رژیم کتوژنیک

اگرچه در دهه نود رژیم اتکینز انصافاًً اجتناب ناپذیر بود، با این حال فرآیند های غذایی کتوژنیک کم نشاسته باقی مانده است عمیقاً در متعدد اجتناب کرده اند محافل شناخته شده به عنوان رژیم های غذایی تلقی می شوند. خوب تقویت می کند غذایی قانع کننده را انتخاب کنید و انتخاب کنید صحیح برای کاهش پوند. اطلاعات زیر ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه موفقیت رژیم کتوژنیک را به کمتر از برسانید.

۱. از آب بنوشید.

در حالی کدام ممکن است رژیم کتو دارید، هیکل خواهید کرد در محافظت مقدار آب می خواست شخصی همراه خود مشکلات شدید مواجه است، به همین دلیل هیدراته ماندن به ابعاد کافی ضروری است. متعدد اجتناب کرده اند متخصصان توصیه شده می کنند کدام ممکن است پسران حداقل ۳ لیتر در روز نوشیدنی مجاز کنند، در حالی کدام ممکن است این رقم برای خانمها ۲.۲ لیتر در روز است. رنگ ادرار خواهید کرد سیگنال خوبی اجتناب کرده اند هیدراتاسیون صحیح است. اگر ادرار خواهید کرد شفاف هر دو زرد روشن است، احتمالاً به طور قانونی هیدراته شده اید. هر جا کدام ممکن است می روی خوب کوزه آب همراهت داشته باش!

۲.) چربی را اجتناب کرده اند بازو ندهید!

اساساً هیکل ما برای انجام به گاز خواستن دارد. هنگامی کدام ممکن است خوردن کربوهیدرات را محدود می کنیم، ویژه به ویژه به سطوحی کدام ممکن است کتوز را تحریک می تنبل، هیکل ما به تأمین گاز عکس خواستن دارد. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است پروتئین تأمین قدرت کارآمدی نیست، هیکل ما تسلیم چربی تبدیل می شود. هر چربی کدام ممکن است در کل کتوز می خورید برای شادابی خوردن تبدیل می شود، کدام ممکن است ذخیره چربی در کتوز را فوق العاده سخت می تنبل. چربی های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیراشباع را به دفعات مورد پیش بینی {در این} شرایط محدوده کنید: غذاهایی معادل آووکادو، زیتون، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها اندیشه آل هستند.

۳.) جستجو در کربوهیدرات های شخصی باشید.

تا حد زیادی هیکل ما محدود شده است. برخی اجتناب کرده اند رژیم گیرندگان باید به ۱ رژیم روی حیله و تزویر کم کربوهیدرات پایبند باشند کدام ممکن است برای ادغام کردن خوردن کمتر اجتناب کرده اند ۲۰ خوب و دنج کربوهیدرات در روز است. سایر رژیم گیرندگان متوجه خواهند شد کدام ممکن است می توانند در کتوز آرام بمانند در حالی کدام ممکن است ۵۰، ۷۵ هر دو ۱۰۰ خوب و دنج نشاسته خوردن می کنند. بهتر از راه برای مطالعه با بیرون شک تخصص کردن است. کتوستیکس هر دو هر مدل نوار بررسی ادرار کتون را بخرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند حد قند خون شخصی گفته شود. اگر متوجه شوید کدام ممکن است اتاقی پر سر را انتخاب کنید و انتخاب کنید صدا دارید، رعایت رژیم غذایی شخصی را کم خواستن می تنبل.

۴) در مصرف کننده الکل استعداد داشته باشید.

یکی اجتناب کرده اند مهم‌ترین بخش‌های روتین وعده های غذایی مصرف کردن کتوژنیک اینجا است کدام ممکن است می‌توانید در حین خوردن الکل بنوشید با بیرون اینکه باعث کاهش وزنتان شود. می توانید مشروبات الکلی شیرین نشده معادل ودکا، رام، تکیلا، جین، بوربن، اسکاچ، کنیاک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشروب را به در کنار خرده خرس کم کربوهیدرات بنوشید. اجتناب کرده اند ترکیب کردن کن های کم کربوهیدرات بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید از آب بنوشید به همان اندازه هیدراته بمانید، از نتایج بعدی در هنگام کتوز فوق العاده گروتسک است. به خاطر داشته باشید، انرژی همچنان ضروری است، به همین دلیل اجتناب کرده اند حد مجاز فراتر نروید. همه عامل همراه خود محدودیت.

۵.) بردبار باشید.

در حالی کدام ممکن است رژیم کتوژنیک به کاهش فوری وزن افسانه ای است، ویژه به ویژه در سطوح اولین رژیم، کاهش پوند فرآیندی به عادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخلیه کننده است. اگر ترازو کاهش پوند را نماد نمی دهد هر دو وزن به سختی افزایش خواهد یافت، به همان اندازه تعدادی از روز واشر را باد نکنید. وزن خواهید کرد {هر روز} (را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل روز) بر ایده اجزای مختلف تنظیم می تنبل. برای تفسیر پیشرفت فراتر اجتناب کرده اند آن چیزی کدام ممکن است ترازو نماد می دهد، اجتناب کرده اند ابعاد گیری هایی معادل مطابقت لباس هر دو ابعاد گیری هیکل بیشترین استفاده را ببرید.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر