تمرینات معمول برای سالمندان – تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، داشتن یک شیوه زندگی فعال مزایای زیادی دارد. مطالعات نشان می دهد افراد مسنی که ورزش می کنند تعادل بهتری دارند و خطر ابتلا به بیماری های متعدد از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر را کاهش می دهند. نکته اصلی این است که یک نوع ورزش مورد علاقه خود را بیابید تا بیشتر به آن پایبند باشید.

میزان شدت تمرین شما بیشتر از میزان سن شما به سطح تجربه شما بستگی دارد. اگر نسبتاً غیرفعال بوده اید ، احتمالاً هنوز برای کلاسهای آموزش متقابل آماده نیستید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را با تاثیر کم شروع کنید که برای سالمندانی که به تازگی تمرینات معمول خود را شروع کرده اند ایده آل است:

راه رفتن

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی پیاده روی باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور در دانشگاه هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی به ویژه برای افراد مسن مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است تا بتوانیم راحت در بیرون قدم بزنیم ، بسیاری از افراد در هر سنی برای پیاده روی به باشگاه ورزشی می روند.

تمرینات تعادل و قدرت

چند تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را تقویت کنید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • در محل راه رفتن
  • ایستادن روی یک پا در حالی که صندلی را نگه داشته اید
  • فشارهای دیواری
  • رول شانه
  • روی پنجه پا بایستید

درسهای ورزشی برای سالمندان

در حالی که پیاده روی و تمرینات ساده تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، شرکت در کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای ثابت ماندن در برنامه ورزشی شما و در عین حال رعایت نکردن مسائل است.

ارائه کلاسهای ارشد اغلب شامل “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® در کنار کلاسهای ورزشی در آب است. برخی از کلاسهای ارشد حتی می توانند به صورت نشسته انجام شوند ، بنابراین تقریباً برای همه چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک تمرین ورزشی کم عادت عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را افزایش دهید و کلاسهای شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاسهای “افراد مسن” و بسیاری از برنامه های هیجان انگیز دیگر ، ما کلاسهای کیک بوکسینگ را در شهرستان کامدن نیز ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکانهای South Jersey ما امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *