دریابید که چگونه پاپایا به کاهش وزن کمک می کند


دریابید که چگونه پاپایا به روشی بسیار موثر به کاهش وزن کمک می کند.

پاپایا میوه مورد علاقه بسیاری از مردم در طول سال است، نه تنها هضم غذا را بهبود می بخشد، بلکه پوستی روشن و درخشان به شما می بخشد و بدن شما از فواید دارویی پاپایا برخوردار می شود که آنزیم جادویی موجود در پاپایا است، حاوی آنتی اکسیدان ها است. یک ادرار آور طبیعت: پاپایا سرشار از فیبر و بسیار کم کالری است، جدا از همه این موارد، پاپایا به کاهش وزن شما کمک می کند، این مقاله را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه پاپایا به کاهش وزن کمک می کند، علاوه بر کاهش وزن، داشتن یک رژیم خوب نیز مهم است. سلامتی.

رژیم غذایی پاپایا برای کاهش وزن

رژیم های غذایی زیادی در کتاب های اینترنتی و رژیم غذایی موجود است، اما رژیم های غذایی متفاوتی برای بدن های مختلف وجود دارد، در مورد رژیم پاپایا نیز همینطور است، رژیم غذایی پاپایا یک رژیم غذایی بسیار محدود کننده است بنابراین همه نمی توانند از آن پیروی کنند. با این حال، قبل از شروع رژیم غذایی پاپایا یا هر نوع رژیم غذایی، باید با پزشک خود مشورت کنید. پاپایا سم زدایی با چربی سوزی است، در رژیم غذایی پاپایا باید فقط دو روز پاپایا بخورید، ممکن است باعث اسهال یا درد معده شود اما این یک عمل رایج است، این رژیم باید از دو تا سه روز در هفته به مدت دو روز رعایت شود. : سه ماه، این به شما کمک می کند وزن اضافی خود را کاهش دهید.

برای کاهش وزن، پاپایا برای کاهش وزن

مهمتر از همه، دانه های پاپایا این قابلیت را دارند که از تشکیل چربی در بدن جلوگیری کنند، می توانید هشت تا ده دانه پاپایا را به صورت قرص یا خمیر مصرف کنید، اما باید فقط صبح ها خورده شود و می توانید با استفاده از یک لیوان آب انگور و یک نوشیدنی آن را آسیاب کنید، حتی بهتر نتیجه می دهد، این لوبیا سیاه کوچک فواید بسیاری برای سلامتی به شما می دهد، مانند دفع سموم از بدن، اگر سیروز دارید، می تواند سلامت کبد را بهبود بخشد و از آن محافظت کند. کلیه های شما

یاد بگیرید چگونه از رژیم غذایی پاپایا پیروی کنید

صبحانه

در حالت ایده آل، این رژیم باید از اولین مایل روز شروع شود، اول از همه، یک لیوان شیر بادام رقیق یا آب جو دو سر بخورید که فیبر روز شما را جبران کند، نیم ساعت استراحت کنید و سالاد پاپایا بخورید. یک راه مغذی و سالم برای شروع روز، این را دنبال کنید صبحانه روال روز اول و دوم

ناهار

روز اول یک سالاد سبوس دار با گوجه فرنگی، زیتون، سیر، اسفناج و آبلیمو میل کنید، همچنین می توانید تمام این مواد را با برنج بریزید و سپس یک لیوان آب پاپایا و روز دوم میل کنید. می توانید آن را بخورید مقداری سبزیجات پخته مانند بادمجان و اسفناج میل کنید که با هم پخته شوند و بعد از آن یک لیوان آب پاپایا بنوشید.

میان وعده میان روز

یک پاپایای متوسط ​​بردارید و آن را به دو قسمت تقسیم کنید، نصف پاپایا و دو برش آناناس را بردارید و خوب آسیاب کنید و مخلوط نرمی به دست آورید، این کار باعث می شود احساس سیری کنید و همچنین از خوردن بیشتر جلوگیری کنید.

شام

با آبلیمو، کرفس و پیاز یک کاسه آب سبزیجات درست کنید، یک کاسه پاپایای خرد شده را با آن ببرید که به عنوان دسر هم استفاده می شود، روز بعد یک شام سبک میل کنید و یک کاسه بزرگ پاپایا با آن میل کنید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/