بهترین پنج ماده غذایی آسیایی برای کاهش وزن

اقلام غذایی آسیایی موفق آزمایش شده و تایید شده برای کاهش وزن

مواد غذایی برای کاهش وزن در برنامه رژیم غذایی آسیایی به وفور یافت می شود.

دلیل این امر این است که برنامه رژیم غذایی آسیایی به خوبی نشان می دهد که چگونه افراد آسیایی مقدار مناسبی از سبزیجات، میوه، جلبک دریایی، چربی سالم موجود در روغن ماهی، ماهی و چای مصرف می کنند.

علاوه بر این، این نمایشی است از اینکه چگونه آسیایی ها گوشت گاو و محصولات شیر ​​را کاهش می دهند، مواد غذایی که منجر به افزایش چربی می شوند.

در برنامه رژیم غذایی آسیایی، آسیایی ها از مواد خام در دستور العمل های خوشمزه استفاده می کنند که شامل تخمیر، بخارپز، جوشاندن و سرخ کردن هم می شود، همراه با روش های دیگر پخت و پز و نگهداری مواد غذایی که باعث افزایش چربی های مضر بدن نمی شود.

اگرچه غذاهای زیادی برای کاهش وزن در برنامه رژیم غذایی آسیایی وجود دارد، اما برخی از آنها آنقدر شگفت انگیز هستند که باید به آنها اشاره ویژه ای شود.

توفو، میسو، برنج قهوه ای، کانتن و نودل شیراتاکی بهترین مواد غذایی آسیایی برای کاهش وزن هستند که در برنامه رژیم غذایی آسیایی وجود دارد.

جدا از ظرفیت آنها برای کمک به کاهش وزن، همه این غذاهای فوق العاده آسیایی دارای تغذیه هستند و کاملاً در موقعیتی هستند که مزایای سلامتی را ارائه می دهند.

این روزها، بسیاری از آسیایی‌ها موفق شده‌اند مزایای سلامتی شگفت‌انگیز اقلام غذایی معمولی خود را فراموش کنند، زیرا آن‌ها مصرف تعدادی از مواد غذایی مضر مدرن غربی را انتخاب می‌کنند که منجر به سطوح قابل توجهی از مشکلات وزنی، سرطان‌ها و عوامل پایدار در چندین آسیا می‌شود. ملت ها

علیرغم این جدیدترین شوق، احتیاط صحیح در مصرف مواد غذایی آسیایی برای کاهش وزن همیشه برای افرادی که تحت تاثیر مشکلات وزنی و چربی مضر بدن قرار دارند مفید خواهد بود.

در اینجا جزئیات بهترین مواد غذایی آسیایی برای کاهش وزن آورده شده است.

۱. توفو – جایگزینی عالی برای گوشت

توفو که از کشک شیر سویا تهیه می شود، ابتدا از چین سرچشمه می گیرد و امروزه به یک جزء محبوب در دستور العمل های آسیایی تبدیل شده است.

به عنوان یک ماده غذایی برای کاهش وزن، توفو کالری کمتری دارد و چربی اشباع شده و سدیم کمتری دارد و در عین حال سرشار از پروتئین است، که آن را به جایگزینی عالی برای گوشت افرادی تبدیل می کند که تحت تاثیر اضافه وزن قرار دارند.

علاوه بر آن، توفو به تقویت صدای قلبی عروقی، پروستات و سلامت استخوان کمک می کند.

توفو همچنین انرژی را افزایش می دهد، به ساخت بافت های عضلانی قدرتمند کمک می کند و هورمون های یائسگی را تنظیم می کند.

این غذای آسیایی باید به صورت کبابی، پخته شده یا همراه با سبزیجات تهیه شود.

۲. Miso – خمیر خوش طعم برای کاهش وزن

میسو که از دانه های سویا تخمیر شده تهیه شده است، یک چاشنی آسیایی است که امکان کاهش وزن را فراهم می کند.

واقعاً کالری و چربی کمی دارد و در هر اونس فقط حدود ۵۰ کالری و دو گرم چربی دارد.

میسو که در سوپ ها یافت می شود، علاوه بر این گرسنگی را کنترل می کند و غذا خوردن را تحت کنترل نگه می دارد، زیرا قابل توجه است.

میسو علاوه بر این برای ظرفیت تقویت سیستم خود ایمنی با عناصر روی، مس و منگنز عالی است. انرژی را افزایش می دهد، شانس بدخیمی را کاهش می دهد، هضم غذا و جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد و با عفونت مبارزه می کند.

این غذای آسیایی را باید در آبگوشت یا غذای سبزی دیگر بریزید.

۳. برنج قهوه ای – ماده غذایی کم کالری مبتنی بر نشاسته

برنج قهوه ای با وجود اینکه واقعاً مملو از نشاسته است، چربی اشباع شده، کالری، کلسترول LDL و سدیم کمی دارد که آن را برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند، بهترین گزینه غذایی است.

برنج قهوه ای یک ماده غذایی اصلی است که بسیاری از آسیایی ها از آن انرژی می گیرند.

آنها برنج قهوه ای را همراه با سایر مواد غذایی سالم مصرف می کنند تا احساس سیری در آنها ایجاد شود.

برنج قهوه ای سرشار از مواد مغذی مانند کلسیم، آهن، منگنز، فسفر، پتاسیم، پروتئین و سلنیوم همراه با ویتامین های B و K است.

این غذای آسیایی علاوه بر این خطرات انواع خاصی از سرطان ها، افزایش قند خون، زخم، اسهال و مشکلات روده را کاهش می دهد.

۴. آگار – جلبک دریایی که گرسنگی را کنترل می کند

آگار نوعی جلبک دریایی خشک و بی مزه است که حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر غذایی و عملاً بدون کالری است.

این ماده غذایی برای کاهش وزن با کاهش میل به غذا معجزه می کند و به افراد کمک می کند تا از خوردن غذاهایی که سالم نیستند و مصرف کالری و چربی اشباع شده را افزایش می دهند، دست بکشند.

آگار بسیار سازگار است.

ممکن است به راحتی در نوشیدنی ها و همچنین سایر مواد غذایی گنجانده شود.

۵. رشته فرنگی شیراتاکی – غذای فوق العاده برای کاهش وزن

نودل شیراتاکی که از لوله‌های گیاه کنجاک آسیایی درست شده است، مطمئناً در میان تمام مواد غذایی آسیایی برای کاهش وزن، فوق‌العاده است.

دلیل آن این است که نودل شیراتاکی تقریباً چربی، قند و کالری ندارد.

اکثر کربوهیدرات های آنها در روده کوچک به پایان نمی رسد.

آنها همچنین ملایم هستند و به آنها اجازه می دهند خیلی راحت با هر غذایی مخلوط شوند و به کاهش وزن کمک می کند تا بدون عذاب وجدان غذاهایی با طعم شگفت انگیز بخورد.

نودل شیراتاکی حاوی گلوکومانان، نوعی فیبر غذایی محلول است که انسولین را پس از مصرف غذا کاهش می دهد، اشتها را کاهش می دهد و تخلیه شکم را به تعویق می اندازد.

این غذای آسیایی همچنین میکروارگانیسم های سالمی را ارائه می دهد که هضم غذا را تسریع می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر