دو مرحله ساده برای کاهش وزن بدون صرف هزینه

در عصر مدرن، نرخ چاقی با سرعت نگران کننده ای در حال افزایش است. با این حال، در آمریکا بارزتر است. جنبه دیگر زندگی نشان می‌دهد که نسل جوان به سلامتی بیشتر توجه می‌کند و هنوز هیچ رقم شناخته شده‌ای که قابل ذکر باشد به دست نیامده است. به نظر می‌رسد که بزرگسالان تأثیر داستان را نادیده می‌گیرند و با موج غفلت و غیررسمی پیش می‌روند. به نظر می رسد یک ورزش استرس زا برای پیروی از یک رژیم غذایی و ورزش روتین که جذاب نیست و اجرای آن دشوار است. نمی توان به سرنوشت اجازه داد که در الگوی آونگی حرکت کند، و بنابراین نیاز به یک تغییر پارادایم دارد. پیروی از یک روال عملی تر و رسیدن به شکل کشتی کار سختی نیست.

بهترین تمرین مورد نیاز بدن که در آن تمام اعضای آن به صورت ریتمیک بدون استرس یا فشار بی مورد حرکت می کنند. این یک پیاده روی ساده و آسان است. الگوی پیاده روی منظم باید یک ساعت باشد. توجه و درک این نکته ضروری است که قبل از پیاده روی باید بدن خود را گرم کنید تا رباط ها دچار کشیدگی یا پارگی نشوند، بنابراین لازم است راه رفتن را به روش زیر شروع کنید:

قدم اول: پیاده روی

(۱) ده دقیقه به آرامی راه بروید

(۲) سپس به مدت چهل دقیقه با سرعت شروع به راه رفتن کردم.

(۳) در نهایت دوباره به مدت ده دقیقه پیاده روی آهسته را دنبال کنید.

آخرین ذره پیاده روی آهسته عمدتاً برای آرام کردن بدن شما ضروری است. این الگوی خاص برای قلب خوب است زیرا از نظر پزشکی نیز مناسب است.

مرحله دوم: رژیم غذایی

(۱) صبحانه: فرنی یا غلات با شیر بدون شکر.

(۲) چای سیاه بدون شکر

(۳) آب میوه تازه بدون شکر. ساعت ۱۱ – چای/قهوه سیاه با سه کیک ماری.

(۱) ناهار:چهار برش نان قهوه ای

(۲) مرغ یا ماهی ۱۰۰ گرم بخارپز.

(۳) سالاد بدون سس

(۴) ماست بدون طعم و شکر. (۲۰۰ گرم)

(۵) یک میوه (یک سیب یا یک پرتقال)

ساعت سه: چای سیاه / قهوه بدون شکر و سه تکه بیسکویت ماری

(۱) شام : سوپ سبزیجات (۲) نان قهوه ای – سه برش

(۳) سالاد بدون سس

(۴) ماست بدون طعم و شکر. (۲۰۰ گرم)

(۵) سبزیجات آب پز (لوبیا، کلم، فلفل دلمه ای، برگ کاهو، گوجه فرنگی، هویج،

یک ساعت قبل از خواب یک لیوان شیر بدون قند بنوشید.

اگر در هر زمانی از روز احساس گرسنگی کردید، سالاد یا سبزیجات آب پز مصرف کنید. شما باید مصرف شکر و تمام غذاهای نشاسته ای را کاملاً متوقف کنید. از خوردن بیسکویت، شکلات و … خودداری کنید. آب سرد بنوشید و قانون کلی این است:

وزن کیلوگرم = ۳۰ میلی لیتر آب.

اگر به مدت سه ماه از این روال پیروی کنید، می توانید به طور مثبت به نتایج مطلوب برسید. شما حداقل ۴۰ تا ۵۰ پوند از وزن خود را از دست خواهید داد. خوب، می توانید جدی فکر کنید و شروع کنید، و در مسیر داشتن اندامی باریک سالم خواهید بود.

موفق باشید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر