بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن

بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر رنگ برگها ، اکنون می دانیم که فصل پاییز فرا رسیده است. این بدان معناست که برخی از چیزهای مورد علاقه ما در پاییز. فوتبال و هالووین – و بسیاری از غذاهای خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصل میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و سلامتی شما ضرری ندارد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید حتی در فصل تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، پرهیز یا رژیم غذایی لازم نیست!

غذاها در فصل پاییز

با شروع کند شدن فصل تابستان ، طبیعت مجموعه ای از غذاهای مفید برای شما ارائه می دهد ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو تنبل محبوبش شناخته می شود ، غذاهای سالم پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

از کدو سبز گرفته تا سبزیجات ، مقدار زیادی وجود دارد با پشتوانه تحقیق غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم مورد علاقه ما برای پاییز عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدو سبز
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

مزایای تغذیه فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه و زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم غذای تازه رشد کرده را خوردند – انتخاب های زیادی در طول سال در دسترس نیست!

اما این روزها بیشتر مواد غذایی در طول سال به لطف تکنولوژی و حمل و نقل در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود راحت است ، به یاد داشته باشید: خوردن غذاهای فصلی می تواند بسیار مفید باشد.

خوشمزه تر در فصل

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی به اندازه غذاهایی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند ، خوشمزه نیست. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور کنده اید فکر کنید. یکی را که در اواسط زمستان از خواربارفروشی خریدید. احتمالاً گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی خواهد بود.

رد پای کربن کوچکتر

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذایی به صورت محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! این ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه برای حمایت از خواسته های خارج از فصل شما! به علاوه ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید ، عاقلانه است که به صورت فصلی غذا بخورید. وقتی غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای خراب شدن مواد مغذی در حمل و نقل وجود دارد. نور اضافی خورشید را به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را تجزیه کند) و در صورت انتخاب یک گزینه محلی فصلی ، کمتر از مواد مغذی مطلوب برای شما باقی می ماند.

5 بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذای مغذی و خوشمزه تری باشد ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی آسان خواهد بود!

در میان غذاهای فصلی پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، در اینجا بهترین غذاها برای کاهش وزن وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، دیدن کدو در بالای لیست ما تعجب آور نیست. در حالی که نمی توان منکر این شد که کدو تنبل خوشمزه است ، آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و خوشمزه است؟

کدو تنبل پر از فیبر است ، این ماده مغذی است حمایت از کاهش وزن باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنای میل کم به قند و کالری کمتری در طول روز است.

از آنجا که کدو سبز بیشتر از آب ساخته شده است (در واقع بیش از 90) ، همچنین به طور طبیعی کالری کمی دارد!

برای لذت بردن از کدو حلوایی به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را به اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید ، یا آن را در غذاهای خوش طعم دار امتحان کنید تا یک غذای خوشمزه و خوشمزه باشد.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. در حالی که این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم را می توان یکی از همه کاره ترین سبزیجات دانست ، همچنین در بحث تغذیه و کاهش وزن ، یک قدرتمند است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان عنصر اصلی پیتزا ، غذاهای برنجی و حتی کراکرهای میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای سرشار از کالری دیده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است ، علاوه بر این کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای عالی است که می توانید در دستور العمل های مناسب برای کاهش وزن در پاییز قرار دهید. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، غذاهای تعطیلات و شام های سبک و در عین حال رضایت بخش!

در اینجا چند ایده جالب وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • لقمه های گل کلم بوفالو را بپزید
  • حتی می توانید آن را منجمد کرده و به جای میوه ، به یک قوام دهنده کم قند به بستنی ها اضافه کنید!

به Inspo نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در جهت کاهش وزن در پاییز به دنبال چیزی دلپذیر هستید ، به انجیر متمایل شوید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این توت های پاییزی دارای فیبر دلپذیر و کم کالری هستند.

آنها را در سالاد مرغ و چاشنی بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا آنها را به تنهایی برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش است که در پاییز امسال با غذاهای مفید برای کاهش وزن بسته بندی شده است. با طعم های بسیار زیاد برای انتخاب ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام گوشتی دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین هستند ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم هستند!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

احتمالاً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، که باکتری های کوچک اما قدرتمندی هستند و مزایای قابل توجهی برای سلامتی شما به همراه دارند! در حالی که مصرف پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و منبع عالی آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و زمانی که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود ، می توان یک میکروبیوتای سالم را حفظ کرد. به همین دلیل ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

آنها همچنین با داشتن محتوای غنی آهن ، از سطح انرژی ما حمایت می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

آن را با کمی روغن زیتون و سیر تفت دهید ، در فر با سبزیجات بو داده یا روی یک کاسه سالاد گرم هم بزنید.

موارد دلخواه پاییزی فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

استفاده از محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند در حالی که از اهداف وزن خود نیز پشتیبانی می کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییز مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در وعده های غذایی شما می تواند رژیم غذایی شما را به شیوه ای کم کالری ، غنی از فیبر و کاملاً خوشمزه افزایش دهد. غذا خوردن فصلی با کمی دانش آسان است و گنجاندن این تمرین در عادات سالم شما مزایای باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *