خواه یا نه رژیم های پر کربوهیدرات واقعا خطرناک هستند؟

بر مقدمه طیف وسیعی اجتناب کرده اند رژیم‌های غذایی کدام ممکن است امروزه غیرمعمول نیست، تصور اینکه رژیم‌های پر کربوهیدرات ناسالم هستند، توجه‌پوشی می‌کنند. برخی اجتناب کرده اند رژیم های ترجیح تر یادآور رژیم کتو به کاهش کربوهیدرات ها به همان اندازه حد بالقوه کمک می کنند. رژیم های تولید دیگری یادآور رژیم سرخپوشان میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات را مجاز می دانند با این حال تمام محصولات غلات را بردن می کنند.

رژیم های غذایی یادآور پالئو فی نفسه کربوهیدرات ها را هدف قرار نمی دهند. به عنوان جایگزین، رژیم غذایی یادآور پالئو جستجو در مانکن سازی چیزی است کدام ممکن است اجداد ما می خوردند. رژیم‌داران معتقدند کدام ممکن است غارنشین بالقوه است گندم درو کردن نکرده باشد، نان مناسب نکرده باشد، هر دو برنج – همراه خود هر رنگی – درو کردن کرده باشد. غارنشین (را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانمها) شکارچی بودند.

همراه خود این جاری، اگرچه رژیم سرخپوشان کربوهیدرات های آسان را به تعیین کنید میوه ها، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل مجاز می تدریجی. تأمین عظیم کربوهیدرات های پیچیده را اجتناب کرده اند بین می برد. اگر منصف باشیم، رژیم پالئو خوب رژیم افت پوند نیست، از خوب رژیم غذایی سبک مسکن است. شاید ارزیابی بهتری همراه خود خوب رژیم غذایی یادآور رژیم مدیترانه ای باشد.

با این حال کتو خوب رژیم افت پوند است. هدف عمومی این رژیم بردن تمام کربوهیدرات ها اجتناب کرده اند بلعیدن است. هدف آن اینجا است کدام ممکن است با بیرون کربوهیدرات، هیکل آغاز به استفاده اجتناب کرده اند {چربی ها} برای نشاط می تدریجی. این می تواند یک اعتقاد ارزان است.

از هر لحاظ، اگرچه کربوهیدرات ها تأمین نشاط محبوب هیکل هستند، با این حال هیکل {نمی تواند} اجتناب کرده اند چیزی کدام ممکن است ندارد استفاده تدریجی. اجتناب کرده اند این رو، هیکل وارد حالتی تبدیل می شود کدام ممکن است آغاز به بستگی به ذخایر چربی می تدریجی. هیکل دوست ندارد اجتناب کرده اند پروتئین برای نشاط استفاده تدریجی. پروتئین {برای حفظ} بافت عضلانی چربی خوب انتخاب است.

رژیم کتو واقعاً کار می کند. گروه بزرگی اجتناب کرده اند پیروان را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش‌کنندگان بی نظیر می‌توانند این را تأیید کنند. با این حال اگر کربوهیدرات کم، چربی بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین بالا مهم افت پوند هستند، چگونه کشورهایی یادآور کره را انتخاب کنید و انتخاب کنید ژاپن برخی اجتناب کرده اند “لاغرترین” را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید ترین مردمان جهان را ساخت می کنند؟

خوب فنجان برنج پخته شده تشکیل حدود ۴۴ خوب و دنج کربوهیدرات، ۰.۴۴ خوب و دنج چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۴.۲ خوب و دنج پروتئین است. ممکن است اجتناب کرده اند تخصص خصوصی می توانم ارائه می دهیم بگویم کدام ممکن است کره ای ها بیش اجتناب کرده اند خوب فنجان برنج سفید را در یک واحد وعده می خورند، چه برسد به اینکه تمام روز بخورند. همراه خود این جاری، شناخته شده به عنوان خوب محله، کره ای ها خوب گروه ضعیف هستند. همین امر با توجه به ژاپن صدق می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاید تا حد زیادی.

به غیر اجتناب کرده اند برنج سفید، کره ای ها عاشق سیب زمینی شیرین هستند. فروشندگان خیابانی سیب زمینی شیرین را روی طبل های ۵۵ گالنی تغییر شده همراه خود چوب سوزانده شده کباب می کنند. تکل یکی اجتناب کرده اند آن ها در یک واحد روز خنک زمستانی یکی اجتناب کرده اند لذت های دقیق مسکن است. ۱ فنجان سیب زمینی شیرین تشکیل ۳۰ خوب و دنج کربوهیدرات، به سختی ۰.۲ خوب و دنج چربی و یک جفت.۵ خوب و دنج پروتئین است.

سوالی کدام ممکن است باید پرسید اینجا است کدام ممکن است چرا. چرا اشخاص حقیقی دارای {اضافه وزن} همراه خود غذاهای بی نظیر پر کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی کم همراه خود درجه پروتئین متداولنباشند. از اگر پاسخ افت پوند، بردن کربوهیدرات ها باشد، نسبتاً است کدام ممکن است این کربوهیدرات ها بوده اند کدام ممکن است در وهله اول باعث افزایش وزن شدند هر دو به آن است کمک کرده اند.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید بحث کربوهیدرات خوشایند در برابر این کربوهیدرات ناسالم نیست. این رژیم های کم کربوهیدرات جستجو در بردن همه آنها هستند. رژیم‌های سبک مسکن یادآور پالئو امتحان شده می‌کنند به همان اندازه تمام کربوهیدرات‌های پیچیده نشاسته‌ای را بردن کنند، کدام ممکن است مسلماً بهتر از تعیین کنید کربوهیدرات‌های نشاط بلندمدت هستند.

همراه خود برای بررسی رژیم های غذایی، ماکارونی جزء بی نظیر رژیم غذایی ترجیح مدیترانه ای است. اگرچه اصطلاح ماکارونی انصافاًً کامل است، با این حال خوب فنجان پاستا “روزمره” حدود ۴۳ خوب و دنج کربوهیدرات، ۱.۳ خوب و دنج چربی و هشت خوب و دنج پروتئین ساخت می تدریجی. همه چیز دوباره خوب رژیم غذایی فوق العاده سودآور را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید تولید دیگری کدام ممکن است کربوهیدرات های همراه خود استاندارد بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چربی همراه خود پروتئین متداولاست.

{پاسخ به} این جدا کردن اینجا است کدام ممکن است کربوهیدرات ها تحت هیچ شرایطی قابل ملاحظه ذخیره هر دو تغییر به چربی نمی شوند. به طور معمول، هیکل کربوهیدرات ها را می سوزاند به همان اندازه روزی کدام ممکن است سوزاندن کربوهیدرات ها اجتناب کرده اند بین برود هر دو هیکل برای نشاط نیازی به سوزاندن کربوهیدرات نداشته باشد.

کربوهیدرات های اضافی به صورت گلیکوژن ذخیره می شوند. در ابتدا تغییر نمی شود (هر دو شناخته شده به عنوان چربی ذخیره تبدیل می شود). خوب شخص متداولظرفیت ذخیره ۱۵۰۰-۲۰۰۰ انرژی اجتناب کرده اند گلیکوژن ذخیره شده است را دارد. پس اجتناب کرده اند سیر شدن، کربوهیدرات ها به صورت چربی ذخیره می شوند. با این حال گلیکوژن دائماً به گلوکز تغییر تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً دائماً تخلیه تبدیل می شود. را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطمئنا، “از به طور مداوم” خواستن به تجدید.

آنچه شناخته شده به عنوان چربی ذخیره تبدیل می شود، چربی است کدام ممکن است شخص خاص می خورد. چربی رژیمی است. کربوهیدرات ها هر دو پروتئین ها نیستند کدام ممکن است به تعیین کنید جادویی به معده هر دو باسن چسبانده می شوند، اما علاوه بر این چربی است.

کل بلعیدن چربی پیشنهاد شده توسط گروه وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارو (FDA) 65 خوب و دنج در روز است. هماهنگی بر اینجا است کدام ممکن است هر رژیمی کدام ممکن است کمتر اجتناب کرده اند ۳۰ سهم انرژی شخصی را اجتناب کرده اند چربی اکتسابی تدریجی، خوب رژیم کم چرب محسوب تبدیل می شود. ۳۰ سهم بسیار بزرگ است. خوب فنجان برنج سفید پخته شده کمتر اجتناب کرده اند نیم خوب و دنج چربی ساخت می تدریجی. ۶۵ خوب و دنج چربی در روز به معنای برنج بیش از حد است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاید متنوع اجتناب کرده اند کره ای های راضی!

هیکل اجتناب کرده اند پروتئین برای مونتاژ هر دو محافظت بافت عضلانی استفاده می تدریجی. هیکل کربوهیدرات ها را شناخته شده به عنوان تأمین نشاط بلافاصله می سوزاند. هیکل چربی را برای مدت زمان بسیار طولانی خواب زمستانی ذخیره می تدریجی (خب، اگر خرس باشیم).

اضافه وزن نشدن یعنی چربی نخوردن. اضافه وزن نشدن به معنای مصرف کردن پروتئین کافی {برای حفظ} توده عضلانی است. اضافه وزن نشدن به معنای مصرف کردن کربوهیدرات کافی برای گاز هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخایر گلیکوژن است. پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها به چربی تغییر نمی شوند (شاید به سختی)، این چربی است کدام ممکن است به چربی تغییر تبدیل می شود.

واقعیت مقدس با توجه به افت پوند آسان است. کمتر اجتناب کرده اند آنچه هیکل بلعیدن می تدریجی بخورید، وزن مقیاس را کاهش می دهد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مصرف کردن چربی .

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر