رژیم غذایی مفید – رژیم غذایی همراه خود گلیسمی زیرین برای مدیریت قند خون

بر مقدمه GI اشخاص حقیقی [glycemic index] این رژیم غذایی همراه خود شاخص گلیسمی زیرین تواند به شما کمک کند دیابتی ها برای مدیریت درجه قند خون شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ شناخته شده به عنوان خوب ابزار افت پوند تحمیل شده است – اگرچه برخی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی بالقوه است {به دلیل} اصلاح رژیم غذایی به سختی وزن کم کنند.

تجهیزات گوارش چیست؟

شاخص گلیسمی – این ابزاری است کدام ممکن است به طور ویژه تماشا بر درجه قند خون خوب شخص نوسازی شده است. این ممکن است ابعاد گیری تنبل کدام ممکن است چگونه ۵۰ خوب و دنج کربوهیدرات خاص ممکن است درجه قند خون را در مخالفت با شاخص گلیسمی افزایش دهد. [the control for this GI is generally white bread or pure glucose].

هنگامی کدام ممکن است کربوهیدرات ها هضم می شوند، معمولاً به گلوکز تغییر می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید این ممکن است باعث شود درجه قند خون شخص مختصر افزایش یابد. استفاده اجتناب کرده اند GI در ابعاد ۱ به همان اندازه ۱۰۰ [۱۰۰ being pure glucose] خواهیم شد درجه گلوکز را در غذاهای شخصی آزمایش کنیم. سطوح بالا بین ۷۰ به همان اندازه ۱۰۰، سطوح متداولبین ۵۶ به همان اندازه ۷۰، در حالی کدام ممکن است محدوده های زیرین بین ۵۵ به همان اندازه ۱ است. بیش از حد هر دو کم، به این تکنیک نیست کدام ممکن است این غذای خاص برای شما ممکن است مفید تر است.

{در این} رژیم چه می خوریم؟

میوه معاصر

سبزیجات معاصر

گوشت ناخوشایند

حبوبات

را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای مجهز اجتناب کرده اند غلات مناسب

{در این} رژیم اجتناب کرده اند چه چیزهایی باید اجتناب کرد

غذاهای فرآوری شده / محصولات پخته شده

تنقلات، خوراک سریع

{نوشیدنی ها}/آبمیوه های شیرین

را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعدد اجتناب کرده اند غذاهای شیرین/شیرین تولید دیگری موجود است.

در همین جا باید ردیابی کنم کدام ممکن است محاسبه درجه قند خون در تمام غذاهای مختلف ممکن است فوق العاده دردسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیچیده باشد. می‌توانید همراه خود مطالعه برچسب‌های داروها غذایی روی بسته‌بندی آغاز کنید، از برخی اجتناب کرده اند تولیدکنندگان درجه قند خون ممکن است را روی برچسب‌هایشان اشاره کردن می‌کنند. اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، غذاهای طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری نشده را محدوده کنید از معمولاً در GI نسبت به غذاهای فرآوری شده امتیاز کمتری دارند. خوب مثال وسوسه انگیز در همین جا برنج است، این دانه ممکن است اجتناب کرده اند دهه ۵۰ به همان اندازه اوایل دهه ۹۰ همراه خود درجه قند خون متغیر باشد، با این حال همه عامل اجتناب کرده اند بین نمی رود از کتاب های زیادی موجود است کدام ممکن است ممکن است ارائه می دهیم در امتحان کردن این کمک تنبل.

متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت می توانند درجه قند خون شخصی را تنها همراه خود رژیم غذایی مدیریت کنند، با این حال متعدد اجتناب کرده اند آنها نیاز دارند روزانه قند خون شخصی را آزمایش کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی نیز باید بعد اجتناب کرده اند هر وعده غذایی آن را آزمایش کنند. این برای تصور اینجا است کدام ممکن است خواه یا نه درجه قند خون بالا گذشت است هر دو اینکه خرس مدیریت است.

به خاطر داشته باشید – هنگام آغاز خوب رژیم غذایی جدید، ابتدا همراه خود دکتر شخصی مراجعه به کنید.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر