دیابت نوع ۲ – ۳ نکته تواند به شما کمک کند مدیریت قند خون با بیرون دارو

بر ایده گزارش سراسری آمار دیابت CDC در سال ۲۰۱۷، بیش اجتناب کرده اند ۱۰۰ میلیون نفر در آمریکا به دیابت نوع ۲ هر دو پیش دیابت مبتلا هستند. این گزارش علاوه بر این دقیق می تنبل کدام ممکن است حداقل ۲ نفر اجتناب کرده اند هر ۵ بزرگ شده آمریکایی در کل اقامت شخصی به دیابت نوع ۲ مبتلا می شوند. همراه خود چنین آمار تکان دهنده ای، سوال کردن آور نیست کدام ممکن است سالانه انواع زیادی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت نوع ۲ تجزیه و تحلیل داده می شوند. با این حال باور نکردنی ترین خبر {برای بسیاری} اجتناب کرده اند افراد اینجا است کدام ممکن است قابل دستیابی است مجبور شوند به همان اندازه آخر عمر دارو بلعیدن کنند.

همراه خود این جاری، در حال حاضر ما خوب خبر عالی داریم. ممکن است می توانید همراه خود تنظیمات آسان در سبک اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون استفاده اجتناب کرده اند دارو، درجه قند خون شخصی را مدیریت کنید. مطمئنا ۹ دارو! در همین جا سه ​​نکته تواند به شما کمک کند ممکن است موجود است …

۱. وزن شخصی را مدیریت کنید. هنگامی کدام ممکن است دیابت نوع ۲ دارید، {اضافه وزن} ممکن است علائم ممکن است را جدی تر تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمال افزایش درجه قند خون ممکن است افزایش خواهد یافت. مدیریت هر دو افت پوند قابل دستیابی است دردسر به تذکر برسد، با این حال لزومی ندارد. ممکن است می توانید همراه خود انجام کارهای سرراست را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت {به سمت} راه های پیچیده تر آغاز کنید.

بهتر از وضعیت {برای شروع} اینجا است کدام ممکن است بخش های غذایی شخصی را مدیریت کنید. می توانید این کار را همراه خود میان وعده میان وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش مقدار غذایی کدام ممکن است در یک واحد مونتاژ می خورید انجام دهید. علاوه بر این می توانید غیر از غذاهایی کدام ممکن است قندها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های فرآوری شده دارند، تا حد زیادی غذاهای طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم کربوهیدرات بلعیدن کنید.

علاوه بر این اگر در تذکر داشته باشید کدام ممکن است میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات معاصر را در رژیم غذایی شخصی بگنجانید، قابل دستیابی است کمک کننده باشد.

۲. اجتناب کرده اند تذکر جسمی سرزنده بمانید. اگر وزن ممکن است خوشایند است، نیازی به بازی از حداکثر ندارید، با این حال می توانید ورزش جسمی مورد کنجکاوی شخصی را انجام دهید. می توانید {هر روز} تعدادی از بلوک پرسه زدن کنید.

ورزش جسمی ۹ تنها ارائه می دهیم {کمک می کند} وزن شخصی را مدیریت کنید، اما علاوه بر این در زیرین نگه از گرفتن فشار خون، قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه استرس نیز {مفید است}. هنگامی کدام ممکن است این سطوح در درجه مفید هستند، هیکل ممکن است علاوه بر این در موقعیت به ساخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید فریب دادن کارآمد انسولین است کدام ممکن است در نتیجه خواستن به استفاده اجتناب کرده اند داروها تبدیل می شود.

۳. سبک های صحیح در گذشته اجتناب کرده اند خواب را متعهد شدن کنید. احتمال ابتلا به آپنه خواب در اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت نوع ۲ تا حد زیادی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی با بیرون این بیماری است. خواب نامناسب مضر است از ممکن است باعث افزایش قند خون شود. یکی اجتناب کرده اند بهتر از راه‌ها برای ضمانت اجتناب کرده اند اینکه خواب آرامی دارید، از گرفتن خوب این سیستم روتین خوشایند در گذشته اجتناب کرده اند خواب است.

برخی اجتناب کرده اند مراحلی کدام ممکن است قابل دستیابی است آغاز کنید عبارتند اجتناب کرده اند …

  • نیم ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب اجتناب کرده اند وسایل برقی شخصی دوری کنید

  • اجتناب کرده اند ورزش های جسمی تهاجمی در گذشته اجتناب کرده اند خواب

  • در گذشته اجتناب کرده اند خواب نفس عمیق بکشید.

ایده ها باقی مانده. بدست آمده خبر ابتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است ضربه بزرگی باشد. بلعیدن داروها به همان اندازه آخر عمر ممکن است ویرانگر باشد، با این حال همراه خود آغاز آسان همراه خود رهنمودها بالا، همچنان می توانید اقامت سالمی با بیرون داروهای دیابت داشته باشید.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر