در همه چیز جشن بگیرید.  |  اتصال تناسب اندام

در همه چیز جشن بگیرید. | اتصال تناسب اندام


با نزدیک شدن به پایان تعطیلات ، ما مجبور شدیم تغییرات بزرگی در نحوه جشن خود ایجاد کنیم. گردهمایی های خانوادگی متفاوت بوده است اما چیزی که تغییر نکرده ، غذاهای خوشمزه ای است که از لذت بردن لذت بردیم. با این کار می توانید دلایل ورزش خود را فراموش کنید. در این زمان از سال ، ما می خواهیم شما به سلامت و تندرستی خود متعهد باشید. ورود به سال جدید را آسان تر می کند و برخی از این تصمیمات قابل دستیابی را حفظ می کند. شما می توانید انجام دهید! 2021 فقط می تواند بهتر باشد.

دستور العمل نوشیدنی تعطیلات

نه همه نوشیدنی های تعطیلات باید حاوی یک کارتن خامه مخلوط با نوشیدنی کافی برای کشتن یک فیل باشند. ما می خواستیم با یک نوشیدنی جایگزین سریع که فصل را زیبا می کند به شما اطلاع دهیم.

* این دستور همچنین شامل جایگزینی سالم برای خامه فرم گرفته از خامه نارگیل است.

روکش نارگیل:

فهرست:

  • 1 (14 اونس) قوطی نارگیل کامل چرب
  • 1-3 قاشق غذاخوری پودر قند
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

دستورالعمل ها:

    1. روغن نارگیل را در کاسه بریزید.
    2. با استفاده از همزن دستی یا همزن در میکسر آشپزخانه بزرگ خود ، با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا زمانی که کرم پف کرده و قله های کوچکی ایجاد کند ، حدود 2-4 دقیقه.
  • شکر و اسانس را اضافه کرده و به هم زدن ادامه دهید تا همه مواد مخلوط شوند.

مهم: در یخچال بگذارید تا آماده استفاده شود.

اسموتی نعناع لاغر:

فهرست:

  • یکی جام شیر بادام شیرین نشده
  • یکی ملاقه پودر پروتئین وانیل
  • 1 عدد موز
  • یکی جام یخ
  • 1/2 قاشق چایخوری عصاره نعناع

دستورالعمل ها:

  1. همه مواد را هم بزنید تا خوب مخلوط و کف کند.
  2. داخل یک لیوان فانتزی بریزید و روی آن را خامه نارگیل و نعناع خرد شده بریزید.

بنوش! یا به اشتراک بگذارید این امر در مهمانی های تعطیلات و یا زمانی که می خواهید روحیه خود را حفظ کنید بسیار زیبا خواهد بود.

موسیقی قابل حمل است

بهترین قسمت تعطیلات موسیقی است! اما صادق باشیم ، همه چیز برای جابجایی ساخته نشده است. اجازه ندهید آهنگهای نوستالژیک گذشته شما را از تکان خوردن در حین تمرینات باز دارد. ما یک لیست پخش کوچک با نسخه های تقویت شده از همه موارد دلخواه تعطیلات شما گردآوری کرده ایم تا به شما در عرق کردن کمک کند.

https://open.spotify.com/playlist/7cxO1aOG8QfukoO33JVBaa؟si=Fa8pmewKQbajNwLCyLhrTQ

دوره ماه

این ماه بر YOGA تمرکز کردیم. ما ممکن است فکر کنیم این راهی برای وارد شدن به هر حالت کششی است ، اما این یک فعالیت مقدس است که به هم نزدیک شدن بدن و ذهن کمک می کند. در این زمان از سال ، حفظ تناسب اندام و حفظ سلامت بدن از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد. هنگامی که استرس در حال افزایش است یا پرخوری به یک امر عادی تبدیل می شود ، استراحت برای انجام یوگا می تواند سیستم شما را بازنشانی کرده و احساس بهتری داشته باشید.

برخی از فواید یوگا عبارتند از:

  1. کاهش استرس و افسردگی (با کاهش کورتیزول)
  2. رفع اضطراب (با کشف حس آرامش)
  3. بهبود سلامت قلب (با کاهش کلسترول)
  4. ترویج خواب بهتر (با افزایش ملاتونین)
  5. بهبود انعطاف پذیری ، تعادل و قدرت

https://www.healthline.com/nutrition/13-benefits-of-yoga

ما نمی توانیم در مورد همه کارهای شگفت انگیزی که یوگا می تواند انجام دهد بدون پیشنهاد ژست صحبت کنیم! این ماه کبوتر ژست بگیرید (یا اگر ماجراجو هستید ، اکا پادا راجاکاپوتاسانا)به این حرکتی است که به باز شدن باسن و همسترینگ ، طولانی شدن پشت و حتی کاهش فشار بر ناحیه تحتانی کمک می کند.

ما 4 نوع مختلف کبوتر را به اشتراک می گذاریم. پس از تسلط بر ژست “کبوتر نشسته” ، با خیال راحت دیگران را کاوش کنید تا ژست مناسب شما را بیابند!

حالت کبوتر:

  • با یک میز مربع چهار دست و پا شروع کنید.
  • زانوی راست خود را به سمت دست راست خود بکشید. زانوی راست خود را تا ساعت دو خم کنید.
  • پای چپ خود را تا جایی که باسن شما اجازه می دهد به عقب بکشید.
  • باسن خود را عمود بر زمین نگه دارید. اگر باسن شما صاف نباشد ، نیروی غیر ضروری بر پشت شما وارد می شود و نمی توانید باسن خود را به طور کامل باز کنید.
  • اگر کشش عمیقی در باسن راست خود احساس نمی کنید ، پای راست خود را به آرامی به سمت دست چپ خود بکشید. با تمرین ، پاهای خود را موازی با لبه جلویی تشک خود قرار دهید.
  • ران راست شما باید دارای چرخش خارجی و ران چپ شما باید دارای چرخش داخلی کمی باشد. این باعث می شود فشار روی کاسه زانو حفظ شود.
  • بسته به احساسی که دارید ، هنگامی که باسن را به جلو و پایین فرو می برید ، روی دست خود ایستاده اید. سطح دو روی ساعد قرار می گیرد و سطح سوم قفسه سینه را روی زمین نگه می دارد و بازوها کاملاً در مقابل شما کشیده شده اند.
  • تنفس کنید و هسته را آزاد کنید تا باسن کاملاً آزاد شود. 10 تنفس تا پنج دقیقه در این حالت بمانید.

عضو ویژه

ما دوست داریم مواردی را که به ما انگیزه می دهد و انگیزه می دهیم هر ماه ادامه دهیم ، برجسته کنیم. بنابراین ، اگر سنگین ترین چیزی که بلند می کنید مداد است یا در حال اتمام 5 هستیدNS ماراتن ، با خیال راحت نکاتی را از اعضای برجسته این ماه دریافت کنید: Kammie از کامسایسگو

این مادر انگیزشی بیش از 100 پوند وزن کم کرده و آن را به یک شیوه زندگی تبدیل کرده است. او اجازه نمی دهد سالن های ورزشی خالی یا ورزش در خانه مانع رسیدن او به اهداف تناسب اندام شود. چیزی که به عنوان روال کاهش وزن شروع شد ، برای او به یک معمای جدید تبدیل شده است: “هدف این است که یک عمر طولانی و سالم داشته باشید.”

Kammie را در اینستاگرام (kamsaysgo) دنبال کنید تا نکات و الهامات تمرین خود را به اشتراک بگذارید.

از برنامه ما استفاده کنید

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک شدن بیشتر به تمرین شما است.

از آنجا که شما یک دوست را با خود به باشگاه می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمی عالی است:

  • از مجوز رایگان 5 روزه استفاده کنید
  • مشاهده برنامه های کلاس ها
  • معرفی FC @ Home
  • همین حالا ثبت نام کنید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

این پایان نیست

اکثر ما نمی توانیم منتظر پایان سال 2020 باشیم. سال جدید امید به چیزی بهتر را به ارمغان می آورد. حتی اگر چنین چیزی در جهان وجود نداشته باشد ، شما همیشه این قدرت را دارید که شادی خود را ایجاد کنید. شروع به ایجاد اهداف دست یافتنی خود کنید ، هرچند کوچک ، و به یاد داشته باشید که هرگز تنها نیستید. برای رفع مشکل ، امروز به ما در Fitness Connection مراجعه کنید یا فقط “سلام” کنید. ما همیشه از دیدن شما خوشحال می شویم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *