درس هایی از تشخیص دیابت

غروب که تشخیص دادند دیابت دارم، در بیمارستان بودم که با ماشین برخورد کردم. خوشبختانه فقط یک شکستگی استخوان جزئی در بازوی چپم داشتم. تشخیص دیابت من، هوورورت، ویرانگر بود و توسط دکتری که متوجه من شد تأیید شد. شرح[فیزیوتراپیفرمیارمخبرخوباینبودکهمنعملجراحینداشتم![العلاجالطبیعیلذراعیالنبأالسارهوأنذراعیلمتخضعلعملیهجراحیه!لکنفکرهالاضطرارإلىالتعاملمعمرضالسکریکانتأسوأ[hysicaltherapyformyarmThegoodnewswasthatmyarmdidn’tsurgery!Buttheideaofhavingtodealwithdiabeteswasworse

این به معنای مراجعه غیرسمی به پزشک و دستورالعمل های گران قیمت انسولین بود که مصمم به اجتناب از این سرنوشت بود. من در مورد دیابت تحقیق کرده‌ام و یاد گرفته‌ام که می‌توان آن را معکوس کرد، و مطالعات نشان داده‌اند که با بهبودی و کاهش وزن بیماران دیابتی، این امکان وجود دارد.

من قصد داشتم دیابت خود را معکوس کنم و شروع به یادگیری بیشتر در مورد غذاهای سالم مانند اسفناج، کلم بروکلی و پرتقال کنم. تحصیلات من تازه شروع شده است

هر روز مقدار زیادی سبزیجات برگ سبز مصرف کنید. من انتخاب کردم که برای ناهار سالاد بخورم. نارکلی و اسفناج تازه مواد اصلی بودند. سالاد تخم مرغ و کاهو نیز مواد دیگر بودند. برای دیابتی ها. می‌توانستم ماهی تن و ماهی آزاد (صید وحشی) بخورم، نوشیدنی‌ها آب لیمو، قهوه و چای سبز بود.

از دونات، چیپس سیب زمینی، نوشابه، آب پرتقال، چوب شور، غلات شیرین، پیتزا و بستنی خودداری کنید. و اگرچه در مورد این هوس ها کم گفته شد، به هر حال آنها را تجربه کردم. دیگر خبری از کاپ کیک jrelly نیست! به جای آن روی یک رژیم غذایی گیاهی تمرکز کنید. در ابتدا هوس زیادی داشتم، اما به عنوان میان وعده به سراغ آجیل هایی مثل بادام و گردو رفتم و کم کم این هوس را کم کردم. گاهی اوقات خودم را با بستنی وانیلی یا یک تکه پیتزا پذیرایی می کردم، اما هر روز آن غذاها را نمی خوردم/

سعی کنید از غذاهای سالمی استفاده کنید که در کودکی نخورده اید. اسفناج تازه در خانه نگرفتم. پدرم اسفناج کنسرو شده را باز می کرد و برای ناهار سرو می کرد. من از آن متنفر بودم و سعی کردم به گربه غذا بدهم و wjo نیز از آن امتناع کرد. ولی من اسفناج رو امتحان کردم و خیلی خوشم اومد. کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین را هم امتحان کردم و از آن لذت بردم که دوست داشتم و به برنامه غذایی ام اضافه کردم و باید سعی کنم هر روز آووکادو بخورم. و من طرفدار ماهی نیستم

به غذاهای کامل سالمی که دوست دارید پایبند باشید و از رژیم های کلیشه ای مانند پالئو و کتو/ اجتناب کنید حالا پالئو و کتو پماد خوبی دارند اما به نوعی محدود کننده هستند، یک هفته رژیم کتو را امتحان کردم اما به بسیاری از غذاهای مشخص توجه نکردم و بعد از چند روز قطع کردم.

برای صبحانه یک تخم مرغ انتخاب کنید، زیرا به سیری شما کمک می کند. تخم مرغ های همزده یا املت همیشه گزینه های خوبی هستند. قبلا قهوه و پرتقال تازه می خوردم که اصلا راضی نمی کردم. من مقدار زیادی پاستا، همبرگر و سایر فست فودها خوردم. همچنین وزن اضافه کردم و به فشار خون بالا و دیابت نوع ۲ مبتلا شدم/

به یاد داشته باشید که هر روز ورزش کنید، حتی در هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری. پیاده روی کامل است. دویدن هم همینطور. هر دو فعالیت برای قلب مفید هستند. شما هم وزن کم خواهید کرد و از شر شلوار و تی شرت های گشاد خلاص خواهید شد

من برخلاف دیابت کار می کنم، اما انرژی و لاغری بیشتری دارم. من به راحتی در سایز ۱۲ لباس می پوشم و به طور معمول غذاهای کامل می خورم. خوب، من از یک دونات گهگاهی یا چند عدد سیب زمینی سرخ کرده لذت می برم، اما آنها را هر روز نخورید / از ماجراجویی هایم در خوردن محصولات سالم مختلف نیز لذت برده ام. فشار خونم پایین اومده لباس هایم گشاد است و مردم متوجه شده اند که وزنم تثبیت شده است.

من پزشک نیستم و فقط علاقه مند به ذکر مواردی هستم که به من کمک کرد. همه افراد متفاوت هستند، بنابراین بهتر است برای بیماری هایی مانند دیابت با پزشک مشورت کنید

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر