تنفس چگونه بر آموزش شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند ثابت کند که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس صحیح در حین ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی اطلاعات را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه ورزش را بهبود بخشد ، به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام خود کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که از هر جلسه بدنسازی حداکثر استفاده را می برید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه سخت تر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما هنگام ورزش است. هرچه بیشتر تمرین کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین برای کمک به کاهش برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد ، مطمئن شوید که در طول تمرین تنفس خود را به درستی انجام دهید و به شما انرژی لازم را در طول کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن بدهید. به

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد ورزش با پوشاندن صورت خود ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد مطمئن شود که همه افرادی که ماسک می زنند حتی در حین ورزش مانع از جریان اکسیژن نمی شوند. به تازگی ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان انجام شده است که ثابت می کند ماسک ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش های سنگین ندارند.

تنفس درست چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع ورزش شما دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و میزان باقی مانده های وارد شده به ریه ها را در حالی که بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند ، کاهش می دهد.

تکنیک صحیح تنفس تناسب اندام کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به تثبیت هسته شما کمک می کند ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت تنش را در بدن خود بلند کرده و افزایش دهید ، و این امکان را برای حرکت آسان تر فراهم می کند. بازدم هوا را خارج می کند ، که به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر کار کنید. بنابراین ، بازدم هنگام بلند کردن و نفس کشیدن هنگام آزاد شدن به شما قدرت بیشتری را در مهمترین قسمت ، یعنی بلند کردن واقعی ، می دهد.

همچنین ، بازدم هنگام بلند کردن وزنه در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سرگیجه ای را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

نفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و هماهنگ نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند نفس خود را به عنوان یک قدم مشخص برای قدم زدن در نظر بگیرند تا به حفظ اندازه گیری حتی تنفس کمک کنند. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید که در بدن خود وارد می کنید ، رگ های خونی خود را گشاد کرده و میزان خون غنی از اکسیژن را که ماهیچه های شما دریافت می کنند ، افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش می دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی اهمیت ویژه ای دارد.

برای یوگا نفس بکشید

سایر کارهای معمول ، مانند یوگا و پیلاتس ، برای کمک به جریان ذهنی به تنفس تکیه می کنند و دامنه حرکتی بهتری به تمرین کنندگان می دهند. اینها تمریناتی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با دقت تنفس نمی کنید ، بدن شما ممکن است دچار تنش و قفل شود. این برعکس یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع با تجهیزات ورزشی فردی و کلاسهای متقابل برای تجربه بیشتر ورزش اجتماعی هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که ارائه می دهیم کشف کنید و یک ارزیابی شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *