فواید مارچوبه – کلید شخصیت برای سوزاندن چربی!

فواید شگفت‌انگیز کاهش پوند مارچوبه، نحوه تهیه بیشتر آن را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان بلعیدن مارچوبه را بیابید به همان اندازه بیشترین بهره را اجتناب کرده اند مارچوبه ببرید – یکی اجتناب کرده اند غذاهای خالص شگفت‌انگیز برای چربی سوزی.

مارچوبه طبیعی محلی اوراسیا است، با این حال اجتناب کرده اند زمان امپراتوری روم شناخته شده به عنوان خوب معامله با غیر معمول دیده تبدیل می شود. طبیعی است به رنگ بی تجربه، نیزه ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوج همراه خود شاخه های بی تجربه. می توانید هر نیمه اجتناب کرده اند نیزه مارچوبه را بخورید.

مارچوبه را می توان در تمام اندازه سال خریداری کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در سه نوع مختلف فعلی است: بی تجربه (معمولاً پرسیده می شود ترین)، سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بنفش. خواه یا نه اجتناب کرده اند این واقعیت آگاه هستید کدام ممکن است مارچوبه سفید با بیرون خواستن به آفتاب خورشید انبساط می تنبل؟ یافتن طیف گسترده ای از بنفش در آمریکا تقریبا امکان پذیر نیست است. در فروشگاه مواد غذایی های آمریکا فعلی نیست، با این حال در اروپا فعلی است.

مارچوبه در کالیفرنیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید واشنگتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این در مکزیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیلی انبساط می تنبل. این ۲ ملت آخر محصولات شخصی را به آمریکا صادر می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضمانت حاصل می کنند کدام ممکن است سبزیجات در تا حد زیادی مواقع به راحتی در دسترس است هستند.

فواید مارچوبه در چربی سوزی

مارچوبه تأمین غذایی برتر اجتناب کرده اند فولات، ویتامین C را انتخاب کنید و انتخاب کنید پتاسیم است. کار کردن فولات حمایت اجتناب کرده اند متابولیسم اسیدهای آمینه، سنتز DNA را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترمیم گلبول های سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید صورتی خون است. تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است اسید فولیک ممکن است خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر روده ها را کاهش دهد.

ویتامین C برای اجتناب کرده اند بین برداشتن تحریک در هیکل {مفید است} را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیسم را تحریک می تنبل کدام ممکن است ممکن است را قادر می سازد چربی بیشتری تخلیه کنید.

پتاسیم در ترتیب درجه فشار خون {مفید است} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به محافظت تعادل مایعات در هیکل {کمک می کند}.

سبزیجات ساده انرژی به سختی دارند، چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ندارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سدیم فوق العاده به سختی دارند. علاوه بر این خاص شد کدام ممکن است تشکیل بخشها فراوانی روتین است، ماده‌ای کدام ممکن است پاسخگو برای آسانسور دیواره‌های مویرگ‌های هیکل است. علاوه بر این این، مارچوبه تأمین غذایی مهمی اجتناب کرده اند ویتامین B6 را انتخاب کنید و انتخاب کنید تیامین است.

محققان معتقدند کدام ممکن است سیستم امنیت هیکل را تحریک می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش درجه کلسترول در هیکل {کمک می کند}. علاوه بر این این، تشکیل مقدار خوبی ویتامین E است.

مارچوبه تشکیل اینولین است، کربوهیدراتی کدام ممکن است توسط هیکل هضم نمی شود، با این حال هیکل اجتناب کرده اند آن برای مصرف شده میکرو ارگانیسم های مفید در روده استفاده می تنبل. این تجهیزات روده ممکن است را محافظت می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را عاری اجتناب کرده اند میکرو ارگانیسم های ناسالم .

پایه مارچوبه تشکیل ترکیباتی به تماس گرفتن گلیکوزیدهای استروئیدی است کدام ممکن است قابل دستیابی است به هیکل ممکن است در کشتی همراه خود عفونت کمک تنبل. گیاه‌شناسان زبان چینی پایه مارچوبه را در معامله با‌های شخصی برای آرتریت طرفدار می‌کنند.

مارچوبه تشکیل فروکتولیگوساکارید (FOS)، خوب دیورتیک خالص است کدام ممکن است خوب مسئله محدود کننده هنگام امتحان شده برای سوزاندن چربی هیکل است. این میکرو ارگانیسم های مفید به استعمار روده غول پیکر کمک می کنند.

آسپاراژین خوب آلکالوئید فعلی در مارچوبه است کدام ممکن است به تحریک کلیه ها {کمک می کند} از ورود به خون را افزایش می بخشد. این آلکالوئید {به دلیل} مهارت آن در تجزیه اسید اگزالیک به تجزیه چربی های سلول ها {کمک می کند}. وقتی اسید تجزیه تبدیل می شود، چربی اجتناب کرده اند سلول ها کنار تبدیل می شود.

نصف فنجان مارچوبه پخته شده تشکیل تقریباً ۲۵ سهم اجتناب کرده اند خواستن روزانه به اسید فولیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش اجتناب کرده اند ۸۰ سهم اجتناب کرده اند خواستن روزانه به ویتامین C است.

علاوه بر این این، مارچوبه تشکیل چرخ دنده شیمیایی طبیعی مفید است، خوب تأمین طبیعی خالص کدام ممکن است به دفاع کردن اجتناب کرده اند سلامت عمومی هیکل {کمک می کند}.

تهیه مارچوبه

مارچوبه غذای a فوق العاده ای است کدام ممکن است باید در هر غذایی گنجانده شود. چه آن را شناخته شده به عنوان خوب در کنار طبیعی برای خوب وعده های غذایی بخورید هر دو آن را توسط خودم بخورید، سبک خوش ذوق ای دارد. به سختی مارچوبه به سالاد شام مورد کنجکاوی شخصی اضافه کنید! سبک آن همراه خود ماهی تن، مرغ هر دو سالاد بی تجربه برگ خوش ذوق است.

اگر دوست دارید عامل خوش ذوق ای بخورید، مارچوبه خوب و دنج هر دو خنک را در یکی اجتناب کرده اند سس های سالاد کم چرب مورد کنجکاوی شخصی فرو کنید. مارچوبه را شناخته شده به عنوان پیش وعده های غذایی هر دو پیش وعده های غذایی بخورید.

هنگام کسب مارچوبه باید ساقه های سکسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی تجربه تیره را محدوده کنید. خواه یا نه از قبل می دانید سن را می توان همراه خود مقیاس گیری ضخامت نیزه تصمیم گیری کرد؟ محصولات جوان مارچوبه دارای نیزه های فوق العاده نازک را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات مسن تر نیزه های ضخیم تری دارند. حتما مارچوبه را همراه خود ساقه های آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوک باز نشده محدوده کنید. اگر ساقه ها سکسی باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید رنگ بی تجربه روشن نداشته باشند اخیر نیست. اجتناب کرده اند اینها بپرهیز! علاوه بر این این، ساقه هایی را پیدا کنید کدام ممکن است پایین تر آنها مرطوب باشد، ۹ ساقه های خشک. ممکن است باید حتما مارچوبه هایی را محدوده کنید کدام ممکن است مقیاس بی نظیر (هم اندازه را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم عرض) یکسانی داشته باشند به همان اندازه مثبت شوید کدام ممکن است {به درستی} پخته شدند.

تمیز کردن مارچوبه در گذشته اجتناب کرده اند موعد اندیشه خوبی نیست. به عنوان جایگزین پایداری کنید به همان اندازه آن را بخورید. وقتی زمان تمیز کردن آن فرا رسید، آن را در آب غوطه ور نکنید. برای نگهداری دقیق مارچوبه، آن را بیش اجتناب کرده اند ۲ روز در یخچال حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید انتهای آن را کنار کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید در یک واحد کاسه آب قرار دهید.

اگر ته ساقه ها را کنار کنید، خطر مصرف کردن نیمه های چوبی آن را ندارید. این امر به طور قابل توجهی در مواردی کدام ممکن است ساقه های پهن تری موجود است تا حد زیادی است.

مقدار برای مصرف کردن

خوب فنجان مارچوبه ساده ۹۰ خوب و دنج است. این تقریباً برابر همراه خود شش نیزه مارچوبه است. این مبلغ خوبی برای شرکت ها روزانه است.

مثبت شوید کدام ممکن است هر هفته از سبزیجات اجتناب کرده اند طیف گسترده ای از مختلف نیاز کنید. طیف گسترده ای از مختلفی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتماً ۱/۲ به همان اندازه ۱ فنجان مارچوبه در هفته بلعیدن کنید.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر