غذاهایی کدام ممکن است باید در این سیستم غذایی کم کربوهیدرات گنجانده شود

هنگامی کدام ممکن است خواهید کرد با اشاره به رژیم کم کربوهیدرات صحبت می کنید، برای ادغام کردن رژیمی تبدیل می شود کدام ممکن است پاهای خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری نشده را می خورد کدام ممکن است شامل حداقل کربوهیدرات است. اجتناب کرده اند تذکر آموزشی ملایم شده است کدام ممکن است رژیم کم کربوهیدرات به کاهش پوند {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری بهزیستی را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر ابتلا به هر بیماری را کاهش می دهد.

اساساً این کدام ممکن است چقدر می توانید بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدام وعده های غذایی را باید بخورید به مواردی معادل میزان بهزیستی خواهید کرد، میزان وزنی کدام ممکن است می خواهید کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان بازی تعیین می شود. بر این مقدمه، می توانید این دستورالعمل های عمومی را برای این سیستم رژیم غذایی کم کربوهیدرات دنبال کنید:

می‌توانید میوه‌ها، آجیل‌ها، روغن‌های مفید، سبزیجات، ماهی، گوشت، تخم‌مرغ، دانه‌ها، محصولات لبنی پرچرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً برخی غده‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات با بیرون گلوتن بخورید. غذاهایی کدام ممکن است نباید در کل این رژیم خوردن کنید عبارتند اجتناب کرده اند گندم، چربی های ترانس، HFCS، شکر، غذاهای فوق العاده فرآوری شده، روغن دانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات «رژیمی» را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چرب.

متعاقباً در جنبه ای واضح تر، باید اجتناب کرده اند این هفت وعده های غذایی اجتناب کنید:

  1. شکر – غذاهایی معادل آلوئه ورا، شیرین، بستنی، نوشابه، آب میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعدد تولید دیگری.

  2. چربی های ترانس – روغن های هیدروژنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه حدی هیدروژنه.

  3. دانه های گلوتن – جو، چاودار، گندم، غلات، برای ادغام کردن نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماکارونی است.

  4. شیرین کننده های مصنوعی – سوکرالوز، آسپارتام، سیکلامات، ساخارین، آسه سولفام پتاسیم. به عنوان جایگزین بیشتر است اجتناب کرده اند استویا بیشترین استفاده را ببرید.

  5. محصولات رژیمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چرب – محصولات لبنی، کراکر، غلات.

  6. روغن های طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های غنی اجتناب کرده اند امگا ۶ – سویا، آفتابگردان، پنبه دانه، گلرنگ، ذرت، دانه انگور را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن کانولا.

  7. غذاهای فوق العاده فرآوری شده اجتناب کرده اند مصرف کردن غذاهای فرآوری شده در تاسیسات تولیدی . جدا از این، بیشتر است رفتار به مطالعه لیست های داروها غذایی برای همه داروها تشکیل دهنده، به طور قابل توجهی “غذاهای مفید” را محافظت کنید.

رژیم غذایی خواهید کرد باید بر مقدمه این غذاهای دقیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری نشده کم کربوهیدرات باشد. این برای ادغام کردن تخم مرغ است، جایی کدام ممکن است تخم مرغ غنی شده همراه خود امگا ۳ بهتر از است، گوشت هایی معادل گوشت بره، گوشت خوک، مرغ، گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره کدام ممکن است انواعی کدام ممکن است همراه خود علف خورده شدن می شوند بهتر از هستند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه هایی معادل گردو، بادام، تخمه آفتابگردان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجاتی معادل بروکلی، هویج، اسفناج را انتخاب کنید و انتخاب کنید گل کلم.

جدا از این، باید آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌ها، ماهی‌هایی معادل سالمون، هولد را انتخاب کنید و انتخاب کنید قزل‌آلا را کدام ممکن است ماهی‌های رام نشده بهتر از انتخاب است، میوه‌هایی معادل سیب، گلابی، توت‌فرنگی، تمشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرتقال، را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات لبنی پرچرب معادل چسبناک، خامه غلیظ خوردن کنید. ، ماست، کره، {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن هایی معادل روغن نارگیل، روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن زیتون جگر ماهی، کره را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت خوک.

اگرچه مجاز به مصرف کردن این وعده های غذایی هستید، با این حال اگر رژیم لاغری دارید، باید مراقب مصرف کردن چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل باشید از به سادگی می توانید در خوردن آنها زیاده روی کنید. {هر روز} بیش اجتناب کرده اند عالی تکه میوه نخورید.

اگر نیازی ندارید وزن کم کنید

همراه خود این جاری، اگر شخص خاص سرزنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید هستید کدام ممکن است نیازی به کاهش پوند ندارید، می توانید کربوهیدرات بیشتری بخورید. می توانید غده هایی معادل سیب زمینی شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیب زمینی شیرین، حبوبات معادل لوبیا چیتی، عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا سیاه، را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات با بیرون گلوتن معادل کینوا، جو دوسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنج بخورید. علاوه بر این در صورت تمایل می توانید آب نبات تلخ همراه خود ۷۰ نسبت کاکائو هر دو تا حد زیادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شراب خشک با بیرون قند هر دو کربوهیدرات اضافه شده را در حد متعادل نیاز کنید.

اگرچه منتفی است، با این حال در صورت خوردن بیش از حد، هم آب نبات تلخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم الکل مانع پیشرفت خواهید کرد خواهند شد. همراه خود این جاری، هنگام پیروی اجتناب کرده اند عالی رژیم غذایی کم کربوهیدرات، می توانید اسپرسو، چای، آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشابه را با بیرون هیچ گونه شیرین کننده مصنوعی بنوشید.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر