رژیم تغییر کالری در مقابل رژیم کم کالری

رژیم لاغری ۴ احمق یک معجزه است، زیرا میلیون ها داستان موفقیت از سراسر جهان وجود دارد. این محبوب “رژیم غذایی اثبات احمق” با استفاده از تئوری تغییر کالری که به یکی از محبوب ترین راه های کاهش وزن تبدیل شده است. فقط ۲ دقیقه وقت بگذارید و این مقاله کوتاه را بخوانید و ببینید دقیقاً چه رژیم غذایی مؤثری است که به میلیون ها نفر کمک می کند وزن خود را کاهش دهند و چربی را سریع، آسان و برای همیشه بسوزانند!

تغییر کالری یک رژیم کم کالری نیست و تفاوت بین آنها را در ادامه خواهید دید.

رژیم کم کالری:

* شما باید کالری دریافتی روزانه و ارزش کالری هر رژیمی را بشمارید، معمولاً باید بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کالری در روز مصرف کنید.
* وقتی احساس گرسنگی می کنید، بدن شما به حالت «گرسنگی» می رود و این در واقع از کاهش وزن شما جلوگیری می کند و متابولیسم شما را کند می کند.
* رژیم غذایی کم کالری ناسالم است، اکثر رژیم گیرندگان ممکن است در واقع عوارض جانبی زیادی از جمله خستگی، حالت تهوع، اسهال و یبوست را تجربه کنند.
* شما باید استفاده از ماشین حساب غذا را بشمارید، این یک کار خسته کننده است.

رژیم تغییر کالری:

* شما ۴ وعده در روز می خورید، مجبور نیستید کالری دریافتی روزانه خود را محاسبه کنید و تا جایی که می توانید غذای مورد علاقه خود را بخورید.
* متابولیسم شما مهمترین عامل کاهش وزن است. تحقیقات نشان داده است که تغییر (تغییر) کالری دریافتی باعث افزایش متابولیسم می شود.
* بیشتر عوارض کاهش وزن ناشی از VLCD یا رژیم غذایی بسیار کم کالری است. رژیم تغییر کالری باعث می شود در طول روز سیر شوید.
* رژیم تغییر کالری یک رژیم غذایی است که به آن “رژیم ثابت کننده احمق” گفته می شود زیرا کاهش وزن بسیار آسان است.

نتیجه:

برای کاهش وزن ایمن و سالم، به یاد داشته باشید که هرگز برای کاهش وزن گرسنه نمانید زیرا متابولیسم شما را کند می کند.

اگر می خواهید وزن خود را سریع و بدون گرسنگی کاهش دهید، رژیم تغییر کالری ممکن است یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر