بهترین غذاها برای تناسب اندام و سلامت شما – تناسب اندام کندی


علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، آمادگی بدنی به راحتی دریافت کالری نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین سلامت قلب ، عملکرد مناسب گوارش و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم ، دارد. “

این که آیا شما علاقه مند به شرکت در برنامه سلامتی شرکت هستید یا به دنبال چند راه برای بهبود سلامتی و سلامتی شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

مطالعات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر شرایطی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما به وفور وجود داشته باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر در حال برنامه ریزی برای انجام یک تمرین ، دویدن طولانی مدت یا هر چیزی هستید که کالری زیادی می سوزاند ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای انجام آن را دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید اهمیت دارد.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و دانه های سبوس حاوی انواع کربوهیدرات ها هستند که به مرور زمان توانایی شما را برای ورزش حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، بهتر از ماهی قزل آلا پیدا نمی کنید. با داشتن امگا 3 های سالم برای قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه بیشتر از حد متوسط ​​که به رشد ماهیچه ها کمک می کند ، عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و رفاه شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه به رژیم گیاهخواری پایبند باشید و چه بخواهید منابع پروتئینی خود را مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که زمانی غذاهای چرب به عنوان چیزی که باید از آنها اجتناب می شد تصور می شد ، ما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو بی نظیر است زیرا به طور متوسط ​​77 درصد چربی دارد – که مسئول بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبز برگ

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از سیستم های بیشماری در بدن پشتیبانی می کنند. اگر نمی توانید سالاد بخورید ، می توانید از سبزیجات برگ سبز در اسموتی ها استفاده کنید یا برای افزایش ویتامین روزانه که به شما احساس فوق العاده می دهد آب آن را میل کنید!

برای ایجاد تناسب اندام به سبک زندگی از غذا استفاده کنید

اکنون که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد برخی از راه های بهبود سبک زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

توصیه های تغذیه ای که در Kennedy Fitness ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما این بسیار مهم است که بدانید برای سلامت کلی خود چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. به به به



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *