برنامه رژیم غذایی کاهش وزن سالم – با خوردن یک رژیم غذایی کاهش وزن سالم احساس بهتری داشته باشید

چگونه می خواهید برای کاهش وزن از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید؟

آیا تا به حال به عوارض قرص های لاغری و لاغری فکر کرده اید؟

اگر در زمان مناسب به مکان مناسب آمده اید.

با یک رژیم غذایی کاهش وزن سالم، احساس بهتری خواهید داشت، زیبا به نظر می رسید و سبک زندگی سالمی را بدون جراحی و بدون قرص خواهید داشت. همچنین دستیابی به نتایج عالی آسان است و از غذاهای واقعی تشکیل شده است.

یک برنامه غذایی سالم برای کاهش وزن همه چیز در مورد خوردن یک رژیم غذایی متعادل به روش صحیح است. در اینجا نحوه انجام آن است –

۱. ابتدا به آنچه در جمله بعدی خواهم گفت عمیقاً فکر کنید. اگر به طور کامل معنی آن را درک کنید، در عین حال که احساس بهتری دارید، کیلومترها برای کاهش وزن خواهید داشت. محققان خاطرنشان می کنند که شما بر اساس پنج غریزه اصلی غذا می خورید – گرسنگی، سیری (به معنای میزان رضایت شما بعد از غذا خوردن)، در دسترس بودن، آشنایی و تنوع. بنابراین باید کنترل مستقیم یا غیرمستقیم بر این پنج غریزه اساسی داشته باشید و پس از آن نیز بتوانید کیفیت و کمیت غذایی که می خورید را کنترل کنید. بنابراین دفعه بعد که به فریزر می‌روید، حتماً آن غذاهای پرکالری را دور از دسترس نگه دارید (شاید بهتر باشد اگر اصلاً آنها را نگه ندارید) و غذاهای پرفیبر، سبزیجات تازه و لبنیات بدون چربی را نگه دارید. در مقابل شما (بر اساس کنترل غریزی). شماره پایه ۳).

۲. مرحله بعدی انتخاب نوع غذای مناسب خواهد بود. تبدیل آن به بخشی روزانه از زندگی خود، یک سبک زندگی سالم برای زندگی ایجاد می کند. استفاده از پروتئین در هر غذایی که می خورید را عادت کنید و تمام غذاهای حاوی چربی و قند را کاهش دهید. ناهار یا شام خود را با سالاد یا سوپ سبزیجات و سپس پروتئین و سپس کربوهیدرات شروع کنید. در آخر ½ فنجان کربوهیدرات های غلات کامل (مانند برنج، ماکارونی و لوبیا) بخورید. این باعث می شود غذاهای شما احساس سیری بیشتری داشته باشید و در عین حال که کاملاً سالم هستید وزن کم می کنید.

۳. این نوع غذاهای غنی از پروتئین را ۴-۵ بار در روز با فاصله سه ساعت از هم بخورید و در آن زمان چیزی نخورید.

۴. یاد بگیرید که چگونه تعداد کالری هایی را که می خورید برای رسیدن به هدف بعدی کاهش وزن خود بشمارید. با استفاده از ماشین حساب کالری، فرض کنید متوجه می شوید که میزان متابولیسم روزانه شما ۳۵۰۰ کالری است. این بدان معناست که بدن شما هر روز به این مقدار انرژی برای ادامه کار نیاز دارد. اگر با ورزش روزانه ۱۵۰ کالری می سوزانید، آن کالری را به آن اضافه کنید. اگر می خواهید هفته ای ۲ پوند وزن کم کنید، باید علاوه بر ورزش، ۱۰۰ کالری کمتر از میزان متابولیسم خود مصرف کنید. بنابراین به این معنی است که شما روزانه ۱۷۰۰ کالری مصرف خواهید کرد.

اگر بتوانید این نکات ساده را دنبال کنید، مطمئناً با پیروی از یک رژیم غذایی سالم وزن کم خواهید کرد، برای شما آرزوی موفقیت بزرگ در کاهش وزن با پیروی از یک برنامه غذایی سالم و داشتن یک سبک زندگی سالم عالی با زندگی اجتماعی و شخصی بهتر دارم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر