طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود


پاییز اینجاست و برخی از بهترین سبزیجات سبز هستند!

تولید محلی و در فصل به این معنی است که ما سبزیجات را در تازه ترین و اوج طعم آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و برگ مانند فصل های سرد رشد. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. این ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، جذب آهن و متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای یافتن رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار که از طریق متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، تمیز می کنند که می تواند به سلول های سالم آسیب برساند و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، برای مثال ، کلم پیچ 133 درصد ویتامین A روزانه و 134 درصد ویتامین C را تامین می کند و تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان آب پز ، بخارپز ، سرخ کردنی یا برشته کرد. کلم پیچ یک غذای روستایی و دلچسب را به سوپ ها و خورشت ها اضافه می کند. اعضای خانواده کاسنی ، مانند فلفل فرنگی یا فریز ، می توانند به سالاد اضافه شوند. اما مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تمایل به تلخی دارند ، بنابراین برای تضاد به یک فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل می کنید ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار محلی و اغلب در بازار کشاورزان هفتگی را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر بروید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل همگی سبزیجات سالم فوق العاده ای هستند که نصف بشقاب شما را پر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *