حقایق و افسانه ها در مورد رژیم های کم کربوهیدرات

افسانه های زیادی در مورد رژیم های کم کربوهیدرات وجود دارد و یافتن حقیقت اغلب دشوار است. وقتی کسی تصمیم می گیرد که آیا باید از یک برنامه غذایی جدید پیروی کند یا نه، اولین کاری که انجام می دهد این است که سعی می کند هر چیزی را که می تواند در مورد برنامه غذایی یاد بگیرد که درباره اینکه آیا باید از آن استفاده کند یا نه. وقتی طرحی در افسانه ها پوشانده می شود، دشوار است که بدانیم چه چیزی درست است و چه چیزی حدس و گمان است یا صرفاً اشتباه است. گاهی اوقات حقیقت نمی توانست از این افسانه ای که مردم به درستی آن اعتقاد داشتند، دورتر باشد. به همین دلیل است که هرکسی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات را در نظر می گیرد، باید این مقاله را بخواند تا حقایق واقعی پشت این افسانه ها را بیابد.

اول، رژیم غذایی یک راه عالی برای کاهش وزن است. این یکی از مؤثرترین، اگر نگوییم مؤثرترین راه‌ها برای کاهش وزن با تغییر شدید عادات غذایی و عدم نگرانی در مورد اینکه چند وقت یکبار ورزش می‌کنید یا چه مقدار کالری در روز مصرف می‌کنید، است. به همین دلیل است که اغلب برای درمان و کنترل چاقی استفاده می شود. افسانه این است که این کاهش وزن سریع می تواند به راحتی حفظ شود و پس از از بین رفتن وزن برای همیشه از بین می رود. این فقط یک افسانه است زیرا اصلاً درست نیست. این نوع برنامه نمی تواند به تنهایی در مورد کاهش وزن پیش برود.

بسیاری از وزنی که در مراحل اولیه رژیم از دست داده اید به دلیل وزن کم آب در بدن شما است. این بدان معنی است که سرعت کاهش وزن پس از چندین ماه از پیروی از رژیم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. وزن آب نوعی وزن است که می تواند در عرض بیست و چهار ساعت یا کمتر برگردد. بوکسورهای حرفه ای معمولاً در یک روز سه تا هشت پوند وزن کم می کنند تا به حداکثر وزن مبارزه خود برسند، سپس روز بعد، روز مبارزه، وزن کامل خود را به دست می آورند. راز انجام این کار این است که آنها فقط وزن آب کم و زیاد می کنند.

افسانه دیگر این است که هر چه کربوهیدرات و چربی کمتری مصرف کنید، این رژیم غذایی بهتر خواهد بود. این افسانه در واقع درست است اما فقط تا حدی و سپس می تواند به طور مهلکی اشتباه شود. خوردن چربی بیشتر در ابتدا به شما کمک می کند اشتهای خود را کنترل کنید، اما اگر بیش از حد چربی می خورید و کربوهیدرات کافی ندارید، سلامت خود را در معرض خطر جدی قرار می دهید. رژیم اتکینز یک مثال عالی از نحوه عملکرد این رژیم است. اگر از روش های غذایی آنها پیروی کنید، می توانید به میزان نامحدودی وزن کم کنید و احساس شادی و سلامت کنید.

پیروی از روش های آنها بسیار دشوار است زیرا فضایی را برای مقادیر نامحدود چربی فراهم می کند. چربی بیش از حد قلب شما را در معرض خطر بیماری قلبی قرار می دهد. شانس شما برای حمله قلبی به طور چشمگیری افزایش می یابد و ممکن است قبل از اینکه متوجه شوید که عادات غذایی شما را تغییر می دهد، خیلی دیر شده باشد. اکنون که حقیقت پشت رژیم کم کربوهیدرات را می دانید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا این رژیم غذایی برای شما مناسب است یا خیر.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

رژیم لاغری سریع