رژیم غذایی آب گریپ فروت – کاهش وزن ۵۲ پوندی در ۳ ماه

پیروی از رژیم غذایی آب گریپ فروت در شروع کار همیشه سخت است، اما لذت کاهش وزن ۵۲ پوندی در دو ماه و نیم قطعا ارزش آن را دارد. این یکی از بزرگترین مزایای رژیم غذایی آب گریپ فروت است.

برنامه رژیم غذایی آب گریپ فروت شامل ۸ اونس است. آب گریپ فروت شیرین نشده، ۲ عدد تخم مرغ به هر شکل و ۲ عدد بیکن استیک برای صبحانه. همچنین باید روزانه ۸ اونس آب بنوشید. فقط به این دلیل که رژیم دارید به این معنی نیست که باید از گرسنگی بمیرید. باید غذای خود را تا زمانی که سیر شود بخورید. شما باید ترکیبی از بیکن و سالاد بخورید زیرا این کار باعث چربی سوزی می شود و اگر بخشی از غذا را حذف کنید، رژیم غذایی به خوبی جواب نمی دهد.

توصیه می شود در حین رعایت رژیم آب گریپ فروت از خوردن شیرینی، نان، سبزیجات سفید یا سیب زمینی شیرین خودداری کنید. در صورت احساس گرسنگی می توانید کمک خود را از گوشت، سالاد یا سبزیجات دو برابر یا سه برابر کنید.

برای ناهار، در رژیم غذایی خود با آب گریپ فروت، باید ۸ اونس آب گریپ فروت شیرین نشده یا یک سالاد با هر سس یا سبزیجات قرمز یا سبز پخته شده در کره یا ادویه جات مصرف کنید. همچنین می توانید از هر نوع و به هر مقدار گوشت بخورید.

بهترین نکته در مورد رژیم غذایی آب گریپ فروت این است که مقدار غذایی ذکر شده حداقل مقداری است که باید مصرف کنید. شما می توانید به اندازه دلخواه بخورید. خوردن همه موارد ذکر شده مهم است و هیچ چیز را نمی توان از رژیم غذایی حذف کرد.

پیروی درست از رژیم غذایی آب گریپ فروت بسیار مهم است زیرا به عنوان یک کاتالیزور برای شروع فرآیند سوزاندن عمل می کند، بنابراین توصیه می شود از اضافه کردن یا کاهش مقدار آب میوه ای که باید مصرف شود خودداری کنید. بهتر است مصرف قهوه را کاهش دهید زیرا بر تعادل انسولین تأثیر می گذارد و فرآیند سوختن را مختل می کند و فقط یک فنجان در زمان غذا میل کنید.

برای شام در رژیم غذایی آب گریپ فروت می توانید ۸ اونس میل کنید. آب گریپ فروت شیرین نشده، سالاد با سس یا با سبزیجات قرمز یا سبز پخته شده در کره یا ادویه جات. همچنین می توانید فقط با یک فنجان قهوه یا چای گوشت یا ماهی را به هر سبکی بپزید. توصیه می شود بین وعده های غذایی چیزی نخورید و در صورت خوردن غذای پیشنهادی احساس گرسنگی نخواهید کرد. مطمئناً می توانید از کره برای سرخ کردن سبزیجات استفاده کنید.

همچنین می توانید یک میان وعده قبل از خواب برای آب گریپ فروت در رژیم غذایی خود بگنجانید که ۸ اونس آب گوجه فرنگی یا یک لیوان شیر بدون چربی است. با کمال تعجب، تئوری رژیم غذایی آب گریپ فروت این است که هرچه وزن بیشتری بخورید، وزن کم خواهید کرد، بنابراین با خیال راحت خودتان را در طول وعده های غذایی خود میل کنید. توجه به این نکته ضروری است که پس از رعایت رژیم ۱۲ روزه، باید ۲ روز آن را قطع کنید و سپس می توانید رژیم آب گریپ فروت را تکرار کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر