تفاوت بین بارهای مدیفاست و بارهای اتکینز چیست؟

مردم اغلب برای من ایمیل می فرستند و از من می خواهند که میله های پروتئینی اتکینز و مدیفست را با هم مقایسه کنم. مردم گاهی اوقات نظر من را می پرسند که چگونه هر دوی این میله ها متفاوت هستند. همچنین اغلب از من سوال می شود که کدام میله ها از نظر طعم، تغذیه و اثربخشی بهتر هستند. در مقاله بعدی بیشتر به این موارد خواهم پرداخت.

برخی از تفاوت های تغذیه ای بین این دو میله که ممکن است بر اثربخشی تأثیر بگذارد: منصفانه بگویم، من در Medifast هستم و باید این را از قبل فاش کنم. اما، من Atkins را امتحان کرده‌ام و تحقیقات زیادی نیز در مورد آن انجام داده‌ام. بیشتر از آن، من قصد دارم این دو نوار را در کنار هم مقایسه کنم تا اثربخشی درک شده آنها را بسنجم.

برای اینکه سعی کنم محصولات مشابه را مقایسه کنم، هر دو شکلات کره بادام زمینی رژیمی را بررسی می کنم. اول از همه، من به مزیت اتکینز نگاه می کنم. این یکی دارای ۲۴۰ کالری بسیار بالا است. ۱۱۰ عدد از این کالری از چربی حاصل می شود. کل چربی موجود در این نوار ۱۲ گرم است. ۲۲ گرم کربوهیدرات و ۱۵ گرم پروتئین وجود دارد.

وقتی به بارهای Medifast نگاه می کنید، برخی از تفاوت های بزرگ آشکار می شوند. این تخته شکلات بادام زمینی تنها ۱۱۰ کالری دارد (که کمتر از نیمی از نوار اتکینز است.) شما می توانید دو عدد از این تخته ها را بخورید و همچنان کالری کمتری مصرف کنید. این نوار فقط ۳۰ کالری از چربی دریافت می کند. میزان چربی کل این محصول بسیار کم ۳ گرم می باشد. (میله اتکینز ۴ برابر چربی دارد.) تنها ۱۲ گرم کربوهیدرات و ۱۱ گرم پروتئین وجود دارد.

البته، اتکینز پروتئین کمی بیشتر دارد، اما کالری، چربی و کربوهیدرات بیشتری نیز دارد. در واقع، من شک دارم که محصولی با کربوهیدرات، کالری و چربی بالا بتواند شما را وارد کتوزیس (یا حالت چربی سوزی که سنگ بنای این نوع رژیم ها است.) به زبان ساده، با محصول اتکینز وارد کند. ، احتمالاً پروتئین کافی دریافت می کنید، اما نسبت کالری و کربوهیدرات شما بسیار زیاد است.

اگر بخواهیم منصف باشیم، هر دوی این میله ها طعم مناسبی دارند و هیچ یک بافت عجیب و غریب و گچی برخی از میله ها را ندارند. اما، سلیقه تنها یک تکه از پازل است. اگر قصد دارید غذای رژیمی بخورید اما وزن کم نکنید، چه فایده ای دارد؟ من در واقع به علم پشت اتکینز اعتقاد دارم زیرا Medifast بر اساس همین ایده است. نکته اصلی این است که نسبت کربوهیدرات به کالری به پروتئین مناسب را دریافت کنید. اما فقط یکی از میله ها این کار را انجام می دهد. امیدواریم این مقاله مشخص کرده باشد که این نوار کدام است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر