فواید گوشت گوزن – خوب غذای چربی سوز خالص!

فواید شگفت‌انگیز کاهش چند پوند گوشت گوزن، بهتر از راه برای تهیه آن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری کدام ممکن است باید بخورید به همان اندازه بیشترین بهره را اجتناب کرده اند گوشت گوزن ببرید – یکی اجتناب کرده اند غذاهای خالص شگفت‌انگیز چربی‌سوز را اختراع کنید.

گوشت آهو هر دو شکار برای ادغام کردن گوزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این آهو است. اگرچه یافتن آن سخت است، با این حال کاریبو را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتلوپ نیز اشکالی اجتناب کرده اند آهو هستند.

اگر ماهیگیر نباشید به سختی می توانید آن را پیدا کنید، با این حال بالقوه است آن را در یک واحد بازار تخصصی پیدا کنید. اگر در خانوار خوب شکارچی دارید، این اراده منبعی برای آهو نیز باشد. حداقل می توانید اجتناب کرده اند خوب هر دو ۲ وعده غذایی شامل این گوشت خوش ذوق را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغذی اوقات خوبی داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند رژیم چربی سوزی ممکن است پشتیبانی تنبل.

گوشت گوزن طعمی عمیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافتی لطیف را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری لطیف دارد. آهو را می توان در شخصیت شکار کرد هر دو بالقوه است در مزرعه پرورش یابد. سبک گوشت به رژیم غذایی حیوان تعیین می شود. گوزن هایی کدام ممکن است خورده شدن می شوند سبک متفاوتی همراه خود گوزن های بومی دارند. به هر طریقی گوشت گوزن سبک a فوق العاده ای دارد.

فواید گوشت آهو در چربی سوزی

گوشت آهو به طرز باور نکردنی کم چربی است. چربی اشباع شده فوق العاده کم است را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این انرژی به سختی دارد.

خوب وعده ۳ اونس گوشت آهو شامل حدود ۱۳۴ انرژی، ۳ خوب و دنج چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱ خوب و دنج چربی اشباع شده است. خوب وعده خیلی شبیه اجتناب کرده اند گوشت گوزن ۱۲۴ انرژی و یک جفت خوب و دنج چربی – یکی اجتناب کرده اند این چربی های اشباع شده – به در کنار می تواند داشته باشد. گوشت گوزن شامل ۱۱۴ انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱ خوب و دنج چربی است، با این حال گمشده چربی اشباع است.

در همین جا فوایدی کدام ممکن است اجتناب کرده اند گوشت گوزن به کف دست خواهید آورد معرفی شده است شده است: آن یک است تأمین برتر اجتناب کرده اند ویتامین های B12، B2، B6 را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیاسین است. علاوه بر این شامل چرخ دنده معدنی: روی، سلنیوم، آهن، فسفر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مس است. آن یک است تأمین برتر اجتناب کرده اند پروتئین همراه خود استاندارد بالا است.

گوشت آهو شامل آهن است کدام ممکن است جنبه سازنده هموگلوبین است. این شبیه به چیزی است کدام ممکن است خون ممکن است را قادر می سازد به همان اندازه اکسیژن را اجتناب کرده اند ریه ها به تمام نیمه های هیکل منتقل تنبل. علاوه بر این این، هموگلوبین بخشی حیاتی اجتناب کرده اند سیستم های آنزیمی است کدام ممکن است متابولیسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ​​ساخت قدرت را ترتیب می تنبل.

گوشت آهو شامل ویتامین های B (شناخته شده به عنوان مثال B12 را انتخاب کنید و انتخاب کنید B6) است کدام ممکن است به محافظت درجه هموسیستئین اجتناب کرده اند درجه ناسالم {کمک می کند}.

در همین جا خطرات سطوح بالای هموسیستئین موجود است:
تحریک کردن بیماری قلبی دیابتی هر دو آترواسکلروز.
آسیب به رگ های خونی کدام ممکن است ممکن است در نتیجه حمله قلبی هر دو سکته شود.

همراه خود خوردن ویتامین B12 می توان اجتناب کرده اند پوکی استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها روده غول پیکر پیشگیری کرد کدام ممکن است اجتناب کرده اند روده غول پیکر در مخالفت با اجزا بیشتر سرطان ها زا دفاع کردن می تنبل.

گوشت آهو شامل از ویتامین B2 (ریبوفلاوین) است. این ویتامین به تامین مداوم قدرت اساساً مبتنی بر اکسیژن به هیکل ممکن است {کمک می کند}. این به طور قابل توجهی برای مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت های عضلانی هیکل {مفید است}. پروتئینی شبیه به مولکول آنتی اکسیدانی اغلب نامیده می شود گلوتاتیون باید دائماً بازیافت شود. ریبوفلاوین به دفاع کردن اجتناب کرده اند این مولکول ظریف {کمک می کند}.

آهو شامل نیاسین برای کشتی همراه خود پوکی استخوان است. علاوه بر این در کبد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهیچه ها نشاسته ساخت می تنبل کدام ممکن است ممکن است به قدرت تغییر شود.

کنار هم قرار دادن سازی گوشت گوزن

هنگام محدوده گوشت آهو (آهو)، گوشت گوزن های جوان را پیدا کنید. باید گوشتی تیره را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریزدانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی آلوده نشده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سفید داشته باشد. چربی تأمین سبک دقیق است. برای مکان یابی گوشت گوزن اخیر در مغازه ها به تاریخچه کالا طرفدار شده مورد توجه قرار گرفت کنید. گوشت گوزن را می توان در نیمه فریزر هر دو به صورت گوشت اخیر خریداری کرد.

در گذشته اجتناب کرده اند کباب کردن هر دو شکار بوتلگ، باید چربی گوزن، گوزن هر دو گوزن را اجتناب کرده اند بین ببرید.

گوشت گوزن فوق العاده ضعیف را انتخاب کنید و انتخاب کنید شریر شدنی است، متعاقباً باید سریعا آن را در سردترین نیمه یخچال قرار داد. هنگامی کدام ممکن است پیشنهاد می کنید ظرف تعدادی از روز اجتناب کرده اند آن بیشترین استفاده را ببرید، آن را در لفاف آن حفظ کنید به همان اندازه کار کمتری انجام شود. {اگر نمی توانید} بلافاصله اجتناب کرده اند آن بیشترین استفاده را ببرید، مثبت شوید کدام ممکن است آن را {به درستی} برای فریزر بپیچید (همراه خود استفاده اجتناب کرده اند فویل آلومینیومی هر دو کاغذ فریزر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلافاصله آن را فریز کنید. حداقل سه به همان اندازه شش ماه بی رنگ نمی شود.

هنگام استفاده اجتناب کرده اند گوشت گوزن نپخته هشدار کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثبت شوید کدام ممکن است ظروف را انصافاًً بشویید. هنگام ترشی کردن گوشت گوزن، حتما آن را در یخچال نگهداری کنید. اگر آن را پوست بگذارید، قطعاًً بی رنگ تبدیل می شود، از به از گرما فوق العاده ظریف است. گوشت گوزن منجمد باید در یخچال ذوب شود.

یکی اجتناب کرده اند راه های برتر برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند گوشت گوزن، مصرف کردن استیک هر دو کباب است. ممکن است علاوه بر این می توانید گوشت گوزن را پرخطر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوک تیز مناسب کنید. می توان آن را همراه خود متنوع اجتناب کرده اند گوشت های تولید دیگری مشابه بوقلمون هر دو گوشت در سوپ هر دو لازانیا متفاوت کرد.

در همین جا تعدادی از راه برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند گوشت گوزن معرفی شده است شده است: فلفل زرشکی، لوف گوشت، کباب، خورش، همبرگر، کباب هر دو پخته آهسته در دیگ.

در همین جا تعدادی از راه برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند گوشت گوزن موجود است: کباب، هوگی، کباب، کوفته، استروگانف هر دو خورش.

مقیاس وعده پیشنهادی

خوب بخش استاندارد گوشت گوزن حدود ۳ هر دو ۴ اونس برای هر نفر است.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر