بیشترین افزایش وزن در طول محدودیت های همه گیر! چگونه وزن کم خواهید کرد؟: ۵ نکته که باید در نظر بگیرید!

یک مطالعه اخیر نشان داد که اکثر افراد در دوره زمانی که ما به خود قرنطینه شدن، یا در خانه ماندن، بسیار بیشتر از حد معمول! در واقع، میانگین افزایش وزن حدود ۱.۸ پوند در ماه بود و از آنجایی که اکنون بیش از یک سال از عمر آن می گذرد، برخی به میزان قابل توجهی وزن ناخواسته و غیره اضافه کردند. بسیاری از مردم، امروز، معتقدند، ما در نهایت، با دیدن مقداری نور، در انتهای تونل، و در ابتدا به ظاهر شخصی خود و غیره توجه دارند و در نظر دارند که چگونه به طور مؤثر به این موضوع رسیدگی کنند. هر ساله، میلیون‌ها نفر در اوایل بهار به رژیم‌های غذایی متنوعی متوسل می‌شوند که اغلب به آن لباس شنا، طرز فکر و غیره می‌گویند. وقتی این عوامل با هم ترکیب می‌شوند، اگر کسی بخواهد وزن کم کند، باید بهترین مسیر را برای خودش در نظر بگیرد! با در نظر گرفتن این موضوع، این مقاله سعی خواهد کرد به طور خلاصه، ۵ مورد را بررسی، بررسی، مرور و بحث کند تا احتمال موفقیت در این تلاش ها را افزایش دهد.

۱. طرز فکر/نگرش: خودتان را چک کنید، از گردن به بالا، و با یک طرز فکر پیش بروید تا بهترین شخصی خود شوید! آیا متعهد می شوید که با نگرش مثبت، می توانی – انجام دادن، و تمایل به انجام فعالانه، مسئولیت پذیری و حفظ پشتکار، تعهد، و نظم و انضباط لازم را ادامه دهید؟

۲. تاکیدات/ خود کمکی: در مورد مزایای استفاده از یک لیست تأییدیه که به خوبی ایجاد شده است و متعهد به استفاده از آن است تا به شما در تلاش برای از دست دادن پوندهای ناخواسته کمک کند، بدانید! چگونه از کیفیت، کمک به خود، برای بهبود شانس، موفقیت، استفاده خواهید کرد؟

۳. انتخاب های غذایی / عادات غذایی / محدودیت های شخصی: عادات غذایی شخصی خود را شناسایی کنید، و اینکه کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید و ترجیح می دهید، و همچنین، به عنوان محدودیت های شخصی، در مورد آنچه که می خواهید انجام دهید، تعیین کنید! به عنوان مثال، برای کسی که ماهی، و/یا مرغ، سبزیجات خاص و سایر غذاها را به طور منظم نمی خورد، کمی منطقی است که طرحی را انجام دهد که بر این موارد تاکید دارد! انتخابی که ما بر اساس بهترین راه انجام می‌دهیم، اغلب باعث می‌شود که یکی از معدود رژیم‌های موفق، و بقیه ما باشیم!

۴. مسائل و نگرانی های کلی سلامت/سلامت: هرگز برنامه کاهش وزن را شروع نکنید، تا زمانی که ابتدا با متخصص سلامت خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که روشی که انتخاب می کنید برای شما مناسب است! بلند شدن از زمین، پوند، مستلزم تعهد، فداکاری، و نظم و انضباط است، و همچنین، به عنوان کاهش، هر گونه بالقوه، عوارض جانبی / عواقب!

۵. کدام رویکرد برای شما منطقی است؟: کدام رژیم غذایی برای شما منطقی تر است؟ آیا رژیم غذایی و ورزش، کالری کم، کم چربی، کم کربوهیدرات، یا هر رویکرد دیگری، عاقلانه ترین مسیر برای شما خواهد بود؟

اگر می‌خواهید با موفقیت وزن‌های ناخواسته را کاهش دهید، باید تمام اطلاعات بالا را کنترل کرده و در نظر بگیرید! آیا به وظایف خود عمل می کنید؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر