در Medifast چه تعداد کربوهیدرات در روز مصرف می کنید یا می خورید؟

قبل از اینکه تحقیقات زیادی روی این رژیم انجام دهم، متوجه نبودم که واقعاً برای داشتن کربوهیدرات کم طراحی شده است. این رژیم غذایی مانند ساحل جنوبی یا رژیم اتکینز عمل می کند و بدن شما را در حالت کتوز قرار می دهد و باعث می شود که چربی های خود را بسوزاند. اما مجبور نیستید مانند بسیاری از رژیم های مشابه همیشه فقط تخم مرغ و گوشت بخورید. جایگزین های زیادی برای شیرینی ها و تنقلات وجود دارد که چیز خوبی است. دیروز، شخصی به من ایمیل زد و پرسید “در مدیفاست دقیقاً چند کربوهیدرات در روز می توانید بخورید؟” در مقاله بعدی به این سوال پاسخ خواهم داد.

میانگین میزان کربوهیدرات در روز از غذاهای مدیفست: احتمالاً قبلاً این را می‌دانید، اما با این رژیم شش بار در روز غذا می‌خورید – پنج مورد از این وعده‌های غذایی توسط شرکت و یکی از آنها (به نام “لاغر و سبز”) توسط خودتان تهیه می‌شود – (بر اساس دستورالعمل‌های مدیفاست) ، البته.)

به طور متوسط، هر شش وعده غذایی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ گرم کربوهیدرات در روز برای شما فراهم می کند. البته، بهتر است که در انتهای آن محدوده قرار داشته باشم، اما مواقعی بوده است که من در انتهای بالاتر این محدوده بوده ام و با استفاده از نوارهای کتوژنیک متوجه شده ام که توانسته ام در کتوزیس باقی بمانم و ادامه دهم. سوزاندن چربی. در اینجا نگاهی به کربوهیدرات های موجود در یک نمونه از پنج وعده غذایی داریم.

نمونه وعده های غذایی حاوی مقدار کربوهیدرات (بر حسب گرم)

کاپوچینو ۱۳

بلغور جو دوسر ۱۵

شیک شکلاتی ۱۳

فلفل قرمز ۱۵

نوار پروتئین کارامل ۱۳

چیپس سیب و دارچین ۸

________________________________________________

مجموع ۷۷ گرم

افزودنی در وعده غذایی بدون چربی و سبز: ببینید، بعد از خوردن پنج وعده غذایی، شما بسیار کمتر از ۸۵ گرم کربوهیدرات دارید. اما، شما هنوز غذای “بدون چربی” خود را برای تهیه و مصرف دارید. این وعده غذایی باید حاوی پروتئین بدون چربی یا گوشت (۵-۷ اونس) و حداکثر سه وعده سبزیجات باشد. این شرکت دستورالعمل هایی ارائه می دهد که سبزیجات را از نظر اینکه کدامیک از نظر شاخص گلیسمی کمتر و بالاترین میزان هستند را فهرست می کند. با این حال، حتی سبزیجات با گلیسمی بالا نیز موثر خواهند بود، زیرا در ابتدا مصرف میوه خود را کاهش می دهید. تا زمانی که در دستورالعمل‌های «لاغر و سبز» بمانید، باز هم آزادی عمل زیادی دارید. شما باید ۲۳ گرم کربوهیدرات مصرف کنید تا از دستورالعمل ها فراتر بروید – این خیلی کم است.

امیدواریم بتوانید ببینید که این خیلی دردناک نیست. شما به پوست گوشت خوک، بیکن و تخم مرغ محدود نمی شوید، بنابراین لازم نیست نگران چربی و کلسترول باشید. این غذاها بسیار خوب هستند زیرا غذاهایی از نوع میان وعده می خورید که معمولاً آنها را با کربوهیدرات کم مرتبط نمی دانید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر