سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت شده اید!

سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت شده اید!


تمرکز بهاری

فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی شما بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل کلاس های FC @ Home به همراه تمرینات اختیاری است که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید یا با یکی از مربیان متخصص ما ملاقات کنید ، همیشه می توانید با کمی بهار در پای خود ، جشن تناسب اندام را ادامه دهید.

کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسNS روز ملی دوستدار کره بادام زمینی است ، و اگرچه برای کودکان ضروری است (PB&J ، هرکسی؟) ، کره بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان شما نیز مفید باشد.

در اینجا تجزیه مواد مغذی برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای وجود دارد:

  • کالری: 190
  • روغن: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • آب نبات: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

سرگرم کننده واقعی: ویتامین های B کمپلکس از 8 ویتامین ضروری B مختلف تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامتی شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی:

  • هضم
  • دیدن
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید سلامتی ناگواری دارد ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید در حد اعتدال مصرف شود.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب کره بادام زمینی
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج کره بادام زمینی
  • ماست سیب زمینی شیرین پر شده با کره بادام زمینی
  • نان تست کره بادام زمینی / شیرینی میوه ای

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث طولانی ، پاسخ خود را دریافت کردیم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک تقویت کننده نیرومند در حین ورزش ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی ممکن است ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

جدا از مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته ماندن همچنین به دفع باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را کوسن کنید
  • افزایش عملکرد ورزش

حقیقت خنده دار: انسانها می توانند حدود یک ماه بدون غذا زندگی کنند اما تنها یک هفته بدون آب!

درست مانند غذا خوردن ، کنترل وعده غذایی هنگام نوشیدن آب ایده خوبی است. آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه از 11 لیوان (زن) تا 15 لیوان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، همیشه به یاد داشته باشید که یک لیوان گرم سرد و گوارا بنوشید.دومبعد از آن جلسه مطالعه ارزشمند. به سلامتی!

ویژگی عضو

او نه تنها یک ورزشکار باورنکردنی است ، بلکه یک فرد فوق العاده نیز هست ، عضو Fitness Connection @haroldkelley071 عضو برجسته ما در این ماه است. او با چند قهرمانی بدنسازی در کمربند خود ، همیشه مرزهای همه چیز را پیش می برد. “اگر اراده باشد ، راهی است” تنها یکی از شعارهای او برای رسیدن به اهدافش است. نگرش مثبت و لبخند مسری او هر مکانی را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترسیدن مشکلی ندارد ، اما به راه خود ادامه می دهیم و همیشه راهی پیدا می کنیم که “کار می کند”.

پس از یک تصادف رانندگی ناتوان کننده او را فلج کرد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود برای بازگشت به ورزشگاه کرد. او به جای اینکه احساس غم و اندوه کند و در گودالی ناامیدی فرو رود ، تمرکز خود را روی کاری که می توانید انجام دهید ، آغاز کرد. این شعار “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” نباشد ، که از پدرش در جوانی به او القا شد. هارولد با این درس زندگی که همیشه در سرلوحه کار خود قرار داشت ، برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، از هیچ کاری متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد در طول زندگی خود به طور منظم به باشگاه می رفت ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این سازگاری مانع تمرین او و نگاه او به جایزه نشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و انگیزشی او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خودمان ، بلکه به زنانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، وجود دارد.

کاترین سوئیس

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن در یک ماراتن برای “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زن ثبت نام شده در مسابقات ماراتن بوستون شد. او مسابقه را به پایان رساند و همچنان مدافع حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان است.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، کشور در مورد اینکه آیا او می خواهد در خانه ورزش کند یا نه صحبت نمی کند. چه زمانی تمرین با بازی جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک پدیده فرهنگی منفجر شد. در نهایت ، زنان می توانند در آرامش و آسایش در خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و موفقیت پیشگامانه آن باعث شکل گیری بسیاری از تمرینات خانگی (اما هرگز کپی نشده) شد.

FITCO 3 8 زنان 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که اوپن 2005 فرانسه بازگشت ، زنان هنوز با وجود بازیها و دورهای یکسان ، کمتر از مردان جایزه دریافت می کردند. ونوس ویلیامز معتقد بود که بازیکنان تنیس زن باید به اندازه بازیکنان مرد حقوق بگیرند. با وجود درخواست های پرشور وی از مسئولان مسابقات ، او رد شد. این مانع فعالیت وی نشده است زیرا او برای مقابله با برابری زنان از طریق مقالات مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه خود ادامه می دهد. او در مسابقات ویمبلدون در سال 2007 قهرمان شد و به همان اندازه همتای مرد خود درآمد داشت.

FITCO 3 8 زنان 3

ایجاد فرم!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها از هدر رفتن حرکت و انرژی که می تواند برای تناسب اندام واقعی استفاده شود جلوگیری می کند ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با فرم مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و ثابت تر تمرین کنید. یکی دیگر از مزایای فرم مناسب؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را کار کنید.

اشتباهات رایج هنگام کار عبارتند از:

  • کشش-هنگام نشستن یا کشیدن به بالا باید از فشار آوردن گردن خودداری کنید
  • وضعیت آرنج – فرهای پارویی و دو سر بازویی نیاز دارند که آرنج شما نزدیک بدن بماند
  • موقعیت زانو – اسکوات به طور خاص نیاز دارد که زانوها با انگشتان پا در یک راستا باشند.

در حالی که هر تمرین برای حداکثر کارآیی به فرم مناسب نیاز دارد ، این ماه ما روی Kettlebell Squat تمرکز کردیم زیرا بیشترین احتمال فرم نادرست را دارد.

ویدئوی زیر فرم مناسب را نشان می دهد ، اما در صورت تمایل می توانید این لیست را چاپ کرده و هنگام ورود به باشگاه با خود همراه داشته باشید.

سرنخ: کتل بل نداره؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را به صورت عمودی نگه دارید در حالی که بالای وزنه را در دست خود نگه می دارید.

DumbbellSquat

بازگشت در 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که برنامه روزانه خود را با یک استراحت کوتاه مخلوط کنید ، بلکه مزایای تناسب اندام را نیز به همراه دارد. گذراندن روزهای استراحت از تمرینات سنگین تنبلی نیست! در واقع ، با اجازه دادن به شما به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 روز چرت زدن

  • ماهیچه ها برای بهبودی
  • بدن خود به خود ترمیم می شود
  • سیستم عصبی برای بازسازی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیز دیگری که دوست دارید ، مانند سرگرمی یا عزیزان خود بگذرانید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزهایی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این یک سرگرمی طولانی مدت نیست که فقط برای بچه ها و غذاهای بعد از شکرگزاری رزرو شده است. آب نبات می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و اگر درست انجام شود ، می تواند به شما انرژی بیشتری بدهد.

خواب مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • افزایش عملکرد
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (غیر از همه زمان ها) ، مهم است که به چند نکته توجه کنید.

  • چرت زدن را کوتاه (بین 10 تا 20 دقیقه) نگه دارید. ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از بیهوشی را به طور کامل حساب نکنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 دریافت کنید. هر زمان بعد از آن می تواند برنامه خواب شبانه شما را به هم بزند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در فضایی راحت و کم نور بدون هیچ گونه مزاحمتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

اختصاص یک روز یا زمانی برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما ضروری است. به یاد داشته باشید که هر چند وقت یکبار سرعت خود را کاهش دهید تا خود را دوباره شارژ و تازه کنید.

تجدید با شما شروع می شود

پریدن خداوند است! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان بالهای خود را تکان می دهند و حشرات در حال هجوم هستند. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و به خود دید مثبت نسبت به زندگی بدهید. این که آیا در حال احیای یک روال قدیمی هستید یا یک سفر تناسب اندام را دوباره شروع می کنید ، بیایید و ببینید در باشگاه چه خبر است. ما همیشه مطمئن می شویم که اهداف آموزشی خود را برآورده کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *