تاریخچه رژیم اسکاردیل

رژیم اسکارسدیل یکی از قدیمی ترین برنامه های کاهش وزن است که هنوز توسط میلیون ها رژیم گیرنده دنبال می شود. در سال ۱۹۷۸ کتاب “رژیم غذایی کامل پزشکی اسکارسدیل” اولین چاپ خود را داشت و هنوز هم موجود است.

متخصص قلب و عروق، دکتر. هرمان تارنور، در دهه ۱۹۵۰ با یک جزوه کوچک ۲ صفحه ای برای بیماران طبقه متوسط ​​تا بالا در نیویورک، تبلیغ رژیم اسکارسدیل را آغاز کرد. Tarnower در ابتدا با استفاده از راهنماهای کوتاه برای بیمارانی که از بیماری هیت رنج می بردند و برای کمک به مدیریت علائم نارسایی احتقانی قلب شروع به کار کرد. هدف اولیه تسریع فرآیند از توضیح مسائل تغذیه و سلامتی برای بیمارانی بود که علاقه مند به دستیابی به سلامتی بهتر از طریق کاهش وزن بودند. تارنور احساس می‌کرد که داشتن یک برنامه مدون برای بیمارانی که مشکلات سلامتی خاصی دارند به نفع آنهاست و اکثر پزشکان حوصله توضیح همه جزئیات راه‌های سلامتی بهتر از طریق کاهش وزن را ندارند.

در اواسط دهه ۱۹۷۰، بیماران Tarnower این جزوه را به دوستان خود دادند، آنها نیز آن را به دوستان خود دادند تا اینکه سرانجام یکی از دوستان به او پیشنهاد داد که جزوه خود را به یک کتاب کامل تبدیل کند. سام سینکلر بیکر برای نوشتن این کتاب استخدام شد و اولین نسخه آن در سال ۱۹۷۸ در قفسه های کتاب عرضه شد و به یکی از پرفروش ترین کتاب ها در آن زمان تبدیل شد. در ۱۰ ماه اول، فروش آنقدر خوب بود که کتاب ۲۱ چاپ با جلد گالینگور داشت. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تا سال ۱۹۷۹ بود که پس از Erma Bombect، با فروش بیش از ۶۴۲۰۰۰ نسخه در رده دوم قرار گرفت. اگرچه تارنور مسئول رژیم غذایی اساسی اسکارسدیل بود، بیکر پیشنهاد کرد که آنها برنامه های غذایی دیگری را شامل شوند که منجر به گنجاندن این چهار برنامه دیگر نیز در کتاب می شود: “رژیم غذایی اسکارسدیل برای ذائقه اپیکوری”، “رژیم غذایی بین المللی اسکارسدیل”، “رژیم غذایی اسکارسدیل”. رژیم گیاهخواری” و رژیم غذایی با صرفه جویی در پول Scarsdale”.

مروری بر رژیم اسکاردیل:

افرادی که رژیم دارند این گزینه را دارند که از رژیم غذایی خود برای هفت یا چهارده روز پیروی کنند و یک دوره دو هفته ای مرخصی متناوب داشته باشند. رژیم گیرنده باید هر روز چهار لیوان آب، نوشابه رژیمی یا چای بنوشد. این به بدن اجازه می دهد تا مواد زائد را دفع کند.

رژیم گیرنده باید در یک برنامه سه وعده غذایی در روز و بدون میان وعده باشد. آنها باید به بخش گریپ فروت رژیم غذایی بدون هیچ گونه جایگزینی با سایر میوه ها پایبند باشند. تنها چاشنی های مجاز عبارتند از نمک، فلفل، سرکه، لیمو، سبزی، سس سویا، سس کچاپ یا خردل و سس ورسسترشر.

رژیم اسکارسدیل برای کاهش وزن سریع طراحی شده است و برای کنترل وزن طولانی مدت در نظر گرفته نشده است، اما با ویژگی متناوب یک هفته و دو هفته استراحت می تواند به حفظ وزن ایده آل رژیم گیرنده کمک کند.

فواید رژیم اسکاردیل:

رژیم اسکاردیل شامل چربی های اشباع شده کم همراه با میوه ها و سبزیجات است که به رژیم گیرنده کمک می کند تا لاغر شود و خطر بیماری قلبی و سایر خطرات سلامتی ناشی از اضافه وزن را کاهش دهد. عامل دیگر کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها با وجود میوه‌ها، سبزیجات سبز و روغن زیتون است، به همین دلیل است که رژیم اسکارسدیل همچنان یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی است که بیش از ۲۰ سال طول کشیده است.

اگرچه رژیم اسکاردیل هنوز هم یکی از محبوب‌ترین رژیم‌های غذایی موجود امروزی است، کاهش سریع وزن می‌تواند باعث کمبود برخی مواد مغذی شود. به همین دلیل هرکسی که این رژیم یا هر رژیم دیگری را انتخاب می کند باید برای مشاوره با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر