کردن قبل از ورزش برای جلوگیری از مواردی مانند کشیدگی و آسیب عضلات و افزایش مزایای تمرین بسیار مهم است. اگر برای تمرینات تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن خود نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید!

آن پاها را دراز کنید

صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید ، قبل از ورزش کشش عضلات بسیار مهم است. برخی از حرکات کششی شامل حالت کودک ، پیچ خوردن ستون فقرات ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن عالی هستند. حرکات کششی مانع از فشار به ماهیچه های شما می شود و باعث می شود آنها کار کنند تا شما آماده تمرین باشید.

کاردیو گرم می شود

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید برای مدت طولانی پرش کنید. این گرم کردن های قلبی نباید زیاد باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه یا پرش زودتر از موعد ، قلب شما را به تپش می اندازد و برای دویدن بعدی آماده می شود. پیش کشش ماهیچه ها نیز بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلبی ، حرکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و حرکتی قبل از تمرین مهم است ، اما آنچه مصرف می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما بسیار مهم است. سعی کنید از قبل یک غذای سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. همچنین به جلوگیری از آب زیاد کمک می کند ، این را برای بعد از تمرین ذخیره کنید. با کمال تعجب ، خوردن قهوه قبل از رفتن به سالن ورزشی بسیار عالی است. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید و چه یک کلاس یوگا به عنوان تمرین ، بدن شما را برای رشد و قدرت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست در کلاس یوگا شرکت کنید یا فیلم های آنلاین را ببینید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو بدنسازی صحبت کنید

تماس با کسی که مدت طولانی ورزش کرده است به شما کمک می کند تا با مزایای گرم شدن بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخص قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتواند در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن شما مفید باشد. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک آموزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفر آموزشی خود مسئول می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای تناسب اندام یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما موجود است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *