بهترین و ارزانترین منبع پروتئین برای بدنسازی و تغذیه –


خوانندگان محترم

با درود!

امروز ما اطلاعاتی در مورد بهترین و ارزان ترین منابع پروتئین برای بدن سازی و تغذیه برای شما آورده ایم.

پروتئین برای هر فردی ضروری است و به احیای بدن و حفظ وزن بدن کمک می کند. پروتئین برای بدن ما در طول کار روزانه ما تغذیه می کند. پروتئین برای هر بدنساز برای عضله سازی و حفظ تناسب اندام و انرژی در طول روز ضروری است.

امروزه بیشتر بدنسازان مکمل های غذایی یا پودر پروتئین را در رژیم غذایی روزانه خود قرار می دهند، اما در کمال تعجب محصولات زیادی وجود دارند که حاوی آنقدر پروتئین طبیعی هستند که می توانند پودرهای پروتئین مصنوعی را تغییر دهند.

و بله، می توان با خوردن غذای پروتئین گیاهی طبیعی بدن را ساخت.

بنابراین، اکنون می‌خواهیم اولین ماده جادویی خود را به اشتراک بگذاریم که حاوی پروتئین و انرژی زیادی است که نیازهای پروتئین روزانه ما را با مصرف آن به همان شکلی که هست یا با تبدیل آن با غذاهای خوشمزه برآورده می‌کند.

جوانه های موونگ / جوانه های گرم سبز

لوبیای جوانه زده مونگ / گرم سبز حاوی ۲۴ گرم پروتئین در هر ۱۰۰ گرم است، لوبیاهای جوانه زده مونگ یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی برای بدن سازان وگان است.

رشد و مصرف ماش جوانه زده بسیار آسان است و همچنین می توانیم ماش جوانه زده را در سالادهای روزانه خود اضافه کنیم تا غنای پروتئین آن را افزایش دهیم و این یکی از بهترین چیزهایی است که می توانیم در رژیم غذایی روزانه خود برای دریافت پروتئین و تغذیه اضافه کنیم. .

نحوه رشد جوانه لوبیا مونگ

بله، پرورش جوانه های مانگ/گرم سبز خانگی در خانه بسیار آسان است.

مرحله ۱ ابتدا نصف فنجان ماش کامل / لوبیا سبز را در یک کاسه بردارید و یک یا دو بار بشویید تا آب اضافه شده شفاف به نظر برسد و آب به درستی آبکشی شود، همچنین قسمت های شکسته آن را که آن قسمت ها نمی توانند جوانه بزنند بردارید.

مرحله ۲ حالا دوباره آب را اضافه کنید تا ماش نزدیک کاسه ای باشد که تقریباً پر است و این کاسه را حدود ۹ تا ۱۲ ساعت کنار بگذارید تا با پوشاندن آن با پارچه یا درب مشبک خیس بخورد.

مرحله ۳ بعد از ۹ تا ۱۲ ساعت خیساندن، می بینید که ماش کمی شکسته شده است، اکنون زمان جوانه زدن لوبیا مونگ است.

پس حالا تمام آب قبلی را از کاسه بردارید و ماش خیس خورده را خوب بشویید و با کمک یک پارچه توری یا نخی تمام آب اضافی مانگ را جدا کنید.

پس از حذف تمام آب اضافی از لوبیا مونگ، دو راه برای جوانه زدن مونگ/گرم سبز وجود دارد، یا آن را در ظرف جوانه قرار دهید که یک ظرف پلاستیکی یا شیشه ای ساده با درب محکم است، بسیاری از افراد از روش دیگری نیز برای بستن استفاده می کنند. لوبیا ماه را در یک پارچه نخی خوب خیس کنید هوادهی کنید و آن را در جای خشکی کنار بگذارید که همچنین به حذف آب اضافی و جوانه زدن خوب کمک می کند.

و بعد از ۳ یا ۴ ساعت از نگهداری ماش خیس در ظرف جوانه/پارچه نخی چسبیده، می توانید جوانه زدن لوبیا ماه را به صورت زیر مشاهده کنید.

جوانه ها
ماش جوانه زده/لوبیا سبز – غذای غذایی با پروتئین بالا
گلدان جوانه رسی
در پارچه جوانه بزند

درست کردن سالاد جوانه بسیار ساده است، فقط می توانید نمک و ادویه دلخواه خود را بنوشید و یک غذای مغذی سرشار از پروتئین و فیبر را مشاهده کنید تا تمام نیازهای بدنسازی، عضله سازی و تغذیه روزانه شما را برآورده کند.

همچنین می توانید با اضافه کردن آن در یک لیوان آب همراه با نمک و مقداری ادویه و سبزی موجود در بازار محلی، سوپ خوشمزه لوبیا سبز ماه/گرم سبز درست کنید.

همچنین می‌خواهیم غذاهایی را با شما در میان بگذاریم که می‌توانید به رژیم غذایی اضافه کنید تا منبع پروتئین در رژیم غذایی روزانه با توجه به نیاز بدنتان بهبود یابد.

غذا سرویس گرم پروتئین
همبرگر ۱ ۴۸ گرم
مرغ ۶ اونس ۴۳ گرم
ماهی ۶ اونس ۴۲ گرم
پنیر ۱ اونس ۱۴ گرم
توفو ۱/۲ فنجان ۱۰ گرم
عدس ۱/۲ فنجان ۹ گرم
کره بادام زمینی ۲ قاشق غذاخوری ۸ گرم
تخم مرغ / بادام ۱ تخم مرغ / ۱ اونس ۶ گرم
پروتئین کمتر
برنج یا پاستا ۱/۲ فنجان ۲ گرم
کلم بروکلی ۱/۲ فنجان ۲ گرم
نمودار پروتئین

امیدواریم دستور پخت ماش جوانه زده بالا را دوست داشته باشید و در اهداف سلامتی شما مفید واقع شود.

ممنون که با ما کامل کردید

Gymbag4u.com

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/